Palkka tilitoimistosta
Mitä kirjanpitäjä saa palkkaa tilitoimistossa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä saan laskutusta noin viisi kertaa palkkani verran. Ja palkka on siis nätisti sanottua huono.
AV:llä valittamalla se ei kyllä nouse. Asia kannattanee ottaa puheeksi siellä jossa niistä palkoista päätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan laskutusta noin viisi kertaa palkkani verran. Ja palkka on siis nätisti sanottua huono.
Tilitoimistossa? Kirjanpitäjänä? Minä voisin palkata joko sinut (tolkuton työteho) tai teidän myyntihenkilön (osaa myydä eskimollekin jäätä).
Ihanaa, että edes joku arvostaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV:llä valittamalla se ei kyllä nouse. Asia kannattanee ottaa puheeksi siellä jossa niistä palkoista päätetään.
Voit uskoa, että asia on otettu puheeksi ja monesti. Tällä hetkellä etsin töitä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit uskoa, että asia on otettu puheeksi ja monesti. Tällä hetkellä etsin töitä muualta.
Mene jonkun firman taloushallintoon, ei tilitoimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään minnekään mennä.. vastavalmistuneet menee pääsääntöisesti kortistoon, jos aikaisempaa kokemusta samalta alalta niin hyvällä tuurilla voi vaihtaa työpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin kirjanpitäjien tienaavan enemmän. Kaikki laki- ja rahajuttuihin liittyvä työ ei näköjään tuokaan tuhansia jo jossain aloituspaikoissa.
Naisvaltainen ala, ei kai tähä palkkakuoppaan muita syitä tarvita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään minnekään mennä.. vastavalmistuneet menee pääsääntöisesti kortistoon, jos aikaisempaa kokemusta samalta alalta niin hyvällä tuurilla voi vaihtaa työpaikkaa
Jos tuo tekee tulosta enemmän kuin muut samassa toimistossa niin siinä on meriittiä työnhakuun. Vai laskuttavatko kaikki 5 x palkkansa siellä toimistossa?
Tuohon jälkimmäiseen se taitaa perustua isoissakin firmoissa. Pienet palkat ja suuri vaihtuvuus. Muutama kokeneempi saa vähän parempaa palkkaa ja hoitaa ne isot asiakkaat, loppuja tekijöitä kierrätetään mahdollisimman halvalla.