Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa epäsosiaalisen miehen?

Vierailija
11.02.2016 |

Sellaisen, joka tykkää nysvätä kotona, ei halua koskaan matkustella eikä käydä missään kissanristiäisissä, eikä mieluusti edes sukulaisissa? Harrastaa vain yksin jotain kotona, jos harrastaa. Hänellä olisi vain yksi kaveri, jos sitäkään. Ei olisi mitenkään puhelias. Muuten ok, eikä esim. joisi tai polttaisi. Kävisi töissä ja tekisi kotihommia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä, mistä erakkoluonne johtuu. Jos hän ei voisi nauttia oikein ihmisten seurasta, niin tuskinpa hän minuakaan jaksaisi. Silloin en otatisi Mikäli kyse olisi enneminkin herkkyydestä ja nopeasta uupumisesta ihmisten ilmoilla, niin sitten ottaisin. Silloin voisi kuitenkin nauttia yhteisistä hetkistä ihmisten ilmoilla aina toisinaan.

Vierailija
22/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos! :D Minä käyn koulussa ja kaupassa, mutta kiirehdin sitten nopeasti takaisin kotiini. 40m2 opiskelijakämppä, kunnon osilla kasattu pöytätietokone pelaamiseen, 50" televisio ja leffaboxi (itse kasattu ns. tietokone elokuville, nörtteilen) ja pieni kotisali jumppajuttuineen, mattoineen, rautoineen ja tarvikkeineen. Täällä on lämmin, sadan megan netti, ruokaa ja suihku, miksi ja minne täältä pitäisi lähteä? Ja kyllä minä jonkun samanhenkisen miehen tänne ottaisin, jos olisi tullakseen.

N20

Kuulostat ihan multa, mutta itse pelaan konsoleilla ja mullakin kotiin rakennettu sali. Olen sinua muutaman vuoden vanhempi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen ja epävarma on eri asioita. Olen itse epävarma itsestäni, mutta sosiaalinen ja kaipaan seuraa viikottain. Itseäni eivät epävarman ihmiset häiritse. Mitä on epäsosiaalisuus? Onko se sosiaalisen vastakohta?

Vierailija
24/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos on hyvä panemaan. Seksikäs omalla tavallaan ja muuten mulle sopiva luonne.

Vierailija
25/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein puheliaat ja sosiaaliset miehet ovat minulle oikeastaan vähän turn-off, joten kelpaisi kyllä. 

Vierailija
26/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos! :D Minä käyn koulussa ja kaupassa, mutta kiirehdin sitten nopeasti takaisin kotiini. 40m2 opiskelijakämppä, kunnon osilla kasattu pöytätietokone pelaamiseen, 50" televisio ja leffaboxi (itse kasattu ns. tietokone elokuville, nörtteilen) ja pieni kotisali jumppajuttuineen, mattoineen, rautoineen ja tarvikkeineen. Täällä on lämmin, sadan megan netti, ruokaa ja suihku, miksi ja minne täältä pitäisi lähteä? Ja kyllä minä jonkun samanhenkisen miehen tänne ottaisin, jos olisi tullakseen.

N20

Kuulostat ihan multa, mutta itse pelaan konsoleilla ja mullakin kotiin rakennettu sali. Olen sinua muutaman vuoden vanhempi mies.

Jos teitä on enemmänkin, niin ehkä minulla on mahdollisuus saada joskus seurustelusuhde :)

N20

Vierailija
27/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, joka tykkää nysvätä kotona, ei halua koskaan matkustella eikä käydä missään kissanristiäisissä, eikä mieluusti edes sukulaisissa? Harrastaa vain yksin jotain kotona, jos harrastaa. Hänellä olisi vain yksi kaveri, jos sitäkään. Ei olisi mitenkään puhelias. Muuten ok, eikä esim. joisi tai polttaisi. Kävisi töissä ja tekisi kotihommia.

Muuten ok?

Eihän tuossa ole mitään vikaa, täydellinen mies, ihan kuin omani. :) Itsekin inhoan kissanristiäisiä ja sukuloimista ja joudun työmatkailemaan ihan liikaa.

Vierailija
28/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies ja olen itsekin samanlainen. :) Nysvätään yhdessä kotona kaiket illat.

Vierailija
29/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Jos teitä on enemmänkin, niin ehkä minulla on mahdollisuus saada joskus seurustelusuhde :)

N20

On niitä enemmän. Meidän naapurissa on myös yksi. Ellei tuo yllä vastannut sitten ollut juuri se.

Vierailija
30/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok?

Eihän tuossa ole mitään vikaa, täydellinen mies, ihan kuin omani. :) Itsekin inhoan kissanristiäisiä ja sukuloimista ja joudun työmatkailemaan ihan liikaa.

Aloittaja on jokseenkin ennakkoluuloinen ja kuvittelee kaikkien haluavan samaa kuin hän itse.

Vierailija
31/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä enää ollenkaan, kun tuolla toisessa ketjussa todettiin että kaikki miehet pettää.

Vierailija
32/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikka kirjoitti:

Ahh, tuo asenne. Kotona viihtyminen on nysväämistä. Siellä ei voi tehdä mitään mikä olisi edes etäisesti verrattavissa siihen uskomattomaan ulkona odottavaan maailmaan. Se on kiinnostavaa miten naisille on aina pirun tärkeää kumppaninsa harrastukset ja kaverit. En oikein ymmärrä miten ne liittyvät näiden kahden ihmisen väliseen suhteeseen. Jos haluaa suhteeseen itsensä kanssa niin ei siihen miestä parane sotkea.

Mitä luulet, olisiko epäsosiaalinen mies onnellinen jos hän olisi suhteessa minun kanssani:

Viikolla olisi hyvin harvoin aikaa tavata, koska on kokoukset, opiskelu (työn ohessa), liikunta, ja jonkin verran työmatkoja, jotka venyttävät päiviä tai jatkuvat yön yli.

Viikonloppuisin haluan käydä ulkona syömässä, liikkumassa (sulkis, keilailu, frisbeegolf... vuodenajasta riippuen) ja tavata ystäviä - tietysti vasta sen jälkeen kun olen nukkunut univelat pois. Kaiken ylimääräisen rahan ja vapaa-ajan käytän matkusteluun.

En usko, että aloittajan esimerkkimies haluaisi olla kanssani. Ei kyse ole siis siitä, että jomman kumman elämäntapa olisi toista parempi tai huonompi vaan siitä, ettei kahden ihan erilaisen ihmisen suhde toimisi,

Vierailija
33/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju taas pitkälle todistaa sen, että "mies, ole vain oma itsesi" on paska neuvo. Eivät yleensä naiset mitään epäsosiaalista ja epävarmaa miestä huoli, ihan sama vaikka olisivat itse hissukoita. Toki jotkut huolivat, mutta ovat todella harvassa. Rumalle naiselle ehkä kelpaa keskimääräistä useammin, mutta eipä se montaa miestä lohduta.

Ja kun joku kuitenkin sanoo, että "miksei rumat sitten kelpaa, oma vika", niin kelpaako itsellenne ö-luokan miehet (miten tämä sitten määritelläänkin)?

En usko että ihminen pystyy suhteessa, jos se kehittyy vähänkin pitemmälle, olemaan mitään muuta kuin oma itsensä. Jos ei ole sosiaalinen niin vähän aikaa voi teeskennellä mutta sitten tulee väsymys.

Tuota en tajua miten ulkonäkö asiaan liittyy.

Vierailija
34/34 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka kirjoitti:

Ahh, tuo asenne. Kotona viihtyminen on nysväämistä. Siellä ei voi tehdä mitään mikä olisi edes etäisesti verrattavissa siihen uskomattomaan ulkona odottavaan maailmaan. Se on kiinnostavaa miten naisille on aina pirun tärkeää kumppaninsa harrastukset ja kaverit. En oikein ymmärrä miten ne liittyvät näiden kahden ihmisen väliseen suhteeseen. Jos haluaa suhteeseen itsensä kanssa niin ei siihen miestä parane sotkea.

Mitä luulet, olisiko epäsosiaalinen mies onnellinen jos hän olisi suhteessa minun kanssani:

Viikolla olisi hyvin harvoin aikaa tavata, koska on kokoukset, opiskelu (työn ohessa), liikunta, ja jonkin verran työmatkoja, jotka venyttävät päiviä tai jatkuvat yön yli.

Viikonloppuisin haluan käydä ulkona syömässä, liikkumassa (sulkis, keilailu, frisbeegolf... vuodenajasta riippuen) ja tavata ystäviä - tietysti vasta sen jälkeen kun olen nukkunut univelat pois. Kaiken ylimääräisen rahan ja vapaa-ajan käytän matkusteluun.

En usko, että aloittajan esimerkkimies haluaisi olla kanssani. Ei kyse ole siis siitä, että jomman kumman elämäntapa olisi toista parempi tai huonompi vaan siitä, ettei kahden ihan erilaisen ihmisen suhde toimisi,

"Epäsosiaalinen" on huono sana, mutta tuollainen nainen ei olisi lainkaan hassumpi. Saisi olla paljon hiljaisuudessa, mistä pidän, mutta kuitenkin olisi tiedossa, että jossain se ihana naiseni taas viilettää ja palaa sieltä iloisena kotiin. Pahin olisi nainen, joka on aina kotona, mutta myös puhuu paljon. Eli joko menevä tapaus tai sitten hiljainen kotihengailija.

Voihan sitä vaikka opiskella kumppaninsa luona. Ei samassa tilassa ole mikään pakko jutella koko ajan. Voisi antaa aina välillä opiskeluvoimaa sanattomalla halauksella.