Hyväksytkö 19-vuotiaan tytön ja 30-vuotiaan miehen suhteen?
Kommentit (15)
Kysytkö huomenna "hyväksytkö 20 v naisen ja 30 v miehen suhteen??
Hyväksyn, molemmat aikuisia jotka tietää mitä tekee.
Omat vanhemmat on tuolla ikäerolla, edelleen 27 vuoden jälkeen yhdessä. Isä oli siis 19v ja äiti 30v
Kyllä. Meepä kuules ikis nukkumaan.
Hyväksyn. Olen itse 72 ja tyttöystäväni on 58. No problem.
Molemmat ovat täysi-ikäisiä joten asia ei kuulu minulle (eikä kenellekään "ulkopuoliselle").
EN, etenkään kun oli kysymys omasta tyttärestäni.
Olisin toivonut hänelle ikäistää miestä. Miestä, jolla ei olisi ex-vaimoa. Miestä, jolla ei olisi jo monta lasta.
Ikäisensä nuoren miehen, jolle olisi myös kaikki se ainutkertainen ensi kerta, eka kihlaus, ekat häät, eka lapsen odotus, syntymä, vauva-aika.. jne
olen pettynyt
Varsinkin kun tyttäreni ei ole äitipuolityyppiä, ja ihan on itse sen moneen kertaan sanonut, jopa minulle.
Tyttäreni ei välitä lapsista, siis niistä yli-ikäisen miehenäs lapsista...
Ei halua viettää aikaa heidän kanssa.
Eli ei ole hyvä
E i siinä ole mitään hyväksymistä. Mies laittaa munan seisomaan ja työntyy pilluun kuin pilluun, kunnes lasti lentää.
Ikäerohullu riehuu taas...
Oma vaimoni oli 20v ja itse olin 30v kun tapasimme. Yhdessä edelleen nyt 20 v myöhemmin.
Pitkään olikin hiljaista näiden ikäerolällätysten osalta. Lauletaan siis uudelleen kaikki yhdessä, sävel Karl Jenkins Adiemus, sanat ikäerohullua varten erikseen laadittu:
Ikäeeeroo iikää, ikäeeroo iikää, ikäeeroo iikää iikäkää!
Minä olin 19 ja mies 31 kun alettiin seurustelemaan. Tässä ollaan edelleen 6v myöhemmin. Mikäs siinä kun molemmat täysi-ikäisiä..
No kyllä vähän mietityttää, mitä kolmekymppinen mies hakee teinitytöstä? Teinityttö ehkä jotain isää vailla? Kyseenalaiselta jutulta mielestäni vaikuttaa ja väkisinkin tulee mietittyä kumpaisenkin taustoja ja psyyken tilaa. Vaikka eihän muiden suhteet mulle kuulu, mutta paheksun sitä, jos aikuiset miehet hakeutuu teinien seuraan seksuaalisin aikein, ei kai juuri kukaan aikuinen tällaista hyväksy?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vähän mietityttää, mitä kolmekymppinen mies hakee teinitytöstä? Teinityttö ehkä jotain isää vailla? Kyseenalaiselta jutulta mielestäni vaikuttaa ja väkisinkin tulee mietittyä kumpaisenkin taustoja ja psyyken tilaa. Vaikka eihän muiden suhteet mulle kuulu, mutta paheksun sitä, jos aikuiset miehet hakeutuu teinien seuraan seksuaalisin aikein, ei kai juuri kukaan aikuinen tällaista hyväksy?
Juuri näin, ja etnkään kukaan tervepäinen NAIMISISSA oleva yli 30v mies, jolla jo lapsiakin...
Jokin on todella pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on seksin harrastamisen suojaikäraja 16 vuotta, mikäli ei olla auktoriteettiasemassa. Jos ollaan niin silloin suojaikäraja on 18 vuotta.
Mainittu 19 vuotias on reilusti täysi-ikäinen ja on saanut jo 3 vuoden ajan harrastaa seksiä ilman että siinä lakia rikottaisiin.
Ei se ikä... molemmat ovat ihan täysikäisiä, ja jos ovat molemmat täyspäisiä ja vapaasta tahdostaan suhteessa, niin minun mielipiteelläni ei ole juurikaan väliä.
Siskoni on 19 ja hänen miesystävänsä 32, tällä miehellä on kolmivuotias lapsi. Hyvin näyttää arki toimivan.