Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen/mies 40 v - annatko bussissa paikkasi sitä enemmän tarvitsevalle jos muut ei sitä tee?

Vierailija
14.02.2016 |

Mut opetettiin pienenä antamaan paikkani vanhemmille ihmisille julkisissa kulkuneuvoissa. Nyt olen 40-vuotias ja mietin, pitääkö mun nousta rankan työpäiväni (hoitoala) jälkeen ja luovuttaa istuimeni, kun nuoriso räplää puhelimiaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus annan, joskus en. Ja jos en, niin hävettää koko matkan käytökseni. Ap

Vierailija
2/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istun käytävän puolella niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotias  on nykyään nuori jopa 50 vuotias. Nuoriso on huonokuntoisempaa joten parempi istua raskaan koulun jälkeen. tämä ei ole vitsi

Vierailija
4/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Lapset ovat lapsia, miksi niiden pitäisi osata käyttäytyä paremmin kuin minun?

Vierailija
5/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison mieluiten, joudun jo istumaan päivät pitkät. Vanhuksia ei juurikaan kulje samoilla busseilla samoihin aikoihin.

Vierailija
6/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iältäni vielä lähelläkään 40 vuotta, mutta jos istun ikkunapaikalla, kuten yleensä teen, ja vieressäni istuu Pirkko 140 kg, niin siinä tapauksessa joudun kyllä ystävällisesti ensin pyytämään sitä Pirkko 140 kg:ta väistämään omalta paikaltaan, ennen kuin voisin kenellekkään omaa paikkaani antaa.