Olen, ehkä, menossa työterveyslääkärille erään fyysisen vaivan vuoksi, mutta entäpä jos..
..prakaankin siellä psyykkisistä syistä? olen hervottoman väsynyt, työasiat mättää ja lisäksi on syystä tai toisesta taas pulpahdellut pintaan suru äitini kuolemasta. Saan pahoja itkukohtauksia kun ajattelen sitä ja miten nuorena lähti ja miten lapseni eivät edes muista häntä jne.
Väsyttää vaikka nukuin viimeyönäkin n.9h.
Kommentit (9)
Älä pidä asioita väkisin sisälläsi.
Samaa mieltä kun eka kommentoija. Ja meillä työterveydessä varataan aika työterveyspsykologille kekustelemaan.
On vain aikamoinen kynnys alkaa purkamaan mitään "mielen päällä" olevaa ja vielä vaikeampaa olisi selittää poissaolon syy silloin työnantajalle. Meillä kun ei riitä se, että "vain toimitetaan lääkärintod" palkkoihin tms vaan se pitää toimittaa pomolle joka sitten pistää sen eteenpäin. Edes se ei toimi, että työntekijän ollessa pois julkista infoa muille olisi "p" eli poissa vaan "s" eli sairaana.
ap
Niin kaikki oli tarkoitettu, ei muuksi, ja ehkä kaikki meni sittenkin parhain päin.
Wirtasta mukaillen:
Tätä kartoin
tätä väistin
tätä niin pelkäsin
Sen on tultava loppuun
On aika
olla armelias
anteeksiantavainen
Itselleen
5, alkoi sitten soimaan tuo sävel päässäni ja laulu sen mukana, olen aikamoinen Apulanta-fani :) välillä tuntuu että haluaisinkin olla ihan "koneeseen kadonnut"...ei tarvitsisi jaksaa enää mitään.
Kulutettu käytetty, ruokkimaan ympyrää...kuoliskohan se kipu jos karjuisin nielu verillä, valitettavasti en usko siihen:/ ei se ole kuollut siihenkään vaikka itkisin sikiöasennossa kippuralla maha surun aiheuttamasta kivusta kipeänä.
ap
Niin ja selvennän vielä että tuo lainaamasi pätkä on toki eri biisistä kuin minun äsken rustaamani sanat. Armo, se on vaikea laji oman navan suhteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Uniapnea.
Ei ole. Miehelläni on. Tai oli.
ap
Prakaa vaan, se olisi kohdallasi varmaan iha hyvä juttu. Ja vaikka et prakaisikaan, niin kerro silti tilanteestasi ja ota vastaan tarjottu sairasloma. Olet selvästi sen tarpeessa. Mutta hakeudu myös johonkin keskustelemaan ajatuksistasi.