Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko miehesi sinua?

Vierailija
14.02.2016 |

Kuinka yleistä se on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku. Ei ikinä ole haukkunut 18 vuoden aikana.

Vierailija
2/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuilua  joka viikko.  Vanhaksi haukkui pari päivää sitten. Pahin kun synnytyksen jälkeen haukkui kuinka en ole enää entiseni alapäästä. Mies jo reilusti yli 40 eli kakara ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilovittuilua  joka viikko.  Vanhaksi haukkui pari päivää sitten. Pahin kun synnytyksen jälkeen haukkui kuinka en ole enää entiseni alapäästä. Mies jo reilusti yli 40 eli kakara ei ole.

Oho, onpa aika ikävä aihe. Toi kuulostaa jo aika mauttomalta. 

Vierailija
4/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hauku.

Vierailija
5/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku ja tiedoksi että minäkään en tee sitä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun siedätte sellaista?

Vierailija
6/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku, ja jos joskus yltyy pahantuulisena nimittelemään, palautan heti maan pinnalle sanomalla tiukkaan sävyyn, että mulle et puhu noin. Yleensä ymmärtää lopettaa. Itse en hauku miestä koskaan päin naamaa.

Vierailija
7/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä exä haukkui. 16 vuotisen yhteiselon aikaan mahtui viisi kertaa, joista sain myönteistä palautetta. Kerran perhejuhlissa salaatti oli onnistunutta, kerran viikonloppuna vieraita varten leipomani pulla oli maistunut hyvältä, kerran olin onnistunut tekemään kotiimme hänen mielestään kauniin yksityiskohdan. En muista muita, mitä ne olivat, mutta jotain tuon tyyppistä. Yhden käden sormet loppuivat kehujen tai myönteisen palauttamisen laskemiseen, kun eron jälkeen pojan rippijuhlissa sanoi, että hyvät tarjoilut olit järjestänyt.

Aina muuten lyttäämistä niin naisena, ihmisenä kuin äitinä. Lapsen vuoksi sinnittelin. Ei mitään arvostusta. Hyppi seinille, kun sanoin kaipaavani vähän enemmän kunnioitusta. Eipä silti, en sitä hänelle itsekään osoittanut, kun koko ajan sai olla varpaillaan ja valmiina puolustamaan itseään kunnes tajusin vain olla pois tieltä ja hiljaa. Jos pihallamme olisi lipputanko, olisin vetänyt lipun tankoon sinä päivänä, kun hän vihdoin suostui eroon.

Vierailija
8/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat miehet haukkuneet. Itsekin olen siis mies. Meidän talouksissa se haukkuminen on kuitenkin siinä mielessä hyväntahtoista, että molemmat tekevät sitä ja huumorimme on melko mustaa.

Vierailija
9/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista, että olisi haukkunut. Riidellään tosi harvoin, silloin on saattanut tyhmäksi tms. sanoa, mutta ei ole jäänyt mieleen. Mulla on onneksi ihana ja kiltti mies. Oma isäni haukkui äitiäni ja haukkuu nykyistä kun suuttuu, se on todella inhottavaa ja ikävän kuuloista. Siskoani haukkui huoraksi, kun sai huonon todistuksen. On pyytänyt anteeksi, mutta satuttaa edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi