Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio ostaa tytölleni "harjoitusrintsikoita"

Vierailija
13.02.2016 |

Tyttö on 12v, todella hoikka ja rinnat ovat vielä niin olemattomat että napakka T-paita riittää oikein hyvin. Edes ymmärrä, mitä rintaliiveillä edes kuuluisi harjoitella? Nuohan ovat vain poikien tai pedofiilien houkuttelua pikkutytöillä. Liivit saa sitten, kun on jotain mitä laittaa niihin liiveihin ja rinnat oikeasti tarvitsevat tukea. Muutenkin on huvittavaa tai säälittävää, miten kaupoissa edes myydään jotain AA- koon rintaliivejä, jotka ovat pelkkää rahan haaskausta ja leikkiä, että olisi aikuinen. Tarvettahan tuollaisille nyt ei ole 😁

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostettiin toppeja ja urheiluliivejä. Voi olla tytölläsi koulun liikkatunneilla orpo olo tissit paljaana kun muut käyttää toppeja.

Itse jouduin varastamaan liivit murkkuikäisenä. Kiitos äitini, joka ei liivejä mulle suostunut ostamaan.

Vierailija
2/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kivaa ja jännittävää kun äidin kanssa ostettiin mulle Maxi Makasiinista ekat "rintsikat" :D. Olin ihan lauta ja samat liivit menisi varmaan vieläkin, tissit jäivät AAA ketunnokiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tytöillä rinnat voi kehittyessään olla todella arat. Liiveistä tai napakasta urheilutopista voi olla apua tuohon arkuuteen.

Vierailija
4/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ei olekaanyt yhtään pervoa, kun nännit törröttää paidan läpi. Koska sinusta on muuten sopiva aika aloittaa liivin käyttö? Silloin, kun tarvitsee b-kuppia?

Vierailija
5/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutoppeja on ostettu, lähinnä niiden liikkatuntien takia vaikka eivätpä nuo tukea tarvitsisi. Ap

Vierailija
6/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ostaa

Vierailija
7/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselläni tai kellään mun luokalla ollut mitään harjoitusliivejä ysärillä.

Sain seiskaluokalla oikeat rintsikat ja se siitä.

Nyt 12-vuotiaalla tytöllä on vaan pikku nuput, ei se mitään liivejä/toppeja tarvi vielä vuoteen ainakaan ja sitten ostan ihan oikeat kun se aika tulee.

Mihin harjoitellaan noilla harjoitusliiveillä? Tytöillä ja naisilla on loppuelämä aikaa käyttää tissiliivejä, eiköhän siinä ole jo treeniä tarpeeksi :)

Vierailija
8/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo! 5/5!

Vierailija
9/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on hyvä olla ei oo tytöstä kiva kun alkaa näkyä paidan läpi

Vierailija
10/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy läpi ne kasvavat tissit. Juuri houkutuksen vähentämiseksi ne liivit on tärkeät

Vierailija
11/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ota teinin henkistä puolta huomioon mitenkään. Kasvu ja kehitys on herkkää aikaa tytöille.

Vierailija
12/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-John Lennon-

Vierailija
13/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän ne pervot vasta innostuu kun hyttysenpistot paistaa paidan läpi, koska äiti suostunut ostamaan tyttöraukalle rintsikoita.

Vierailija
14/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se ei olekaanyt yhtään pervoa, kun nännit törröttää paidan läpi. Koska sinusta on muuten sopiva aika aloittaa liivin käyttö? Silloin, kun tarvitsee b-kuppia?

B-kuppi ehkä jo ainakin liikunnassa tarvitsee tukea. Ja ei mitään näy paidan läpi, käyttää aluspaitaa ja huppareita, college-paitoja yms. paksumpaa talvisin. Ap

Vierailija
15/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, koska ovat naisen alistamista. Vähän sama kuin ostaisi harjoituskorkokengät tai -stringit.

Vierailija
16/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä kasvanut myöhään rinnat, itse ainakin tarvitsin ihan oikeat liivit jo kolmannella.

Vierailija
17/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ostettiin toppeja ja urheiluliivejä. Voi olla tytölläsi koulun liikkatunneilla orpo olo tissit paljaana kun muut käyttää toppeja.

Itse jouduin varastamaan liivit murkkuikäisenä. Kiitos äitini, joka ei liivejä mulle suostunut ostamaan.

Eikö koulun liikuntatunneilla käytetä enää t-paitoja tai liikuntavaatteita? Pelkät topit päällä mennään? Salillakaan tai jumpissa ei liikuta pelkät topit/urheilurintsikat päällä.

Vierailija
18/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itselläni tai kellään mun luokalla ollut mitään harjoitusliivejä ysärillä.

Sain seiskaluokalla oikeat rintsikat ja se siitä.

Nyt 12-vuotiaalla tytöllä on vaan pikku nuput, ei se mitään liivejä/toppeja tarvi vielä vuoteen ainakaan ja sitten ostan ihan oikeat kun se aika tulee.

Mihin harjoitellaan noilla harjoitusliiveillä? Tytöillä ja naisilla on loppuelämä aikaa käyttää tissiliivejä, eiköhän siinä ole jo treeniä tarpeeksi :)

No näin juuri. Hyvä kun nauttii vielä kun voi olla ilman. Ap

Vierailija
19/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse ainakaan 12-vuotiaana halunnut esitellä pukukopissa kenellekkään nännejäni, vaikka aika lauta olinkin. Jouduin myös tunkemaan paperia topin sisälle kun en halunnut että pojat kommentoi kuinka nännit näkyy paidan läpi.

Harvemmin ne pedarit tulee kyyläämään kenellä on liivit ja kenellä ei.

Vierailija
20/51 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä kasvanut myöhään rinnat, itse ainakin tarvitsin ihan oikeat liivit jo kolmannella.

Ja mitä painoitkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän