Aina kun saan säästettyä kuukauden majoituskulut ja lentoliput, lähden kokonaiseksi kuukaudeksi uuteen kohteeseen ulkomaille.
Mitä mieltä tällaisesta elämäntavasta? Matkoilla siis 3-4 kk:n välein ja "asuttu" on ties missä Irlantilaisesta tuppukylästä sykkivään aasialaiseen pääkaupunkiin. Teen siis töitä reissuillani, etätyö Suomessa.
Kommentit (5)
Kelepais. Mut haluisin tehä jotain vastaavaa mieheni kanssa, mutta mahtaa olla vaikeaa sovittaa kahden ihmisen työt noin.
Alallani on erittäin paljon pätkätöitä ellen nyt satu valmistumisen jälkeen saamaan vakkarityöpaikkaa. Eli jos teen pätkää ni välissähän pystyis reissaa, mutta mies taas vältisti ei. Eli ei kaikille niin helppoa.
huoh, unelma mulle...valitettavasti olen perheellinen, joten...vaikka työn puolesta pystyisinkin niin lapsen koulut tms. estävät.
Miten uskallat? Minun ei tarvitsisi säästää - sain perintöä sen verran että sillä maksaisi aika monta maailmanympärimatkaa, mutta en uskalla lähteä mihinkään (paitsi naapurikaupunkiin, kun ei tarvitse yöpyä). Millainen kielitaito sinulla on, entä terveydentila ja fyysinen kunto?
Ihanaa, tekisin saman, jos pystyisin. Rahat menee kuitenkin niin vähiin pakollisten kulujen jälkeen pk-seudulla sinkkuna eläessä, että jää reissut pariin kertaan vuodessa, enkä voisi työskennelläkään etänä. Tekisin kuitenkin muutaman päivän kaupunkiloman kerran kuussa, jos olisi rahaa siihen, saldovapaita kuitenkin voi kerryttää.
Ihana tapa elää
Tätä ei koululaisten kanssa voi tehdä.
Eikä mun työssä