mies katosi kesken puhelun automatkalla??
en tiedä, suuttuiko se mulle jostain, ja löi luurin korvaan, vai ajoiko se kolarin? se ei vastaa mun puheluihin, eikä viesteihin. hävisi vain ykskaks--mitä teen??
Kommentit (39)
Varmaan ajanut suoraan jokeen ja uponnut autoineen päivineen?!
Vierailija kirjoitti:
No pyydä jonkun muun soittaa sille ja kato vastaako?
kokeilen. ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ajanut suoraan jokeen ja uponnut autoineen päivineen?!
Kai se nyt hiffaa ettei jokeen kannata ajaa ainakaan tälläisilla uimakeleillä.
Mistä mies olisi voinut suuttua sitten? Mistä puhuitte ennen luurin korvaan lyömistä?
Hui, toivottavasti ei oo sattunut mitään. Oliko jotain syytä, että olisi suuttunut? Puhelinko siis hälyttää, eli ei oo vaan akku loppu?
ei vastaa toisestakaan numerosta soitettuna. ap
Siis kauanko tästä on? Jos vaikka poliisit näki ja pysäytti eikä nyt voi vastata?
Vierailija kirjoitti:
hälyttääkö se puhelin jos soitat?
hälyttää.ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies olisi voinut suuttua sitten? Mistä puhuitte ennen luurin korvaan lyömistä?
puhuttiin mun puhumattomuudesta :( ap
kato tilannehuoneesta onnettomuudet?
No jos mieskin haluaa nyt olla puhumaton? Jospa lähti baariin ja haluaa kiukutella sulle?
Poliisi pysäytti sen kun puhui puhelimeen ajon aikana, istuu maijassa nyt saamassa sakkolappua.
Asuuko mies kanssasi? Oliko tulossa kotiin? Kauanko tuosta on aikaa?
Vierailija kirjoitti:
No jos mieskin haluaa nyt olla puhumaton? Jospa lähti baariin ja haluaa kiukutella sulle?
tuskin. kesken pitkän ajomatkan yhtäkkiä päättää lyödä jarrut pohjaan ja mennä baariin... sillä oli kiire saunaankin. siis omaan kotiinsa. ei siis asuta yhdessä. kai mun pitää mennä sitten sen pihalle illalla katsomaan, onko se tullut:( ap
Kumpi soitti?
Aika vastuutonta soittaa jos tietää että toinen ajaa autolla,varsinkin tällaisilla pääkallokeleillä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi soitti?
Aika vastuutonta soittaa jos tietää että toinen ajaa autolla,varsinkin tällaisilla pääkallokeleillä.
Mies itse soitti, ja ärsyyntyi siitä, etten ole puhelias... ohitteli siellä toisia autoja samalla. voi saatana!! ap
No pyydä jonkun muun soittaa sille ja kato vastaako?