Lue keskustelun säännöt.
Ei hitto tätä kurkkukipua!
13.02.2016 |
Edellis viikon olin koko viikon kovassa kuumeflunssassa. Tämän viikon olin jo paljon paremmassa kunnossa ja jaksoin töissä hyvin. Eilen alkoi ihan hullu kurkkukipu ja kaulaan sattuu kun varovaisesti painelee. Kurkku on punoittava, mut ei näy peitteitä. Onkohan joku jälkitauti? Pomo oli viikon töissä kovassa kuumeessa ja yskässä. Onkohan voinu tarttua jotain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Auttaisko kunnon kurkkupanot?