rumia naisia kehutaan kauniiksi?
Kommentit (47)
esim mun kaveripiirissä ja facessa ja ihan ihan jokapuolella
Vierailija kirjoitti:
Normaalia kohteliasta ja inhimilllistä käytöstä on sanoa rumille että he näyttävät kauniilta ja hyviltä sen sijaan, että sanoisi että oletpa sitten yks vitun ruma akka.
Totta aina on , että mikä kaunotar <3 kommentti. ei siinä mitään jos sitten kehuu oikeasti kauniitakin ystäviään.
Olet siis saanut kehuja vaikka tiedät olevasi ihan petolinnun peräpäästä? Pitikö sinun mennä laittamaan joka paikkaan se känniörvellysselfie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia kohteliasta ja inhimilllistä käytöstä on sanoa rumille että he näyttävät kauniilta ja hyviltä sen sijaan, että sanoisi että oletpa sitten yks vitun ruma akka.
tavallaan kuitenkin väärin antaa heille harhaluulo että ovat kauniita
miksi kukaan ei syytä tässä tapauksessa valehtelusta koska valhehan tässä on kyseessä
en puhu itsestäni,minä en saa kehuja vaan muut
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavallaan kuitenkin väärin antaa heille harhaluulo että ovat kauniita
miksi kukaan ei syytä tässä tapauksessa valehtelusta koska valhehan tässä on kyseessä
Eikö jokaisessa voi edes yrittää nähdä jotain kaunista, vaikka olisikin ns. Ruma?
Tänään metroasemalla kaksi ylipainoista nuorehkoa naista, (rumuuteen en ota kantaa), saivat 3 ulkomaalaista miestä seuraansa. Miehet kehuivat huonolla englanninkielellä tyttöjä maasta taivaaseen. Tytöt naureskelivat miesten kanssa sekä poistuivat metroon heidän kanssaan.
Koska rumiltakin voi saada seksiä - luultavasti jopa helpommin kuin kauniilta, joilla on enemmän valinnanvaraa.
Ei minua vaan kehuta kauniiksi koskaan :(
Olisi joskus kiva saada joku kehu. Edes kerran vuodessa.
Siis ulkonäöstä. Kyllä joku saattaa kehaista laukkuani tai kampausta tai takkia, mutta vaikka että "oletpa kaunis!" olisi kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi että kehuja on kiva kuulla?Tai kehujen kohteen itsetunnon kohottamiseksi? Vähän sama kuin jos jollain on hirvän näköinen uusi kampaus tai vaate,on kohteliasta kehua vaikka ei aina olisikaan vilpitön.Tai sitten ne tyypit on ap:n silmissä rumia mutta kehujan silmissä kauniita.
Itse kehun ehkä helpommin niitä ei kedon kauneimpia kukkia, jos he ovat ylittäneet itsensä ja saaneet itsestään poikkeuksellisen hyvän ja kauniin kuvan. :) Ja ihan aiheesta silloin kehun.
Kauniita ihmisiä kehun harvemmin, niiltä tulee joka tuutista muutenkin selfieitä naamastaan.
Vierailija kirjoitti:
miksi?
Siksi kun niiltä saa ekana iltana pesää. Toimii joka kerta ja sitä nopeammin mitä rumempi tai lihavampi nainen oikeasti on. Sopivasti kun buustaa tällaisen naisen itsetuntoa niin saanti on varmaa.
Minua on alkanut ällöttämään miesten manipulointi :( En ole koskaan saanut aidosti vilpitöntä kehua ulkonäöstäni. En ole ruma, mutta ihan tavallinen.
Heti kun hoksaavat, että en pidä itseäni kauniina alkaa ulkonäön kehuminen. Sitten jos olen maininnut miten tyhmä olen alkaa älyni kehuminen ja sanotaan, että hän haluaisi tutustua näin älykkääseen naiseen.
Eivätkö miehet tajua, että juuri tavalliset naiset saavat kuulla kaunis-kehuja jatkuvasti??
Tavallisella naisella ne menettävät miltei heti tehonsa, kun naispuoliset tuttavat, työpaikkojen pomot, työkaverit ja lopulta kaikki tapailemani miehet ovat kehuneet kauniiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi?
Siksi kun niiltä saa ekana iltana pesää. Toimii joka kerta ja sitä nopeammin mitä rumempi tai lihavampi nainen oikeasti on. Sopivasti kun buustaa tällaisen naisen itsetuntoa niin saanti on varmaa.
Juuri tuota en ymmärrä. Minulle nykyisin jokainen mies, joka kehuu kauniiksi ei pääse jatkoon millään tasolla. Ei se kehuminen buustaa itsetuntoa, koska sen tietää mitä mies on etsimässä.
Saman tiedän olevan myös tavallisen näköisillä naispuolisilla ystävillä. Kauniiksi kehuvia miehiä pidetään aina mielistelijöinä ja vain sen yhden perässä olevina...
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet tajua, että juuri tavalliset naiset saavat kuulla kaunis-kehuja jatkuvasti??
Tavallisella naisella ne menettävät miltei heti tehonsa, kun naispuoliset tuttavat, työpaikkojen pomot, työkaverit ja lopulta kaikki tapailemani miehet ovat kehuneet kauniiksi?
Ja niitä oikeasti kauniita ei kehu miehet eikä naiset. Oikeasti kauniit ovatkin usein aika aidosti yllättyneitä, jos joku kuitenkin joskus kehuu kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä oikeasti kauniita ei kehu miehet eikä naiset. Oikeasti kauniit ovatkin usein aika aidosti yllättyneitä, jos joku kuitenkin joskus kehuu kauniiksi.
Niinpä. Esim. olen työskennellyt firmassa, jossa on ollut työntekijöinä myös mallintöitä tekeviä. Arvatkaapa ketä kehuttiin eniten kauniiksi samanaikaisesti kun mallin töitä tehneen ulkonäköön ei viitattukaan? Minua tietysti, useaan otteeseen :D
Ärsyttävintä onkin, että juuri jokainen uusi "kaunis" -kehu tekee vaan pahan mielen kun se suunnataan juuri rumimmille ressukkanaisille.
Missä?