Mitä mieltä 21v pojasta... Äiti miettii
Poika ei ole ikinä seurustellut, ei ole koskaan ollut tyttöystävää, kukaan tyttö ei ole edes ihastunut häneen. Pojalla on vain muutama kaveri. Ei muuta. Tuleekohan tuon elämästä mitään enään, kun noin vanha on?
Kommentit (33)
Vanha? Pöh. Opiskeleekeko kuitankin tai käy töissä? Jos ei kumpaakaan niin siitä huolestuisin, en tyttöystävän puutteesta.
Parisuhde on yliarvostettua, hyvin sinkkunakin pärjää.
Minä voin alkaa seurustelemaan hänen kanssaan.
Poika on myös neitsyt ja ei ole koskaan edes suudellut tyttöä.
Olen opettaja yläasteella. Jo 7lk pussailee välitunnilla ja "seurustelee" joten jos poikani on 21v eikä seurustellut ikinä, on mahdollisuudet olemattomat, jos jo suurin osa 7lk on tuossa vaiheessa.
Omasta mielestäni poika on perinyt huonot geenit meiltä, joten on rumakin.
Pahalta vaikuttaa. Itse olin samassa tilanteessa tuossa iässä ja olen edelleenkin nyt 30-vuotiaana. Mies syrjäytyy aika pahasti ns. parisuhdemarkkinoilta, jos ei nuorena niitä hommia aloita harjoittelemaan. Sitten syrjäytyy helposti muutenkin, jos ei naista ole. Tulee masennusta, ehkä alkoholismiakin.
Minulla ei enää ole toivoa, mutta toivottavasti poikasi pääsee osaksi normaalia elämää ja saa olla rakastettu edes kerran elämässään.
Mistä ihmeestä voit tietää, ettei kukaan tyttö ole/ole ollut häneen ihastunut?
Onko homous poissuljettua?
miettivääippä kirjoitti:
Olen opettaja yläasteella. Jo 7lk pussailee välitunnilla ja "seurustelee" joten jos poikani on 21v eikä seurustellut ikinä, on mahdollisuudet olemattomat, jos jo suurin osa 7lk on tuossa vaiheessa.
Mistäs sinä poikasi seksikokemuksista tiedät, valvotko hänen liikkeitään 24/7?
Vittuakos synnytätte rumia miehiä. Itse olen 30 vuotias enkä ole myöskään koskaan seurustellut tai edes pitänyt kädestä kiinni ketään tyttöä. Olenkin erittäin katkera ja vihainen. En tunne mitään sympatiaa enkä empatiaa ketään kohtaan. Joku toivotteli tässä just hyvää ystävänpäivää. Totesin et mä en mitään idioottipäiviä viettele enkä toivottele. Työelämästä en ole syrjäytynyt, viimme vuoden tulot 45 tonnia, vaikka muuten ko. työ on tylsyyden huipentuma.
miettivääippä kirjoitti:
Vähän epäilen Porvoon yläasteen opea nyt.
Kukaan täyspäinen äiti noin pojastaan puhu.
Mistä sinä ap voit tietää onko joku ollut ihastunut poikaasi?
Vierailija kirjoitti:
Sen vain tietää, jos olisi ihastunut, olisi poika hänet tyttöystäväkseen ottanut
Ah kuulostaa mun elämältä. Miehet vaa haluaa multa seksiä ja auta armias jos siihen erehdyn, niin siihen loppuu yhteydenpito. Mulla on muutama luottoystävä, mutta kavereita ei juurikaan ole. Luokkalaiseni eristivät mut porukasta, ja olen sentää yliopistossa, tunnelma on kuin yläasteella aikoinaan, oon syrjitty outsider. Jos mulla ei olis niitä paria ystävää, olisin jo keskeyttänyt tän. En ole koskaan seurustellut. Yrityksiä on ollut, mutta ne vain hyytyy. Jos kiinnostun jostakusta, niin se on varma juttu se, että mies ei musta kiinnostu. Surkeiden sattumusten sarja.
Itse olen 25 vuotias mies pieneltä paikkakunnalta (asukkaita vajaat 20 000). Ei mitään kokemusta naisista. Ja tuskin tulee olemaankaan.
Ei minunkaan mieheni ollut vielä 21-vuotiaana seurustellut kenenkään kanssa, kun hänet tapasin. 22-vuotiaana hän sitten jo olikin kanssani naimisissa ja nykyisin kolmen teinin isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen vain tietää, jos olisi ihastunut, olisi poika hänet tyttöystäväkseen ottanut
Ai vaikka ei itse olisikaan kyseiseen tyttöön ihastunut?
Olin samassa tilantessa 21-vuotiaana ja vieläkin nyt 29-vuotiaana. Koulutus ja työ löytyy, mutta naiset ei kiinnostu. Eihän tämä täyttä elämää ole, mutta voisi huonomminkin mennä. Älä ainakaan painosta poikaasi tai kysele, koska se sattuu pahasti. Ei myöskään kannata odotella lapsenlapsia
Kukaan opettaja nykypäivänä ei puhu yläasteesta. Se on yläkoulu ollut jo kohta kymmenen vuotta.
Jokainen tietää, missä on töissä.
Provoksihan tämän jo heti näki, mutta tällaisiin ne paremmatkin yritykset usein kompastuvat. Esiinnytään jonakin ja tehdään alkeellinen faktavirhe.
ÄÄLIÖ.