Miksi BigMac on niin legendaarinen? Sehän ei maistu oikein miltään.
Paljon parempia hampurilaisia löytyy vaikka mistä.
Kommentit (33)
Burger Kingin whopperi on 100 kertaa parempi kuin bigmac.
mcfeast ja qp ovat mcdonaldsin parhaat hampurilaiset
Big Mac on huonontunut ja pienentynyt vuosien saatossa. Tuossa 15-20 vuotta sitten se oli oikeasti hyvää, nykyään ei.
Vierailija kirjoitti:
mcfeast ja qp ovat mcdonaldsin parhaat hampurilaiset
Qp on vieläkin tylsempi kuin bigmac. Eihän siinä ole oikein mitään.
Joku aika sitten siellä oli rajoitetun ajan myynnissä sellainen ns. hienompi hampurilainen (en muista nimeä), mutta se oli hyvää!
El Maco oli hyvä, mutta sitäkään ei enää saa.
Markkinoinnin voima on mahtava, kun asialla ovat maailman parhaimpiin kuuluvat ammattilaiset.
Vierailija kirjoitti:
El Maco oli hyvä, mutta sitäkään ei enää saa.
Kohta saa taas, se on sellainen kampanjaburgeri.
Näin on. Big macissa on sekin että se on yllättävän kuivakas ollakseen niin rasvainen. Jos haluan syödä epäterveellisesti haluan että se myös maistuu epäterveelliseltä eikä pelkästään kuivakkaalta, väsyneeltä käntyltä.
Jo useampi vuosi sitten vietimme kaverin kanssa kesälomaa suomessa kiertäen Itä-Suomessa. Jostain syystä niinä muutamana päivänä McDonalds järjestön ruokapaikka valikoitui säännöllisesti ruokapaikaksemme. Kotiinpäästyämme ihmettelimme miten ne kaikki eri hampurilaiset maistuivat oikeastaan aivan samalta.
Saattaa tästä turneesta johtua, että hampurilaiseni syön jossain muualla.
KYL MÄKKI ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaikki ketjujen burgerit on järjestään aivan uskomatonta paskaa. Vanhoista kunnon grillikioskeista sai parhaat hapurilaiset mut ne on kans kadonnut kaikki kun pienyrittäjyys on nykyään tehty aivan mahdottomaksi. Lähimmäksi pääsee kun tekee itse pihvin ja paistaa sitten sämpylät siinä pihvirasvassa. Niitä saa sitäpaitsi ainakin kolme suhteessa mitä ne maksaa ravintoloissa.
Ostakaa kaupasta juustohampurilaisia, paistakaa kananmuna ja pekoni väliin ja maustakaa suolakurkuilla sun muilla mielenne mukaan. Tulee halvemmaksi kuin mäkkärissä ja on parempaa.
Snackyssäkin oli paremmat burgerit, mutta sehän taisi mennä konkkaan.
Jotenki oudon makuisia nuo McDonaldsin jauhelihapihvit, tulee sellanen tosi äklö jälkimaku. Nykyään on jäänny harvemmalle tuolla käynti.
Joo oon syöny varmaan kerran BigMacin ja sehän on ihan kuraa. Silti kaikki aina ottaa sen ?!? No kai toiset tykkää :D Ite otan yleensä aina euron juuston ja sen kahen euron hampurilaisen :D jonku junnun siis (?) En oo kyl melkeen vuoteen käyny mäkissä et ei oo paljoo tullukkaan otettua.
Big Mac on tosiaan liian kuivaa, mautonta ja pullamössömaista. Tuplajuustot ja QP ovat maistuvia hampparinälkään, on kunnolla lihaa ja juustoa.
Hesen kerroshampurilainen on hyvää mättöä, muuta en Hesestä ostakaan, koska on kalliimpi kuin Mäkki ja muissa pienemmissä hampurilaisissa tökkii se kastike/majoneesi.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki oudon makuisia nuo McDonaldsin jauhelihapihvit, tulee sellanen tosi äklö jälkimaku. Nykyään on jäänny harvemmalle tuolla käynti.
Juu se narskuu sillei inhottavasti hampaissa. Mistähän asti se liha tulee ja kuinka teollisesti ne sen käsittelee. En ole syönyt sen jälkeen mäkkäreissä kun alkoi sydän hakkaamaan Bigmacin syönnin jälkeen. Jos teen kotona hampurilaisia ja käytän kaupan mausteita niin tätä ei tapahdu. Ehkä niissä on liikaa suolaa ja vääränlaista rasvaa.
Mä tykkään.... ehkä juuri siksi, kun se on niin neutraalin makuinen. Olen muutenkin mietojen makujen ystävä.
Sitten olen tottunut siihen jo lapsena ennen Heseä ja muita uudempia paikkoja. Kai se on sellainen nostalginen juttu.
Hesen hampurilaiset ovat liian kosteita makuuni, vaikka kelpaavat nekin.