Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nälkä aina öisin

13.02.2016 |

Mitenkäs tuota saisi yö syömistä hillittyä?
Se nälkä iskee aina illalla /yöllä jos on hereillä. Vaikka siis olisi päivän aikana syönyt ihan normaalisti ja terveellisesti ( olen laihduttaja).
Sitruunaveden juonti auttanut jonkin verran nälän hallitsemisessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunavesi pitää huolen myös siitä, että pian hampaidesi kiille on mennyttä.

Syö ateriankorvikepatukka tai juo ateriankorvikejuoma. Pitävät erittäin hyvin nälkää ja täyttävät ihan oikeasti (siltä varalta että joukossamme on skeptikoita.)

Vierailija
2/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä illalla/yöllä voi syödä hedelmiä, vihanneksia ja kasviksiakin huoletta.

Mulla on rajoittamaton iltapala, kun pysyn noissa. Eivät ole vielä häirinnyt mun elämäntapamuutostani. 

Tällekin yölle on tuossa mandariineja pari kiloa, päärynöitä ja banaaneja myös. Sitten on paprikaa, kurkkua, salaatteja, pikku tomaatteja ja porkkanoita... Kyllä niistäkin saa itsensä täyteen.

Näin laihdutin 30 kiloa. Ruoka-annoksissa pienensin -aloin syömään perusruokaa pienemmältä lautaselta. Enkä ota lisää! ja yöllä sitten popsin pelkkää tuoretta, kun hereillä kuitenkin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka kirjoitti:

Mun mielestä illalla/yöllä voi syödä hedelmiä, vihanneksia ja kasviksiakin huoletta.

Mulla on rajoittamaton iltapala, kun pysyn noissa. Eivät ole vielä häirinnyt mun elämäntapamuutostani. 

Tällekin yölle on tuossa mandariineja pari kiloa, päärynöitä ja banaaneja myös. Sitten on paprikaa, kurkkua, salaatteja, pikku tomaatteja ja porkkanoita... Kyllä niistäkin saa itsensä täyteen.

Näin laihdutin 30 kiloa. Ruoka-annoksissa pienensin -aloin syömään perusruokaa pienemmältä lautaselta. Enkä ota lisää! ja yöllä sitten popsin pelkkää tuoretta, kun hereillä kuitenkin olen.

Pari kiloa? Ei kai hedelmienkään kanssa tarvitse vetää överiksi... Banaanissa on noin 80 kcal/100 g, päärynässä noin 40 kcal/100 g...

Vierailija
4/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

coffee kirjoitti:

mussukka kirjoitti:

Pari kiloa? Ei kai hedelmienkään kanssa tarvitse vetää överiksi... Banaanissa on noin 80 kcal/100 g, päärynässä noin 40 kcal/100 g...

Iisi nyt. :D

Kaikkiaanhan tuossa nenän edessä on hedelmiä just nyt viitisen kiloa ja saman verran kasviksia viileessä, plus kellarissa juurekset. Ei, en mä niitä kaikkea syö. En edes tämäkään läski jaksais. Tai jos tosi nälkä yllättää, niin miksei? parempi sekin kuin pitsa tai kebu.

Tuoretta sen pitää olla, jossa on suuri määrä nestettä ja kuitua. Yhden banaanin voin syödä per vuorokausi, muuten menee maha tukkoon. Mulla on toiminut näin useamman vuoden, joten jatkan samalla tiellä.

Kaloreita en laske, enkä vaa´alla himassa käy. Niistä se noidankehä vasta syntyykin mulle.

Vierailija
5/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hereillä niin pitäähän sitä syödä. Kolmen tunnin välein. Muista ottaa jotain proteiinipitoista, vaikka raejuustoa. Kuinka usein syöt päivällä? Milloin nukut?