Oletko joskus tehnyt tämän nolon jutun?- peukutusketju
Siis jokainen laittaa jonkun nolon asian, mikä itselle on käynyt ja ylä-ja alapeukutuksella (no, tässä tapauksessa nuoletuksella :D) katsotaan, kuinka monelle on käynyt samoin tai kuinka moni ei ole tehnyt kyseistä juttua.
Siis:
Yläpeukku: Kyllä, olen tehnyt samoin. Voihan nolous!
Alapeukku: Ei ole sattunut minulle.
Mä aloitan:
Olen pieraissut kovaa appivanhempien läsnäollessa. :-/
Kommentit (46)
Avannut auton oven ja tajunnut vasta kuskin nähdessäsi että onkin joku ihan vieras (eli väärä auto).
Rikkonut jotain vahingossa kaupassa (esim lasiesineen)
Kaatunut näyttävästi julkisella paikalla herättäen useiden ihmisten huomion.
Ostanut kaupasta yhden tuotteen, maksamisen jälkeen unohtanut sen ja kassa huutanut perään että unohdit sun "alwaysit" tms. (imetyshormonihuuruissa)
Ei sattunut mulle tämä nolompi puoli mutta olin se "kohde". Käynyt laittamaan kaupassa väärän ihmisen koriin/kärryyn tavaraa (pidin sitä koria kädessäni ja mies luuli minua naisekseen).
Työpaikkalounaalla vahingossa purskauttanut tipan sylkeä jutellessa vieruskaverin kädelle/ lautaselle.
Kaupassa tms. Joku ventovieraalta vaikuttava tervehtii tuttavallisesti ja rupattelet siinä sitten smalltalkia pari minuuttia ilman että on hajuakaan kuka se ihminen on. Mulle käy näin monta kertaa vuodessa. ( olen ollut 15 vuotta opena isossa koulussa, ja on niillä kaikilla lapsilla vanhemmatkin... Pelkästään luokanvalvojana olen ollut noin sadalle ja aineenopena yli kahdelle tuhannelle...)
Ollut töissä/koulussa vaaleat housut päällä ja huomannut kesken päivän, että menkat on tullu niistä läpi.
Kävellyt ympäriinsä niin että side on pettänyt/ et ole huomannut menkkojen alkamista, housut veressä?
Pissannut sänkyyn aikuisena muualla kuin kotona.
Oksentanut aikuisena julkisella paikalla.
Pissannut vessanpöntöstä ohi kylässä. Olen nainen.
Uuden työpaikan kahvihuoneessa valkoiset tuolit ja menkat alkoi yllärinä etukäteen tulvien farkkujen läpi... Niin noloa!!
Nauranut vakavalle jutulle, kun luulit että toinen vitsailee, sitten tajunnut että hän olikin tosissaan
Puhunut/äännähtänyt hermostuksissasi liian kovalla äänellä. Näin kävi itselleni viime viikolla työpaikkahaastattelussa, kun kävelin haastattelijan kanssa firman käytävää pitkin kohti haastatteluhuonetta. Hihkaisin jotenkin ylärekisterissä "Niin!" johonkin hänen small talk -kommenttiinsa. Käytävä oikein kaikui, nolotti.
Puhunut vähemmän kauniisti jostain henkilöstä ja huomannut vasta jälkikäteen tämän seisoneen kuuloetäisyydellä koko ajan.
Menkat alkaneet yllättäen yöllä ja olet vuotanut pitkin miesystäväsi/deittisi sänkyä. :((
Kakannut housuun julkisella paikalla, kun ripuli yllätti.
Räjähtänyt nauramaan julkisella paikalla poikkeuksellisen kimeästi tai kovaan ääneen niin, että tuntemattomatkin kanssaihmiset kääntyivät katsomaan jokseenkin säikähtäneenä. :D
Menin toisille treffeille miehen kanssa. Minulla on huono kasvomuisti... istuin sitten väärän tyypin kanssa ja jutustelin yli puoli tuntia ennen kuin oikea treffiseura tuli hiukan hämmentyneenä kysymään mitä touhuan. Tämä jonka kanssa istuin oli vielä jotain miltei 20 vuotta nuorempi poikanen :D Aajttelinkin, että olipas hän hyvin säilynyt ikäisekseen.