Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä olivat ensimmäiset ajatuksenne/vaikutelmanne kumppaneistanne

Vierailija
15.02.2016 |

eli silloin kun näitte tai tapasitte hänet ensimmäisen kerran?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollainen tyttö tekee tällaisessa paikassa? Hän oli tosiaan eksynyt hiukan tasoaan alempaan ravintolaan, jossa tienasin opiskelurahoja baarimikkona.

Vierailija
2/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana hymy... jätkä nojasi coolisti baaritiskiin ja haki katsekontaktia.

Sanoin keskustelukumppanilleni että tuon minä vien illalla kotiin. Ei todella ollut muuta mielessä kuin yhden illan juttu, mutta 16v myöhemmin tuo hymy sytyttää mut edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ennen nähnyt niin isoa penistä, joten ajattelin, että ompa aika iso!

Vierailija
4/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te olette tavanneet, jos penis on eka ruumiinosa joka osui silmiin?

Vierailija
5/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te olette tavanneet, jos penis on eka ruumiinosa joka osui silmiin?

Gloryhole.

Vierailija
6/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli laskeutunut taivaasta. Kaikki muu näytti tummalta, mutta tää kaunotar hehkui.

Vierailija
7/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, että tykkään kyllä tummista, toi on ihan ok, mutta liian poikamainen silloiseen teinimakuuni. Reilu 10v myöhemmin, että joo, ton mä tunnistan ulkonäöstä, ei paha ja onpa hyvä perse.

Mietin vielä eilen, kun kotona katsoimme toisiamme kuin teinit ikään ja pussasimme, kun keittiössä kohtasimme, että olen kyllä aika onnekas, näin 20v jälkeenkin.

Vierailija
8/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen "oikea" poikaystävä: katselin sitä silmiin ja ajattelin että ovatpa jännän väriset. Ja samalla pohdin, että mitenköhän tämäkin suhde tulee päättymään, siis oikeasti mietin ensitapaamisella jo eroa. Joka sitten tulikin puolen vuosikymmentä myöhemmin.

Vierailija
9/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, saisinpa hänet omakseni.

Vierailija
10/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hitto, onpa toi hyvännäköinen! Mulla ei tasan ole saumaa!" Oli silti, nyt naimisissa :)

Vierailija
11/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollainen tyttö tekee tällaisessa paikassa? Hän oli tosiaan eksynyt hiukan tasoaan alempaan ravintolaan, jossa tienasin opiskelurahoja baarimikkona.

Kulta, minä tulin sinua katsomaan! 

Vierailija
12/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näytti aivan Lara Croftilla pitkät mustat hiukset niskassa ponnarilla ja pää vähän kallellaan katsellessaan ikkunasta ulos. Sen takaa sivusta näkyvä kasvojen profiili sai mun sydämen jättämään lyönnin väliin. Uskomaton ryhti, pieni ja hoikka. Mietin, että sen pää yltäisi juuri mun kainaloon.

Vierailija
13/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos luojan, ettei ollut se äskeinen! (Oltiin kirjoiteltu nettipalstalla, kuvia ei oltu vaihdettu, sovittiin tapaaminen kirjaston aulaan. Paikalle tuli hampuusin oloinen ikäloppu ylipainoinen miekkonen, jolla oli samanvärinen takki, jonka deittini oli maininnut tuntomerkiksi. Helpotus oli älytön, kun kohta paikalle kiiruhti pitkä ja hoikka, vihreätakkinen mies :) Nyt meillä on jo pari lastakin ja 10 vuotta yhdessä.)

Vierailija
14/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kirjaimellisesti, että oho. Niin täysin omanlaisensa, milläään lailla luokittelematon tapaus, jolla älykkäät, kaiken näkevät silmät ja uskomaton energia. Se herätti mussa vaan kysymsmerkkejä: kuka tää tämmöinen tyyppi on ja mistä se tulee. Piti sit alkaa selvittelemään asiaa :)

15/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan saatanan hyvännäköinen.

Vierailija
16/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana metsuriseksuaali ruutupaidassaan, lämpimät ruskeat silmät....ajattelin, etten itse olisi uskaltanut mennä juttelemaan ensin :)

Vierailija
17/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, miesmäinen leuka! Muutenkin kasvonpiirteet kuin veistoksella, yhdistettynä lempeisiin sinisiin silmiin ja paksuun, luonnonkiharaan tukkaan. Poika silloin 15v, nyt melkein kuuden vuoden jälkeen edelleen edelleen vieressä ja päivittäin tuijottelen edellen näitä samoja piirteitä yhtä rakastuneena :)

Vierailija
18/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvännäköinen ja kivan/söpön oloinen tyyppi. Ihanat silmät ja hymy. Siisti tyyli. Harmi kun taitaa olla yhdessä tuon tytön kanssa. Myöhemmin selvisi että eivät olekaan yhdessä, vaan olivat pelkkiä kavereita. Silloin minä tein liikkeeni. ;)

Vierailija
19/19 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisella ei kauheasti juteltu, sillä meitä oli paikalla iso random-porukka. Illan päätteeksi muistan kuitenkin että se miekkonen moikkasi mua ja ajattelin mielessäni, että onpa yatävällinen ja miellyttävän tuntuinen tyyppi, josta suorastaan huokui sellainen lämpö ja hyvyys. En todellakaan aavistanut, että tapaisimme vielä saati että olisimme yhdessä vielä kuuden vuoden jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan