Me emme asioi Lidlissä
Kommentit (23)
Ei ole pakko.
Minä asioin ja puoliso hakee sinne töihin.
Me emme käytä nimitystä wt. Se on niin av-palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman lyhyin youtube video?
Saattaa olla, mutta silti oikein sopiva vastaus tämänkaltaisiin avauksiin. :D
t. linkittäjä
Hyvä. Jää enemmän jäljelle tarjouksista.
T. Lidl-mies.
Se EI ole wt. Ihmisillä on hiukan suuret luulot wt:stä. Se ei ole mitä tahansa, mitä joku wt sattuu tekemään, vaan wt on elämäntapa, mihin lidl sattaa sopia, mutta lidl ei ole sen takia wt. Miksi? Koska sivistyneetkin ihmiset käyvät siellä. Sori ap, kun et edes ymmärrä, mitä white trashiys on.
Hoh hoijaa, itse olet wt, kun ilmeisesti maksat ylihintaa jossain rupukaupassa vain jotta naapuri näkee muovipussista, että käyt ylikalliissa kaupassa:)
Mä asioin! Olen addiktioitunut Lidlin kreikkalaiseen jukurttiin.
Vierailija kirjoitti:
...se on niin WT
Vai black trash
En minäkään käy. En periaatteesta osta monikansallisen yhtiön tuotteita, joissa voitto siirtyy Saksaan. En osta myöskään Rainbow- tuotteita enkä x-tra tuotteita. Ei kiinnosta. Haluan , että paketissa lukee oikean tuottajan nimi. Olen valmis maksamaan siitä. On maailman noloilta, jos hikinen on niin pihi että hinnan takia ostaa Lidlin tuotteita. Jos rahat ei muuhun riitä niin sen ymmärrän. On turha valittaa, etteivät työpaikat Suomessa pysy jos tuotteen halpuus on sen tärkein ominaisuus.
eikö nämä voisi poistaa kun lidl mainostaa samalla tavalla.?... ei k-kauppakaan kerro tarjouksiaan täällä
Meidän prismassa on moni tuote halvempi kuin lidlissä ja sieltä saa myös hyviä merkkituotteita suomalaisittain. Jos tykkäät parmankinkusta tai bratwurstista tervemenoa liiteriin, sieltä niitä saa halvemmalla kuin ns. suomikaupoista.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään käy. En periaatteesta osta monikansallisen yhtiön tuotteita, joissa voitto siirtyy Saksaan. En osta myöskään Rainbow- tuotteita enkä x-tra tuotteita. Ei kiinnosta. Haluan , että paketissa lukee oikean tuottajan nimi. Olen valmis maksamaan siitä. On maailman noloilta, jos hikinen on niin pihi että hinnan takia ostaa Lidlin tuotteita. Jos rahat ei muuhun riitä niin sen ymmärrän. On turha valittaa, etteivät työpaikat Suomessa pysy jos tuotteen halpuus on sen tärkein ominaisuus.
Myös suomalaiset elintarviketuottaat valmistavat "halpamerkkejä". Minusta on nola maksa amerkistä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän prismassa on moni tuote halvempi kuin lidlissä ja sieltä saa myös hyviä merkkituotteita suomalaisittain. Jos tykkäät parmankinkusta tai bratwurstista tervemenoa liiteriin, sieltä niitä saa halvemmalla kuin ns. suomikaupoista.
Sama havainto. Aika harva tuote on Lidlissä halvempi kuin Prismassa.
Lidlin halpuuden maine perustuu pikkupaikkakuntiin, joissa Lidl hakkaa paikallisen k-kaupan. Suurilla paikkakunnilla Lidl ei pärjää hinnoissa supermarketeille.
Omapahan on ongelmasi.