Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon mielestä mua "vedetään kuin pässiä hihnasta" enkä tajua sitä

Vierailija
12.02.2016 |

Kyse siis miehestä. Olen 23v, ja seurusteltu päälle kaksi vuotta. Sitä ennen en ollut seurustellut ns. vakavasti, jotain poikia sillon tällön pyöri nurkissa. Vakavaksi ne suhteet ei koskaan mennyt, enemmänkin sellasta hauskaa yhdessäoloa. Kun tapasin nykysen miehen, pikkusisko oli heti sitä vastaan. Tai kun sanoin että kerrankin on sellanen mies jonka kanssa oikeesti haluun olla vakavasti, nin hän vaan nauro. Koko tää kaks vuotta sisko on lähes viikottain kommentoinu jotain ilkeää mun miehestä, ja samalla vähätellyt mua. Esim että mikshän se sun kanssa on, luulis että ettis parempaa, miten jjaksaa olla mun kanssa kun olen niin outo, pitää mua vaan paremman puuttessa ja vastaavia ilkeitäkin juttuja. Olen aina vaan sivuttanut kommentit. Nyt kun ollaan muuttamassa yhteen niin siskon kommentit on alkanu ärsyttää. Just tuollanen että mä oom jotenkin tyhmä kum en tajua että mua "huijataan", mies kuulema haluaa vaan vahtia mua, ei suosittele yhteenmuuttoa, mies havittelee mun omaisuutta ja kaikke atollasta. Siskon mukaan mua on helppo huijata koska en osaa seurustella, ja tämä mies on ensimmäinen vakava suhde. Alkaa ärsyttää niiin paljon, ensin ajattelin että sisko on kateellinen. Mut ei ole mahdollista, sillä itselläkin on mies, asuvat yhdessä jne. (sisko on 20v). En vaan ymmärrä mistä on kyse, välillä mietin et tietääkö sisko jotain mitä minä en. En vaan haluis turhaan alkaa epäilee miestä, kun oikeest mitään syytä ei ole.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta tuntematta itse olin pitkään kateellin siskoni 'uudelle' miesystävälle. Alkuun tosin vain kuvittelin etten pidä tyypistä lainkaan ja hän olisi jotenkin epämiellyttävä, mutta myöhemmin tajusin että vain pelkäsin menettäväni siskoni, jonka kanssa olin aina ollut todella läheinen. Millainen suhde teillä on ollut tähän mennessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi