Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos aamulla kuumetta 37,2 niin...

Vierailija
15.02.2016 |

Menisitkö töihin? Päivää kohden kuume nousee korkeimmillaan 38.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään kuumetta ole. Totta kai lähtisin, jos ainoa "oire" tuo. 

Kyllähän tuo vähän normaalista poikkeaa, mutta useimmilla vain n. puoli astetta. 

Vierailija
2/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, vaikka kunto olisi ok. Voi tarttua kuume taas pahemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nomilämpö on 35.5 (kainalosta) eli en helvetissä menis :D

Vierailija
4/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla normaali ruumiinlämpö yleensä 35.8 tms.

Kova yskä on ja olen asiakaspalvelu työssä, missä joudun puhumaan paljon asiakkaiden kanssa. Ap

Vierailija
5/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis varsinkin jos tiedät nousevan päivän mittaan.

Vierailija
6/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan mene! En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka ovat sairaita ja sitten tulevat tartuttamaan muut.

Vierailija
7/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oma olo ole parempi mittari sille, kannattaako lähteä töihin, kuin joku numero.

Vierailija
8/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin ketjuihin ilmestyy joku viisas kertomaan, että ei noin alhainen lämpö ole vielä kuumetta. Hohhoijaa. Jos ihmisen normaali ruumiinlämpö on esimerkiksi vähän päälle 35 astetta, tuo on todellakin kuumetta.

Vierailija
9/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruumiinlämpösi on noin "alhainen" normaalisti ja aamulla on vähän yli 37 astetta kuumetta, niin olet kyllä siis kipeä.

Vierailija
10/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, tuo ei ole kuumetta. Ihmisen normaali lämpötilä on 37,0, joten tuommoinen "nousu" voi johtua vaikka suihkusta tai muusta toiminnosta, joka hetkellisesti nostaa ruumiin lämpötilaa. Jos kuitenkin tiedät sen kohoavan päivän mittaan 38 asti, silloin en menisi.

Vierailija
11/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaisen kuumeen takia jäisi töistä pois. Ja jos sinulla oma huone tai " koppi" niin miksi et menisi?

Vierailija
12/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan mene! En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka ovat sairaita ja sitten tulevat tartuttamaan muut.

Tämä!

Terv raskaana oleva astmaatikko

Siis miksi, oi miksi täytyy mennä levittämään jotain flunssaa/influenssaa ihmisten ilmoille? :( Todella kurjaa käyttäytymistä. Kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
13/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin, tuo ei ole kuumetta. Ihmisen normaali lämpötilä on 37,0, joten tuommoinen "nousu" voi johtua vaikka suihkusta tai muusta toiminnosta, joka hetkellisesti nostaa ruumiin lämpötilaa. Jos kuitenkin tiedät sen kohoavan päivän mittaan 38 asti, silloin en menisi.

Luuletko rakas ystävä, että kaikkien ihmisten ruumiinlämpö on sama? Oletpas hassu.

Vierailija
14/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kanssa normaali ruumiinlämpö 35 pintaan, ja jos on vaikka 37 tai yli, niin kyllä tuntuu, että on kuumetta!

Vierailija
15/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu mikä on ap.n normi ruumiin lämpö terveenä. Minulla se on 36,5 ja jos mittari näyttää 37 niin on kyllä selkeästi huonompi olo. Miksi haluat pitää taudin liikkeellä? Astmaatikoille, sydän sairaille tms ko. taudit ovat vakavia :/

Vierailija
16/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti, että normaali ruumiinlämpö 35.8, joten eikö tuo ole selvä kuume?

Vierailija
17/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten pitää vähätellä toisen olotilaa? Minulla 37 lämpö tuntuu kuumeelta ja olo on heikko. Mieheni mielestä joudan mennä töihin ja vähättelee, että en mä sairas ole

Vierailija
18/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 36 normaali lämpö ja tuokin jo tuntuu itsellä huimaavana ja heikkona olona. Aikuiset eivät kestä kuumetta samanlailla kuin lapset. Eli aikuisen "pieni lämpö" flunssan kanssa on kuumetta, monesti aikuisilla ei nouse edes sellaista reilusti yli 38 kuumetta.

Vierailija
19/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten pitää vähätellä toisen olotilaa? Minulla 37 lämpö tuntuu kuumeelta ja olo on heikko. Mieheni mielestä joudan mennä töihin ja vähättelee, että en mä sairas ole

Ihminen jolla on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta olla ilkeä toiselle. Sanoppa tuo miehellesi seuraavan kerran kun jostain alkaa vähättelemään.

Vierailija
20/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin jos ei olisi muuta kuin tuo lämpöily. Pelkkä lämpöilyhän voi johtua mistä vaan. Mutta jos olisin muuten kipeä, yskää, nuhaa, kurkkukipua tms, en menisi koska sitten nousee todennäköisesti kuume päivän mittaan.