Haluan kasvattaa reisilihaksia kotijumpalla käsipainoilla – kysymys
Olen huomannut, että lisäämällä painot (yht. neljän kilon käsipainot) reisijumppaan saan tuloksia nopeammin. Lihakseni ovat kasvaneet näiden muutaman päivän aikana enemmän kuin viikkojen aikana jumpalla ilman painoja!
Kysymykseni tottuneemmille treenaajille: täytyykö minun ajan mittaan lisätä painoja, jotta lihaksieni kasvaminen jatkuu? Entä pysyykö tähän asti saavutetut kasvatustulokset yllä, jos pitäydyn tässä painojen määrässä ja jatkan samaan tahtiin?
Kommentit (11)
Mun piti käydä yli vuosi salilla ennenkuin alkoi edes hieman näkyä tulokset. Saisko sun kotijumpan ohjeet :)
Eivät ne lihakset tosiaankaan muutamassa päivässä kasva, ainoastaan keräävät nestettä. Painoja täytyy lisätä sännöllisesti mikäli haluaa että lihas kasvaa ja tulosta syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Ne on KÄSIpainot, ei reisipainot.
Olet idiootti. Ei mulla muuta.
Tämä staattinen pito on todennäköisesti parempi kasvattamaan jalkavoimia kuin tehdä paljon erilaisia kyykkyliikkeitä.
http://bonnier.imgix.net/squat-mod-vaeggen-3KAv9Dhg0S2wHQu9NtM8zw.jpg
Osta kahvakuula. Huomattavasti tehokkaammin saat treenattua sillä kuin käsipainoilla.
Askelkyykky vois tehdä jotain. Siihen korokkeita sitten jne. Lunge on englanninkielinen termi liikkeelle, jos haluat googletella siltäkin puolelta.
Sun pitää treenata muutakin kroppaa eikä pelkästään reisilihaksia. Toiseksi noi neljän kilon käsipainot ei kyllä pitkälle vie. Salille siis ja kunnon painot kehiin. Itse teen esim. jalkaprässiä 80 kilon painoilla joten tuntuu nuo 4 kilon painot aika pieniltä.
Tulee jotenkin mieleen vanhan Onlinen Naenen25 vai 24, mikä se olikaan. Lähetteli valokuvia omista hartialihaksistaan :D
Korokkeelle hyppiminen käsipainot kädessä tai ilmankin.
Pistoolikyykky. Googlettele jos ei ole tiedossa.
No ei ne lihakset muutamassa päivässä kasva