Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla kannbista puolesta tai vastaan, jos ei ole itse käyttänyt?

Vierailija
15.02.2016 |

Mihin teidän perusteet nojaavat, kun on niin paljon tutkittua tietoa puolesta ja vastaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusteet on omista käyttökokemuksista ja tutkimuksista.

Esimerkiksi pystyin keskittymään koulutehtäviin paremmin pienissä paukuissa ja unilääkkeenäkin toimiva.

Vierailija
2/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Olen inäkin ylipainoa vastaan vaikka en ole ikinä ollut ylipainoinen. olen myös kannabista vastaan koska tunnen paljon ihmisiä jotka ovat sen takia jämähtäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin käytin, ajattelin että ihan sama. Kun kokeilin useamman kerran, olen alkanut ajatella enemmän negatiivisesti. Ympärilläni olevat aktiivikäyttäjät ovat ihan sumeita tyyppejä.

Vierailija
4/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavissa tutkimuksissa tuppaa olemaan samat johtopäätökset: pössyttely on haitallista. Riittää mulle.

Vierailija
5/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla tasa-arvoisen avioliittolain puolella, jos on itse hetero?

Voiko kannattaa kovempia tuomioita raiskaajille, vaikkei ole itse joutunut raiskatuksi?

Vierailija
6/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuukäytössä ei varmastikaan mitään vaaraa, mutta tiedän pari tyyppiä, jotka ovat joutuneet suljetulle osastolle aktiivisesta polttelusta johtuen. 

Periaatteessa en ole kannabista vastaan, mutta en laillistaisi sitä, sillä sen käyttöä on vaikea valvoa. Tiedän myös joitain tyyppejä, jotka ovat autoilleet kannabiksen vaikutuksen alaisena. 

Vierailija
7/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla abortin, eutanasian tai prostituution puolesta tai vastaan, jos ei ole koskaan itse kokeillut?

mielestäni voi. eteenkin eutanasian kokeilun jälkeen mielipiteen muodostaminen suht vaikeaa..

8/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa nuorempana kannabista kokeillut ei se vaikuttanut minuun mitenkään erikoisemmin.

Eipä enää vanhempana ole tehnyt mieli poltella.

Vierailija
9/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi. Itse olen sitä mieltä, että valtion ja lakien pitäisi säädellä ihmisten touhuja se ehdoton minimi, että yhteiskuntarauha säilyy. Ja koska kannabiksen käyttö vahingoittaa korkeintaan käyttäjää itseään, jos sitäkään, niin olkoon aikuisella oikeus halutessaan käyttää. 

Vierailija
10/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Olen inäkin ylipainoa vastaan vaikka en ole ikinä ollut ylipainoinen. olen myös kannabista vastaan koska tunnen paljon ihmisiä jotka ovat sen takia jämähtäneet.

Etkö tunne yhtään elämänsä tyytyväistä ylipainoista?

Vierailija
11/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ja saahan sitä olla vaikka mitä mieltä, vaikka ei olekaan omaa kokemusta asiasta. Silti, tässä asiassa on vaikea ottaa tosissaan vastaan-mielipiteitä, jos ei itse käytännössä tiedä edes mitä se kannabis on, miten se vaikuttaa ym.

Vierailija
12/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottavissa tutkimuksissa tuppaa olemaan samat johtopäätökset: pössyttely on haitallista. Riittää mulle.

Mutta se on monessa maassa ja osavaltiossa sallittu ja varmasti tutkitumpi kuin tupakka. Myrkyttäisikö valtio kansalaisensa?

Vierailija
13/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt huumeita. Tuskin tulen käyttämäänkään. Olen silti alkanut kallistua USA:n mallin kannalle. Hyödyt voittavat haitat; isketään rikollisiin joiden tulot vähenevät ja valtiolle tulee tuloja. Tästä huolimatta olen toki huolissani esim. alaikäisistä käyttäjistä. Mikään huume, tupakka tai alkoholi ei ole järkevää alle parikymppisenä. Eikä välttämättä koskaan.

Tutkimukset osoittavat myös, että kannabis ei ole niitä vaarallisimpia aineita. Esim. alkoholi on ihan hirvittävä myrkky, ja sitä me rahdataan naapurimaista halvalla tänne ja juodaan sisäelimet ja aivot pilalle ja pilataan monen ihmisen elämä. Alkoholin vaikutukset ovat paljon muutakin kuin terveydellisiä. Suurin osa rikoksista tehdään humalassa. En usko, että pössyttelijä on niin agressiivinen kuin alkoholisti.

Vierailija
14/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko olla abortin, eutanasian tai prostituution puolesta tai vastaan, jos ei ole koskaan itse kokeillut?

mielestäni voi. eteenkin eutanasian kokeilun jälkeen mielipiteen muodostaminen suht vaikeaa..

Abortin ja prostituution mielenterveydellisisistä seurauksista tehtyjä tutkimuksia lukisin eritäin mielelläni. Onko niitä tehty?

Abortti ja prostituutio koskevat aina myös toista ihmistä, tehdään päätöksiä toisen puolesta. Kannabiskäyttäjä päättää omasta kehostaan.

Vierailija
15/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möyhyissä on melko mukavaa olla, joten antaudu sinäkin suosiolla!

Vierailija
16/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ja saahan sitä olla vaikka mitä mieltä, vaikka ei olekaan omaa kokemusta asiasta. Silti, tässä asiassa on vaikea ottaa tosissaan vastaan-mielipiteitä, jos ei itse käytännössä tiedä edes mitä se kannabis on, miten se vaikuttaa ym.

Voiko sanoa, ettei pidä lapsiperhe-elämästä, jos ei ole lapsia? Vähän vaikea on ottaa veloja tosissaan, kun ei ne käytännössä tiedä, millaista lapsiperhe-elämä on. 

Tajuatko ollenkaan, kuinka naurettavalta kuulostat?

Vierailija
17/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt huumeita. Tuskin tulen käyttämäänkään. Olen silti alkanut kallistua USA:n mallin kannalle. Hyödyt voittavat haitat; isketään rikollisiin joiden tulot vähenevät ja valtiolle tulee tuloja. Tästä huolimatta olen toki huolissani esim. alaikäisistä käyttäjistä. Mikään huume, tupakka tai alkoholi ei ole järkevää alle parikymppisenä. Eikä välttämättä koskaan.

Tutkimukset osoittavat myös, että kannabis ei ole niitä vaarallisimpia aineita. Esim. alkoholi on ihan hirvittävä myrkky, ja sitä me rahdataan naapurimaista halvalla tänne ja juodaan sisäelimet ja aivot pilalle ja pilataan monen ihmisen elämä. Alkoholin vaikutukset ovat paljon muutakin kuin terveydellisiä. Suurin osa rikoksista tehdään humalassa. En usko, että pössyttelijä on niin agressiivinen kuin alkoholisti.

Alkoholista ei taida olla yhtään myönteistä tutkimusta ja ilmeisesti suomalaisten geenistö ei kestä viinaa senkään vertaa kuin Baltiassa. Mutta mitä kovempi känni sitä kovempi jannu, sama sille vaikka sattuu ja tapahtuu, joko ryyppykaverille tai omalle perheelle.

Vierailija
18/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...olen minä tupakkaakin vastaan, vaikka en ole koskaan polttanut.

Vierailija
19/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sanoa, ettei pidä lapsiperhe-elämästä, jos ei ole lapsia? Vähän vaikea on ottaa veloja tosissaan, kun ei ne käytännössä tiedä, millaista lapsiperhe-elämä on. 

Tajuatko ollenkaan, kuinka naurettavalta kuulostat?

Kyllä kai jokaisella normaalilla ihmisellä Suomessa on kokemusta lapsiperheistä, on sisaruksia, serkuksia, tuttavaperheitä jne.

Vierailija
20/21 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on monessa maassa ja osavaltiossa sallittu ja varmasti tutkitumpi kuin tupakka. Myrkyttäisikö valtio kansalaisensa?

Lähdit sitten samantien omille poluille? On valtioita joissa on päätetty että ihmiset saa myrkyttää itseään jos välttämättä haluaa, koska sen täyskieltoa on lähes mahdotonta valvoa.

Etkä kai ihan aikusten oikeesti väitä että pilveä on tutkittu enemmän kuin tupakkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän