rumia naisia kehutaan kauniiksi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä. Se että joku sanoo kauniiksi tarkoittaa että oikeasti onkin ruma?
Joo, näin täällä aaveellä taas tänään.
Minua on vaan poikaystävä (ja hänen äiti) kehunut kauniiksi.
Tai no, pienet lapset 6-8 vuotiaat tulevat sanomaan sitä, olen kouluavustaja. Siitä tulee toki hyvä mieli. Mutta muuten minua ei ole koskaan kukaan sanonut kauniiksi, en mitään sen kummempaa kehumista kyllä kaipaakaan.
Olen 19-v. Jos kiinnostaa.
Minkäs minä sille mahdan, että miehet kehuvat minua joskus kauniiksi, tosin harvoin. Tiedän olevani ruma. Naiset eivät kehu minua koskaan.
Kauniita/ihan ok-näköisiä kehutaan kauniiksi. Oikeasti rumia ei kukaan erehdy kehumaan kauniiksi muuta kuin vittuillakseen - varsinkaan miehet!
Missä tätå naisten jatkuvaa kauniiksi kehumista suomalaisessa yhteiskunnassa muka esiintyy :D Taas joku jenkeistä jonkun surkion poimima "ongelma".
Olen ollut sysiruma teini, melkein vähän yli aikuisuuteen, sitten olin kaunis, suloinen upea.
Nyt taidan olla vain soma tavis, kohta 40v nainen.
Ja kohtelu on kuin yö ja päivä, miten minua kohdeltiin.
Rumana jouduin käyttämään logiikkaa enemmän perusteellakseni miksi minusta tuntuu joku asia epäoikeudenmukaiselta.
En osaa enää edes selittää tilanteita mutta epäoikeuden mukaisuutta tuli koettua rumana ihmisenä enemmän, ilman mitään myötätuntoa. Plus kauniiksi kehuminen oli silkkaa vittuilua ja pilkkaa kaikilta. Niin aikuisilta, kuin oma ikäisiltä.
Kun minusta kuoriutui kaunis, ja sain sen jopa konkreettisesti kokea, kuinka helposti minulle annettiin virheet töissä anteeksi, kuinka elämä antoi minun elää. Ilman mitään ajatusta, miten selittää mahdollisimman loogisesti muille ihmisille; Minullakin on oikeus hengittää.
Eikä minua tarvinnut kehua kauniiksi. Näin sen peilistä.
Minua alettiin kehumaan upeaksi, uskomattomaksi vasta kun sain minäkuvani tasapainoon.
Mä en nyt ymmärrä. Se että joku sanoo kauniiksi tarkoittaa että oikeasti onkin ruma?