Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekissa töissä olevat (työnhakuun liittyvää)!

Vierailija
11.02.2016 |

Olen laittamassa avoimia hakemuksia teknisen työntekijän hommiin eri apteekkeihin ja nyt mietin, onko yleensä tapana laittaa hakemus suoraan apteekkarille (joka ainakin pienemmissä apteekeissa hoitaa rekrytoinnin) vai apteekin ns. asiakaspalveluun tarkoitettuun sähköpostiosoitteeseen, joka löytyy apteekin sivuilta yhteystiedoissa? Vai onko tuo yhteistiedoissa näkyvä sähköposti tarkoitettu ainoastaan asiakaspalautteeseen ja minua pidetään tyhmänä, jos siihen laitan hakemuksen?

Kiitos paljon kaikille vastaajille jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko kukaan auttaa?

Vierailija
2/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät apteekkarin sähköpostin, laita sinne. Hyvin voit kuitenkin laittaa tuohon asiakaspalvelusähköpostiinkin. Itse oon pienessä apteekissa töissä ja meille joskus tulee sähköpostiin hakemuksia. Jokaiselle on apteekkari vastannut.

Vierailija
4/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ensin apteekkiin, ja kysy mihin osoitteeseen hakemus on paras laittaa.

Vierailija
5/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Soita tai mene käymään. Apteekit on sen verran pieniä että tuollainen old school meininki toimii.

Vierailija
6/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitin ja kysyin töitä. Voi myös mennä käymään suoraan ja kysyä. Jos haastatteluaika ei heti sovi (vaikka haluavat haastatella) niin sen voi sitten sopia siinä milloin käy.

En ole koskaan lähestynyt työnantajia sähköpostitse. Töitä olen saanut aina max viikossa. Toki teknisillä ei ole niin loistava tilanne, mutta aina kannattaa kysyä!

t. Farmaseutti

Vierailija
7/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitin apteekkarille, hän pyysi paikan päälle juttelemaan ja sain paikan samantien. Sopivaan saumaan soitin, kun hän oli juuri miettinyt palkkaavansa lisää teknisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi