Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei pyydä leffaan, syömään tms. vaikka on ystävänpäivä :/

Vierailija
14.02.2016 |

Se vain lähetti hyvää ystävänpäivää viestin... Olisi kiva saada edes kukkia. Terv. 22 v

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
2/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mikset itse pyydä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä pyydä?

Vierailija
4/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli. Deittaatko jenkkiä? Harvalle suomalaiselle ystävänpäivä merkitsee mitään, kaupallista hömppää kuten halloween ym.

Vierailija
5/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei munkaan. Me ollaan tosin asuttu vuosikausia yhdessä, eikä oo oikein ylimääräistä rahaakaan.

Kaikista mahdollisesti paskoista kumppaneista tai niiden puutteesta hyvää ystävänpäivää kaikille av-mammoille!

Vierailija
6/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni kukkia ja suunnittelin päivän menun (ja myös sen valmistan). Vaimo toi sentään kahvit sänkyyn. Kyllä sitä täytyy itse nähdä vaivaa, ei voi luottaa että toinen automaattisesti järjestää jotain.

Vierailija
7/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa. Meillä siis myös vuosipäivä tänään :)

Vierailija
8/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö itse? Ostitko ystävänpäivälahjan? Lähetitkö edes viestiä, vai oliko sekin poikaystävä, joka lähetti ensin?

Vierailija
9/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et voi kutsua, koska haluat loisia miehen lompakolla? Kutsuja maksaa-loinen?

Vierailija
10/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä on vaan turhaa hapatusta jonka viettämisestä vois hyvin luopua. Jos seurustelee niin ei kai siihen tarvitse erillistä rakkauspäivää kun sitä voi toteuttaa milloin vain.

Vierailija
11/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa asettamasta vaatimuksia näille jenkkihömpötyspäiville. Tulet paljon onnellisemmaksi, kun et odota kukkapuskaa ystävänpäivänä, synttäreinä, äitienpäivänä etkä naistenpäivänä. Osa miehistä on romanttisia ja muistaa joka spessupäivän, mutta ne, jotka ei ole, eivät ala sellaisiksi käskemällä. Ostan itse itselleni tulppaaneja, jos haluan. Tulen sillä tavoin paljon iloisemmaksi kuin niin, että odotan miehen ostavan mulle tulppaaneja pyytämättä, kun hän ei kuitenkaan osta.

Annoin tänä aamuna piparia ystävänpäivälahjaksi. Kumpikin nautti, se riittää.

Vierailija
12/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikset itse pyydä?

"koska se on miehen tehtävä jne ihqdaa"

Vierailija
13/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Mä en ees tarvii mittää. Riittää et ollaan vaan. Miks pitäs aina miehen olla ns täydellinen?

N19

Vierailija
14/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 6 saa alapeukkuj? O_o

Vierailija
15/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ehdottaisi jotain kivaa tekemistä? Joillekkin ihmisille ystävänpäivä on vain yksi muiden joukossa. Ehkä poikaystäväsi ei tiedä että sinulle tämä olisi isompikin juttu. En myöskään oikein ymmärrä tuota että oletetaan vain toisen osapuolen keksivän jotain kivaa ja mahtavia yllätyksiä, sitten niitä odotellaan ja petytään kun ei saakaan mitään. :D Me poikaystävän kanssa tykätään juhlistaa pieniäkin merkkipäiviä, suunnitellaan usein yhdessä vähän etukäteen että olis kiva jos mentäis vaikka silloin ja silloin syömään/leffaan jne. Päivä on vasta puolessa, mitä jos soittaisit poikaystävällesi ja ehdottaisit, että teette yhdessä ystävänpäivän kunniaksi jotain mukavaa.

Vierailija
16/16 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä vei mut eilen syömään ja leffaan, tänään mä valmistan ruoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän