Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjauduimme tänään hotelliin, huoneessa likainen lusikka. Valittaisinko? Valittaisitko itse?

Vierailija
12.02.2016 |

Huoneessa siis kahvikupit ja kaksi lusikkaa vieretysten. Toinen lusikka oli puhdas, mutta toinen tahmea molemmin puolin, koveralla puolella kuivunutta kahvia. Valittaisinko, ja miksi valittaisin? Vai pesenkö lusikan vain muina miehinä ja jatkan mukavaa lomaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siihen huoneen siivoukseen saa mennä 20 minuuttia.

Vierailija
42/48 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväpeittoja/ tyynyjä/ peittoja ei pestä juuri koskaan. Kerran löysin jääpalaastiasta virtsaa. T. Entinen kerroshoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkisin koko huoneen (tuskin se siihen yhteen lusikkaan jäisi) ja soittaisin respaan ilmoittaen, että huoneessa on seuraavat puutteet, voisitteko tuoda uuden lusikan, mahdollisesti vuoteeseen puhtaat lakanat (kerran olen huomannut, että lakanat oli käytetyt) tms. Lisäksi laskisin aika tarkasti, onko minibaarissa kaikki se mitä pitää, ihmeen useinn sieltä puuttuu jotain, mikä lisätään minun laskuuni.

En valittaisi, kunhan toteaisin. Yleensä hotelleissa ei tehdä mitään asian korjaamiseksi, joten olen niiden likaisten lakanoiden kanssa marssinut kerran sinne respaan asti ja ilmoittanut, että en suostu nukkumaan kenenkään spermoissa. Vastaus oli (naiselle), että mistä he tietävät, mitä olen jo huoneessa tehnyt. Ehkä he olettivat, että käytin hotellihuonetta muumimukihedelmöityksen paikkana

Vierailija
44/48 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on aina hotellissa mukana omat lakanat ja pyyhkeet. ON joutunut sen verran likaisia liinavaatteita jossain 160 euron huoneessa katselemaan, että enää ei mene siihen halpaan, että huoneessa olisi puhdasta. Mukana on myös kertakäyttömukit, vaikka saahan ne hotellin likaiset juomalasit itsekin kuumalla vedellä pestyä.

Vierailija
45/48 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoneessa siis kahvikupit ja kaksi lusikkaa vieretysten. Toinen lusikka oli puhdas, mutta toinen tahmea molemmin puolin, koveralla puolella kuivunutta kahvia. Valittaisinko, ja miksi valittaisin? Vai pesenkö lusikan vain muina miehinä ja jatkan mukavaa lomaa?

Tää on ihan kuin Zen Cafen lyriikoita :D mä lausun päässäni nää vähän samaan rytmiin kun sen laulun missä lauletaan "...kyyneleitä virtaa vasta alakerrassa.."

OMG en ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti!! 

Olen aina kuullut, että ne laulaa "kyyneleitä virtaamassa alakerrassa".

Vierailija
46/48 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee kun ensimmäisen kerran elämässään on hotellissa, voi taivas mikä ongelma! Oliko päiväpeite millin verran vinossa? Tavalliset ihmiset noita kiireessä siivoaa usein minimipalkalla ja vähällä väellä. Ottaisin itseäni niskasta kiinni ja hieman ravistelisin!

En ole kertaakaan valittanut vaikka olen asunut elämani aikana tuhansissa hotelleissa - en vaan ole löytänyt valittamisen arvoista aihetta, en tosin kovin pikkumainen olekaan:)

Vierailija
47/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahah. Entisenä siivoojana kommentoin, että onpa pientä. Teimme aikoinaan ilkeille tilaajille jäyniä ja keittörätillä pestiin ensin vessanpönttö, sen jälkeen pyyhittiin samalla rätillä pölyt ja lopulta palautettiin sama rätti keittiöön.

Vierailija
48/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä