Ystävänpäivä ja niin yksin
Muita kohtalotovereita? Tietysti on mulla ihana lapsi, mut kaipaa välillä ystäviäkin, huomannut että suurin osa kavereista jääny matkan varrelle :(
Kommentit (5)
Mulla ei ole edes sitä lasta, mutta mitä sitten. Ihan normaali päivä muiden joukossa. Sitten joskus kun mulla on mies tai tällä paikkakunnalla ystäviä, juhlin ystävänpäivää, mutta nyt mennään näillä mitä on.
Mullakin on suuri osa perheellisistä kavereista jäänyt matkan varrelle. Niin siinä vaan usein käy. Ei ollut minun toiveeni, mutta kukaan ei jaksa pitää yksipuolisesti yhteyttä.
Onneksi ystävänpäivä ei ole samanlainen big deal täällä kuin jossain USA:ssa tai Briteissä. Eikä se ole sellainen rakastavaisten juhla, joka on sinkuille raskasta. Itse en juhli ystävänpäivää millään tavoin. On mulla kyllä muutama hyvä ystävä, mutta muistan heitä muuten ja muulloin.
Mulla mies reissussa tulee maanantaina kotiin eikä juuri ketään tuttuja vielä uudella paikkakunnalla - ja so what! Ihanaa kun saa olla koko päivän yksin, ei mitään aikatauluja eikä mitään tarvi järjestää - aikaa vaan itselle 😁 Voi syödä aamupalaa pitkän kaavan mukaan, käydä lenkillä auringonpaisteessa, makoilla soffalla ja lukea kirjaa tai selata nettiä, käydä kuumassa tuoksuvassa kylvyssä, jääkaapissa kaikkea hyvää just for me! Ei kyllä yhtään harmita 😁
Ihanaa ystävänpäivää kaikille, muista että olet itse itsesi paras ystävä - joten hemmottele tänään tuota bestistäsi 💕
Täyttä jenkkihapatusta. Ihan tavallinen sunnuntai.