Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho tv2 klo 19

Vierailija
11.02.2016 |

http://areena.yle.fi/1-3062355

Mielenkiintoista katsoa osaako toimittaja käyttäytyä

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Jussista mieleen Montgomery Burns. Toi haastattelija on ärsyttävä.

Vierailija
2/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi toimittaja on pikkasen bimbo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on ajanut Halla-ahon ohi. Ei kukaan jaksa enää kuunnella oikeistolaisen ökyporvarin tärähtäneitä fantasioita.

Vierailija
4/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi toimittaja on lujasti inhimillisyyden puolella! Puhui halla-ahon pussiin ;)

Vierailija
5/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siitä tai ei, mutta taitaa ihan asiaa puhua. Nämä eivät tule täältä poistumaan.

Vierailija
6/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omuassa Vesijärven toimittaja!

Vierailija
7/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halliksen vastaukset surkeita, saivartelevia, olkiukkoja...

Vierailija
8/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu kylläpä Halla-aho pysyy rauhallisena tuon idioottinaisen kysymyksistä huolimatta. Itse menettäisin hermoni. Nainenhan käyttäytyy kuin mikäkin pelle.

Vierailija
9/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä toimittaja! Ihmekään, että Suomi on tässä jamassa, jos muutkin ajattelevat noin naiivisti.

Halla-ahosta en ole koskaan tykännyt, mutta ihan fiksusti tuo puhuu ja pitkälti voi olla samaa mieltä.

Vierailija
10/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhu kylläpä Halla-aho pysyy rauhallisena tuon idioottinaisen kysymyksistä huolimatta. Itse menettäisin hermoni. Nainenhan käyttäytyy kuin mikäkin pelle.

Mielestäni ihan hyviä kysymyksiä. Halla-aho ei vaan osaa vastata suoraan mihinkään niin joutuu jankkaamaan kaikesta. Jussilla taitaa olla asperger.

11/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Halla-aho ei voinut suoraan vastata toimittajan arvokysymyksiin koskien Soldiers of Odinin jäsenten "valkoisen Suomen" tavoitteita sekä ihonväristä riippumatonta yhtäläistä ihmisarvoa, vaan venkoili vastauksensa kanssa kuin vältellen vastaamista?

Siksikö, että häntä loukkasi toimittajan oletus, että hän on mahdollisesti rasisti / fasisti?

Vai siksi, että Halla-aho itse asiassa on rasisti / fasisti?

Jos ensin mainittu syy pitää paikkansa, miksi hän ei suorassa tv-lähetyksessä, toimittajan suoraan kysyessä voi yksinkertaisesti sanoa: "En ole rasisti. Tunnustan yhtäläisen ihmisarvon. Minua muuten loukkaa, että odotat minulta irtisanoutumista näistä aatteista."?

Vai voisiko olla, että Halla-ahon venkoilu johtuu siitä, että hän on jo irtisanoutunut rasismista  ja fasismista aiemmin ja häntä ottaa päähän, että toimittajat aina vaativat uudelleen näistä aatteista irtisanoutumista?

Vierailija
12/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamäärässä niin huikea ero että ei lähtenyt keskustelu oikein lentoon.

Vierailija
13/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei löydy sellaista toimittajaa, joka olisi Halla-ahon fanien mielestä hyvä ja kysyisi oikeita kysymyksiä, ei edes Perussuomalaisten tai Suomen Sisun omasta lehdestä. Ehkä joku Hommafoorumin sekopää kuten Eino P Keravalta voisi olla sinne päin.

Vierailija
14/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali Demaritoimittaja täysin aivokuollut harakka!

Vierailija
15/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho osaa kokemuksesta viisastuneena varautua, kun ylen suvakkitoimittajan haastatteluun lähtee.

Vierailija
16/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punottiko Halla-aho taas? Sittenhän kuvamateriaalia ei saa käyttää tai Halla-aho boikotoi firmaa.

Vierailija
17/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany kirjoitti:

Miksi Halla-aho ei voinut suoraan vastata toimittajan arvokysymyksiin koskien Soldiers of Odinin jäsenten "valkoisen Suomen" tavoitteita sekä ihonväristä riippumatonta yhtäläistä ihmisarvoa, vaan venkoili vastauksensa kanssa kuin vältellen vastaamista?

Siksikö, että häntä loukkasi toimittajan oletus, että hän on mahdollisesti rasisti / fasisti?

Jos ensin mainittu syy pitää paikkansa, miksi hän ei suorassa tv-lähetyksessä, toimittajan suoraan kysyessä voi yksinkertaisesti sanoa: "En ole rasisti. Tunnustan yhtäläisen ihmisarvon. Minua muuten loukkaa, että odotat minulta irtisanoutumista näistä aatteista."?

Vai voisiko olla, että Halla-ahon venkoilu johtuu siitä, että hän on jo irtisanoutunut rasismista  ja fasismista aiemmin ja häntä ottaa päähän, että toimittajat aina vaativat uudelleen näistä aatteista irtisanoutumista?

Hei fasismin vastustaja, tuomitsetko myös islamofasismin ja kantasuomalaisiin muslimien toimesta suuntautuvan systemaattisen väkivallan.

Vierailija
18/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho pystyy tuohon, koska tietää olevansa niin paljon suvakkiräkyttäjien yläpuolella ja kansan +90% tuki tässä asiassa tuo tietenkin oman varmuustekijän keskusteluihin.

Vierailija
19/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyysosamäärässä niin huikea ero että ei lähtenyt keskustelu oikein lentoon.

Niin oli. Halla-aho ei tainnut ymmärtää yhtään kysymystä ilman johdattelua.

Vierailija
20/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany kirjoitti:

Vastasihan se ettei kategorisoi maahanmuuttoa valkoiseen/ ei-valkoiseen vaan sen laatuun.

Ja mitä tulee ihmisarvoon niin sitä on käsitellyt blogissaan http://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html