Oletko joskus tehnyt tämän nolon jutun?- peukutusketju
Siis jokainen laittaa jonkun nolon asian, mikä itselle on käynyt ja ylä-ja alapeukutuksella (no, tässä tapauksessa nuoletuksella :D) katsotaan, kuinka monelle on käynyt samoin tai kuinka moni ei ole tehnyt kyseistä juttua.
Siis:
Yläpeukku: Kyllä, olen tehnyt samoin. Voihan nolous!
Alapeukku: Ei ole sattunut minulle.
Mä aloitan:
Olen pieraissut kovaa appivanhempien läsnäollessa. :-/
Kommentit (46)
Kännissä iskenyt/yrittänyt niin vääriä tyyppejä, mm kavereita, duunikamuja...
Kädet tärissyt jännityksestä esitelmää pitäessä. Inhimillistä mutta aiheuttaa hirveän nolouden tunteen.
Päästin seksin aikana pitkän emätinpierun. :-(
Pissannut vahingossa mekon helman märäksi.
Tökännyt tuntematonta miestä facessa, myöhemmin nolotti 😩
Haukkunut oikeasti kivaa ja kilttiä esimiestä kovaan ääneen baarissa, kun viereisessä pöydässä istuu kollega ja esimiehen hyvä kaveri.
Jutellut työkaverin kanssa avokonttorin käytävällä ja päästänyt vahingossa ilmoille oikein mojovan pierun, notta kuului taatusti kauimmaisimpaankin nurkkaan. Kyllä hävetti!
Lähettänyt intiimin tekstiviestin väärälle henkilölle.
Sä oot roskalehden toimittaja, en peukuta. Kuka muu muka tekee otsikon noin kuin roskatoimittaja?
Googlettanut ihmisiä uteliaisuudesta ja jäänyt siitä kiinni.
Vessapaperi on jäänyt korkokenkään kiinni, tullessani naistenhuoneesta.
Jäänyt kiinni harrastamassa seksiä (yksin tai kaksin).
Ihastunut työkontaktiin ja punastellut erinäisissä tilanteissa niin, että vastapuoli on huomannut tunteesi eikä hän selvästikään tuntenut samoin.
Luullut henkilöä joksikin toiseksi ja tajunnut asian vasta sen jälkeen kun jo tervehdit/aloit jutella.
Unohtanut baarissa vessanäynnin jälkeen laskea minihameen alas, pikkarit sentään olin nostanut ylös.
Oon ollut niin kännissä etten pystynyt kyykkypissaamaan kun en pysynyt pystyssä. Parhaan ystävättären mies joutu pissattaa mut. Olin yli 30-vuotias...