Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa epäsosiaalisen miehen?

Vierailija
11.02.2016 |

Sellaisen, joka tykkää nysvätä kotona, ei halua koskaan matkustella eikä käydä missään kissanristiäisissä, eikä mieluusti edes sukulaisissa? Harrastaa vain yksin jotain kotona, jos harrastaa. Hänellä olisi vain yksi kaveri, jos sitäkään. Ei olisi mitenkään puhelias. Muuten ok, eikä esim. joisi tai polttaisi. Kävisi töissä ja tekisi kotihommia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!!!!!

Vierailija
2/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti.

Vierailija
4/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja otinkin. Olen itsekin erakkoluonne joten sovimme oikein hyvin yhteen.

Vierailija
5/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on pakko päästä eri paikkoihin aina näyttäytymään. Naiset ovat tosi feikkejä ja pinnallisia, ei heille kunnon miehet kelpaa.

Vierailija
6/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän olisiko muuten kiinnostava

Vierailija
7/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on pakko päästä eri paikkoihin aina näyttäytymään. Naiset ovat tosi feikkejä ja pinnallisia, ei heille kunnon miehet kelpaa.

Otan mieluummin jonkun viherkasvin kuin tuollaista miestä, joka olla möllöttää vaan paikoillaan. Voin kyllä matkustella ja käydä kissanristiäisissä yksinkin, mutta en tekisi mitään tuollaisella miehellä ts tuollainen mies olisi mulle täysin tarpeeton. Koirastakin on enemmän iloa. Kodinkoneet hoitavat suurimman osan kotitöistä ja jos kaipaisin viikkosiivoojaa, palkkaisin sellaisen.

Vierailija
8/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh, tuo asenne. Kotona viihtyminen on nysväämistä. Siellä ei voi tehdä mitään mikä olisi edes etäisesti verrattavissa siihen uskomattomaan ulkona odottavaan maailmaan. Se on kiinnostavaa miten naisille on aina pirun tärkeää kumppaninsa harrastukset ja kaverit. En oikein ymmärrä miten ne liittyvät näiden kahden ihmisen väliseen suhteeseen. Jos haluaa suhteeseen itsensä kanssa niin ei siihen miestä parane sotkea.

Vierailija
9/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos! :D Minä käyn koulussa ja kaupassa, mutta kiirehdin sitten nopeasti takaisin kotiini. 40m2 opiskelijakämppä, kunnon osilla kasattu pöytätietokone pelaamiseen, 50" televisio ja leffaboxi (itse kasattu ns. tietokone elokuville, nörtteilen) ja pieni kotisali jumppajuttuineen, mattoineen, rautoineen ja tarvikkeineen. Täällä on lämmin, sadan megan netti, ruokaa ja suihku, miksi ja minne täältä pitäisi lähteä? Ja kyllä minä jonkun samanhenkisen miehen tänne ottaisin, jos olisi tullakseen.

N20

Vierailija
10/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieheni on juuri tuollainen. Paitsi että matkustelee, juo ja tupakoi.

Vierailija
11/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja otinkin. Olen hyvin sosiaalisella alalla töissä ja on helpotus, kun mies tykkää nysvätä illat kotona. Niin tykkään minäkin.

Vierailija
12/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin.

Vierailija
13/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Juuri tuollaista miestä olen etsinyt mutta kaikki tapaamani fiksut, koulutetut miehet on ärsyttävän sosiaalisia ja niillä on liuta ystäviä. Ehdoton vaatimukseni miehelle on lisäksi että pitää seksistä. Mistä tällaisia miehiä löytää?

Vierailija
14/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti lahjakkaan introvertin voisin ottaa, mutta sosiaalivammaista en.

Vierailija
15/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja otinkin. Olen hyvin sosiaalisella alalla töissä ja on helpotus, kun mies tykkää nysvätä illat kotona. Niin tykkään minäkin.

Sama :)

Vierailija
16/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Musta on ihana nysvätä kotosalla miehen kanssa sillä meillä on aina hauskaa, viihdytään hyvin yhdessä ja keksitään aina jotain puuhaa. Matkustellaan kyllä myös jonkin verran ja käydään ulkona kahdestaan, mutta kissanristijäisiä ja sukuloimisia vältellään (omani on onneksi Suomessa sillä mies on Amerikkalainen ja asumme tällä puolen Atlanttia) eikä kummankaan ystäväpiiri kanna kovin montaa henkeä. Puhelias kyllä on, keskustellaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei polta eikä juo, ja tekee suurimman osan kotihommista ja käy myös töissä. En vaihtais.

Vierailija
17/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos niitä muunkinlaisia.

Vierailija
18/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju taas pitkälle todistaa sen, että "mies, ole vain oma itsesi" on paska neuvo. Eivät yleensä naiset mitään epäsosiaalista ja epävarmaa miestä huoli, ihan sama vaikka olisivat itse hissukoita. Toki jotkut huolivat, mutta ovat todella harvassa. Rumalle naiselle ehkä kelpaa keskimääräistä useammin, mutta eipä se montaa miestä lohduta.

Ja kun joku kuitenkin sanoo, että "miksei rumat sitten kelpaa, oma vika", niin kelpaako itsellenne ö-luokan miehet (miten tämä sitten määritelläänkin)?

Vierailija
19/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on tuollainen, pari vuotta seurusteltu ja alkaa hieman jo ottaa päähän. Ei voi lähteä vanhemmilleni, ei hänen vanhemmilleen, ei sukulaiseni hautajaisiin tai häihin, hävettää olla ainoa jonka puoliso ei ole paikalla.. Mököttää yksin toisessa huoneessa jos sukulaisiani kylässä, meillä ainoa paikka missä voivat olla yötä, kun ovat täällä päin, yli 400km päässä. Reissuun lähtee kyllä, ja reissut onkin olleet aina ihania.

Vierailija
20/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Juuri tuollaista miestä olen etsinyt mutta kaikki tapaamani fiksut, koulutetut miehet on ärsyttävän sosiaalisia ja niillä on liuta ystäviä. Ehdoton vaatimukseni miehelle on lisäksi että pitää seksistä. Mistä tällaisia miehiä löytää?

Tässä on yksi sellainen. En ole valitettavasti korkeastikoulutettu, mutta pidän itseäni ihan fiksuna. Seksiä voisimme harrastaa paljon, miten sinä tykkäät.