Pissaatko suihkussa?
Kaverini paljasti humalassa, että hän silloin tällöin lorottelee suihkussa. Hänen mukaansa monet tekee sitä. Olin järkyttynyt, itsellä ei ole tullut ikinä mieleenkään pissata muualle kuin pönttöön.
Kommentit (116)
Harvemmin, mutta joskus, jos oikein pissattaa. Kyykyssä ja heti kunnolla huuhdellen tietenkin.
En ikinä! Meillä on vessa sitä varten.
Ihana sama vaikka joku ripuloisi omassa suihkussaan, mutta maailman oksettavinta on nähdä jonkun kusevan julkisissa suihkutiloissa. Aika tiukkaa palautetta olen antanut tällaisesta, kun pari kertaa joku turvenuijaämmä lorotteli ihan siirapinkeltaista kusta reittään pitkin uimahallin kaakelilattialle. Hyi vittu.
Me pissataan yhdessä miehen kanssa :)
Mitä helvettiä, kuseeko aikuiset ihmiset siis oikeesti jaloilleen ja kotinsa lattialle ja pitää sitä normaalina?
Siis olet aidosti järkyttynyt?
Tiedätkö mitä oikea järkytys tarkoittaa?
Tuota sanaa käytetään nykyään ärsyttävän kevyesti.
Oletko jo päässyt terapiaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihana sama vaikka joku ripuloisi omassa suihkussaan, mutta maailman oksettavinta on nähdä jonkun kusevan julkisissa suihkutiloissa. Aika tiukkaa palautetta olen antanut tällaisesta, kun pari kertaa joku turvenuijaämmä lorotteli ihan siirapinkeltaista kusta reittään pitkin uimahallin kaakelilattialle. Hyi vittu.
Ei se taida ihan sama asia olla, jos nyt vähän mietit. Pissa on kuitenkin tavallaan puhdasta. Ja varmaan joo olet nähnyt ja antanut palautetta, uskotaan uskotaan. Aika perverssi sun täytyisi olla jos näkisit hallissa toisen peseytyessä pesuveden väritkin, että kuinka tarkkaan sä silloin oikein katsoisit sitä vierasta ihmistä.
Minä kusen aina suihkussa, se on oikein semmoinen nautinto, mikä on pakko tehä joka kerta.
Miksi en kusisi? sinnehän se viemäriin menee ja lattian huuhdon hyvin.
Mikä tässä on ongelma? selittäisittekö.
Vierailija kirjoitti:
Me pissataan yhdessä miehen kanssa :)
Päällenne?
Minä kusen aina suihkussa kun se on suuri nautinto virtsan lorotellessa kohti lattiakaivoa...
Hyi en.
Mähän joudun siivoamaan sen suihkun ja lattiakaivon.
En todellakaan.
Inhoon vessanpytynkin pesemistä, ja siellä sentään roiskeet hallitusti pytyn sisällä.
Olisi ihana pissailla jonkun naisen kanssa yhdessä suihkussa toistemme päälle. Tosi kiihottavaa.
heh, joskus joo, ja olen luullut olevani ainoa outo! :D mulla on kaksi syytä tälle: suihkussa tulee kauhea pissahätä, ja koska tykkään että kun olen suihkunraikas niin ei tarvitse olla yhtään virtsaakaan, joten haluan käyttää alasuihkua virtsaamisen jälkeen. siispä säästän vaivaa ja virtsaan samalla. toinen syy oli se, miksi alun alkaen edes kokeilin sitä joskus: halusin tietää, miltä tuntuisi virtsata seisoen, eikä se oikein muualla onnistu kuin suihkussa. olen tässä asiassa kateellinen miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida ihan sama asia olla, jos nyt vähän mietit. Pissa on kuitenkin tavallaan puhdasta. Ja varmaan joo olet nähnyt ja antanut palautetta, uskotaan uskotaan. Aika perverssi sun täytyisi olla jos näkisit hallissa toisen peseytyessä pesuveden väritkin, että kuinka tarkkaan sä silloin oikein katsoisit sitä vierasta ihmistä.
Luetun ymmärtäminen? Sanoin että ihan sama VAIKKA, en ihan sama KUIN. Minua ei kiinnosta, vaikka joku runkkaisi muulia omassa suihkussaan. Julkisissa suihkuissa ei kuitenkaan pitäisi kuseskella!
Te jotka vastustatte suihkussa pissaamista: muistattehan varoa ettei menkkaverta tipu yhtään suihkussa? On meinaan vielä ällöttävämpää.
Kyllä, melkein joka kerta.