Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: sisäministeriö levittää harhaanjohtavaa tietoa.

Vierailija
11.02.2016 |

http://yle.fi/uutiset/halla-aho_sisaministerio_levittaa_harhaanjohtavaa…

Tätä olen itsekin ihmetellyt kun katsoo lukuja maahanmuuttoviraston sivuilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Monessa uutisessa mainitaa, että noin 10 000 viime erässä tulleista tulisi saamaan turvapaikan. Epäilen luvun olevan tuplasti isompi.

Vierailija
2/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi arviota kannattaa panna muistiin ja verrata sitten, kumpi osui paremmin. Jos Halla-ahon arvio meni pieleen, hän kyllä keksii jonkun jipon todistaakseen arvionsa sittenkin oikeaksi. Kun vauhdissa on Man with a Mission, kaikki onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksi arviota kannattaa panna muistiin ja verrata sitten, kumpi osui paremmin. Jos Halla-ahon arvio meni pieleen, hän kyllä keksii jonkun jipon todistaakseen arvionsa sittenkin oikeaksi. Kun vauhdissa on Man with a Mission, kaikki onnistuu.

Etkös ymmärrä?  Se on sitä uutta, korkeampaa matematiikkaa. Toiselta nimeltään, Stuppilaista matikkaa.

Vierailija
4/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan voi itse käydä katsomassa tilastoja. Alkuvuoden osalta 74 prossaa myönteisiä päätöksiä, viime vuonna varmaan 85 prossaa myönteisiä. Kansalaisille annetaan ymmärtää että 1/3 saa myönteisen päätöksen. No ehkäpä jossain vaiheessa tulee pelkkiä kielteisiä päätöksiä niin tulee ne todelliset luvut. Epäilen kyllä

Vierailija
5/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten päälle perheenyhdistämiset niin voi sitä iloa kun saadaan moninkertaisesti tämä joukko elätettäväksi.

Vierailija
6/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei antanut mitään tilastoja. Laskeskelee vain. Minäkin voin laskeskella ihan mitä vaan. Syyttikö muuten virkamiehiä valehtelusta?

Vierailija
7/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho ei antanut mitään tilastoja. Laskeskelee vain. Minäkin voin laskeskella ihan mitä vaan. Syyttikö muuten virkamiehiä valehtelusta?

Ei niin mutta oli tehnyt laskelmat. Ja edelleen mustaa valkoisella maahanmuuttoviraston sivulla. Voit käydä itse toteamassa.

Vierailija
8/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että mikään taho ei ota esille faktaa, että 94% vuoden 2015 väestönkasvusta Suomessa oli ulkomaalaisista. Vain 6%, 2970 ihmistä, oli Suomalaista väestönkasvua. Luku on aivan järkyttävä.

Vierailija
9/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että mikään taho ei ota esille faktaa, että 94% vuoden 2015 väestönkasvusta Suomessa oli ulkomaalaisista. Vain 6%, 2970 ihmistä, oli Suomalaista väestönkasvua. Luku on aivan järkyttävä.

Niin ja nämä siis eivät ole mitään MV sivun tai Halla-Ahon numeroita, vaan ihan tilastokeskuksen ilmoittamat numerot syntyvyyden, kuolleisuuden ja maahanmuuton perusteella laskettuna.

Vierailija
10/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on yliarvostettua ja razizmista : eikä kuulu monikulttuurisuuden saastuttamaan maahan

Vierailija
11/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua! Olemme ruotsin tiellä tätä menoa.

Vierailija
12/12 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua! Olemme ruotsin tiellä tätä menoa.

No onhan se koomista, että 6% väestönkasvusta tarkoittaisi että tällä kasvulla 50 vuodessa suomalaiset olisivat sama vähemmistö maassa mitä suomenruotsalaiset ovat täällä tällä hetkellä! Tosin, ei tuo mahanmuuttajien määrä onneksi noin tule kasvamaan, maa olisi tuhoutunut jo ennen sitä.

Ja toisekseen, ei se ole maahanmuuttajien vika ainakaan suoraan ja kokonaan, että suomalaiset lisääntyivät viime vuonna vain vähän enemmän kuin kuolivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan