Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin saada tähän kysymykseen vastauksen

Vierailija
11.02.2016 |

Miksi ihmiset juovat alkoholia?
Mitä kivaa siinä oikein on?
Mikä saa ihmisen arvostan enemmän alkoholia kuin elämää?
Eikö sen pitäisi mennä päinvastoin?
Onko se teeskentelyä jos et juo ja pidät hauskaa muuten?
Eikö selvinpäin voi pitää hauskaa?
Miksi örvellystä pidetään hauskana asiana?
Miksi ne ihmiset jotka eivät halua juoda, ne haukutaan heti ensimmäisenä raivoraittiiksi?

Jos totta puhutaan niin aika moni ihminen on menettänyt todella monta asiaa, yhden ainoan juomisen takia. Jos jäit tätä miettimään tai kolahti , niin älä pilaa elämääsi lisää. Nauti sen sijaan elämästäsi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa mietin usein itsekin...on se joillekin vaan vaikeeta tuo elämä ilman alkoholia...

Vierailija
2/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vastauksen näihin kysymyksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ihmiset jotka eivät halua juoda, ne haukutaan heti ensimmäisenä raivoraittiiksi?

Jos totta puhutaan niin aika moni ihminen on menettänyt todella monta asiaa, yhden ainoan juomisen takia. Jos jäit tätä miettimään tai kolahti , niin älä pilaa elämääsi lisää. Nauti sen sijaan elämästäsi.

Mitäs jos tykkää viinistä? Ei siitä humalaan tule, eikä se elämistä estä jos kohtuudella juo.

Jos juo liikaa, se on eri asia.

Suomessa juodaan alkoholia, muualla olutta, viiniä, jne.

Vierailija
4/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kivaa juoda alkoholia aina välillä, tulee mukava fiilis. Vähän rentoutuu ja vapautuu, tanssiminen tuntuu ihan erilaiselta ja uskaltaa jutella ihmisille joita ei oikein tunne. Ihan perseet olalla en kuitenkaan halua olla.

Osaan kyllä pitää hauskaa ilman alkoholia ja usein niin teenkin. Miksi absolutistit olettavat että alkoholia juovat eivät osaisi pitää hauskaa ilman alkoholia tai elää ilman alkoholia?

Eikä mua haittaa ollenkaan jos joku ei halua juoda.

Vierailija
5/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örveltäminen ja humalahakuinen juominen on seuraus kieltolaista. Ennen kieltolakia kaikissa yhteiskuntaluokissa osattiin juoda kohtuudella.

Kieltolaki jatkuu, ja jengi vetää kaksin käsin tuliaisviinaa...

Vierailija
6/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat vastauksen näihin kysymyksiin?

Kyllä. T.ap

Vierailija
7/7 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kyllä vähän enemmän vastattavaa kuin otsikosta oletin.... Mutta yritetäänpä vastata kaikkiin noihin sun kysymyksiin:

Monista eri syistä, jotkut juovat päästäkseen humalaan, toiset nauttivat maun tai makuyhhistelmän takia ja jotkut juovat jonkin asian takia eli nostavat maljaa jonkin juhlan/henkilön/aatteen/puheen/yms kunniaksi. Itse olen syyllistynyt ja tulen jatkossakin syyllistymään kaikkiin edellä mainittuihin.

Se punaviini sopii sen verran hyvin härän fileen kanssa, että nautintohan se on. Ylipäätänsä nautintoainehan se on. Alkoholi myös rentouttaa.

En tiedä. En ole koskaan törmännyt keneenkään joka olis pistänyt arvoasteikossa alkoholin elämän yläpuolelle, joten en ole voinut kysyäkään.

Kyllä. Mitä sillä alkoholilla kuolleena tekee?

Ei.

Voi.

Onhan se välillä huvittavaa katsoa porukan örvellystä, muttei kyllä aina. 

En tiedä. En ole koskaan haukkunut. Mä kyllä sorrun siihen, että epäilen taustalla olevan uskonnolliset, terveydelliset tai sitten raittiin/hänen läheistensä alkoholismi, jos ei onnittelumaljaakaan juo eikä ole autollakaan liikenteessä. Mutta en mä niitä epäilyksiäni julki tuo tai kysy, että miksi olet absolutisti. Jos haluaa kertoa syyn juomattomuuteensa niin kertokoon ja jos ei niin ei mun sitä tarvitse tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän