Tajusin juuri miksi eräs mies jätti minut
Roikkuvien rintojen takia. Olen aina tiennyt omistavani roikkuvat tissit, ne on aina olleet tuollaiset. Mutta äsken kun otin vartalostani kuvan niin järkytyin; nehän näyttää ihan vanhan mummon tisseiltä, vaikka olen vielä todella nuori. Hyi helvetti. Pakko alkaa säästämään rahaa leikkaukseen.
Kommentit (23)
Säilytä ne mieluummin alkuperäisinä ja testinä, joka kertoo, onko miehessä tai suhteessanne mitään syvällisempiä syitä olla yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
No eikä näytä! Liioittelet vain itsellesi.
Kyllä muuten näyttää. Enkä ole edes imettänyt, aina olleet tuollaiset vaikka olen ihan normikokoinen ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Säilytä ne mieluummin alkuperäisinä ja testinä, joka kertoo, onko miehessä tai suhteessanne mitään syvällisempiä syitä olla yhdessä...
En usko että mistään syvällisemmästä on kyse. Ei kertonut mitään syytä lähtöön mutta exäni on aina ollut tissimiehiä, rakastaa naisia joilla isot kiinteät tissit.. Jostain syystä vasta nyt aloin ajattelemaan että se jäisi johtua tulista tisseistäni.
No ei tuossa auta muu kuin kirurgin veitsen alle meno
En usko että mies jätti sinut tissiesi vuoksi. Jos nainen on mukava ja hänen kanssaan on hauskaa, tissit eivät ole se olennaisin asia parisuhteessa.
m36
Vierailija kirjoitti:
En usko että mies jätti sinut tissiesi vuoksi. Jos nainen on mukava ja hänen kanssaan on hauskaa, tissit eivät ole se olennaisin asia parisuhteessa.
m36
Niin, mistäs sitä tietää.
Ymmärrän. Täällä toinen roikkotissi. En usko tissien koskaan vaikuttaneen parisuhteisiin mutta itseäni häiritsee älyttömästi. Oikein ällöttää iltaisin olla ilman liivejä ennen nukkumaan menoa kun oikeasti koko ajan tunnen miten tissit lätkyttää nahkaa vasten. Hyi helvetti! !!
Vierailija kirjoitti:
Aika nolo mies.
Jep, jätä se sika!
Normaaleja rintoja on vaikka minkämallisia, mutta somen ja median tyrkyttämät mielikuvat pyöreistä, terhakoista rinnoista on saaneet ihmiset luulemaan, että ne olisi ainoat oikeanlaiset rinnat ja muut ovat rumia. Meidät on täysin aivopesty keinotekoisiin kauneusihanteisiin mitä ei voi useimmat ihmiset saavuttaa ilman kosmetiikkaa, kauneusleikkauksia ja muita keinotekoisella kauneudella rahastavia toimenpiteitä. Olenko ainoa, joka on saanut tarpeekseen tästä feikkitissit, -huulet, -ripsi kulttuurista?
Vai että oikein "eräs mies". Kuulostatte läheisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Täällä toinen roikkotissi. En usko tissien koskaan vaikuttaneen parisuhteisiin mutta itseäni häiritsee älyttömästi. Oikein ällöttää iltaisin olla ilman liivejä ennen nukkumaan menoa kun oikeasti koko ajan tunnen miten tissit lätkyttää nahkaa vasten. Hyi helvetti! !!
Mä tiedän niin ton tunteen! Mua oikeasti jotenkin kuvottaa nämä roikot, nämä on roikkunut siitä saakka kun tissit tuli. Ei ole ollut koskaan, ei edes nuorena kauniita, terhakoita ja pyöreitä rintoja vaan nämä riipparit. Ilman liivejä ne tosiaan lätkyttää mahaa vasten ja roikkuu miltei navassa, liiveillä ja vaatteet päällä ne näyttää sitten ihan mukavilta ja normaaleilta. Varmasti on ollut monelle miehelle pettymys, tietenkin.
sinkku n38
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko tuolla lätkyttämisellä sitä, kun tällaiset riipparit ihanasti hikoaa ja liimautuu vatsanahkaan? Se tissihiki haisee muuten jotenkin tosi omituisen imelälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko tuolla lätkyttämisellä sitä, kun tällaiset riipparit ihanasti hikoaa ja liimautuu vatsanahkaan? Se tissihiki haisee muuten jotenkin tosi omituisen imelälle.
Jep. Oksettavaa..
Pistä kuva niin arvioidaan sitten.
Käy moikka rekan etuvaloa, niin ongelmasi ovat poissa.Tosin sinäkin..
Jos rinnat ei ole kovin suuret ja siksi roikkuvat, treenaa yläkropan lihakset. Minun mummotissisyyteni johtui laihuudesta ja huonosta ryhdistä/lihaskunnosta.
Kyllä ne riipparit tosin kelpasi sellaisenaankin.
Vierailija kirjoitti:
Käy moikka rekan etuvaloa, niin ongelmasi ovat poissa.Tosin sinäkin..
Oot sairas
No eikä näytä! Liioittelet vain itsellesi.