Nyt pinoon harrastuksia!
Eli oon vähän harrastusta vailla. Voi olla liikuntaa, mutta enemmän kaipaisin aivoille jumppaa. Mutta huom! erilaiset liikuntaharrastukset huomioon myös!
Oon aika avoin kaikelle; tanssille,laululle, ompelukerholle, kielikurssille..!
Mitä sinä harrastat tai mitä suosittelet?
Olen kohta 34-vuotias nainen.
Kommentit (8)
Ala harrastamaan suunnistusta.Siinä saa mukavaa liikuntaa metsässä ja aivoille löytyy töitä kun pitää lukea karttaa ja miettiä reittivaihtoehtoja.Keväällä alkavat taas iltarastit, jossa pääsee alkuun.
Oma harrastukseni, jalkapallo on hyvä harrastus siinä mielessä että se on monipuolista liikuntaa ja saa siinä aivotkin vähän työtä.
Suosittelisin kyllä myös esim niitä kirjoja missä on erillaisia aivopähkinöitä. Niitä on kätevä tehdä kesällä vaikka rannalla ja helppo kuljettaa myös matkoilla.
Suunnistus, sali, uinti... Mistä olet kiinnostunut? Itse luen paljon kirjoja historiasta, politiikasta ja filosofiasta. Käyn myös kielikurssilla ja Khan Academyssa voi opetella ohjelmointia (ja paljon muuta) jos kiinnostaa :) https://www.khanacademy.org/computing/computer-programming
Joo, mä käyn jumpassa, joogassa, uimassa, hiihtämässä(jos on lunta) tiffany/taidelasitöissä, lenkillä. Lisäksi luen paljon ja teen käsitöitä+ teen isoja palapelejä(2000-3000 palan). Niin ja kesäisin reissaillaan ympäri Suomea .
Ulkoilu kaikissa muodoissaan. Mieluiten eläinten kanssa. Ratsastus, retkeily koiran tai/ja lasten kanssa, eväät mukaan ja retkeilyreittejä kiertämään. Talvella hiihto ja vaikka potkukelkkailu/ luistelu. Aiemmista ehdotuksista harkitsisin ainoastaan suunnistusta ja radio- ohjattavia. Kuntosalilla tai tiffany/ kielikurssilla kuolisin tylsyyteen.
Mä en niin innostu ulkoilusta. Tykkään siitä, mutta ei käy harrastuksesta mulle.
Tiffanya äiti harrastaa, sekään ei oo sytyttänyt mua.
Radio-ohjattavat, joo.. Luulen et kyllästyisin nopeasti.
Teidän ehdostuksissa oli paljon hyvää,mutta ei mitään uutta/yllättävää, joka laittaisi miettimään. Perus ulkoilut/hiihdot/salit tuli, mitä odotinkin.
Olisi bonusta jos harrastusta vois harrastaa ympäri vuoden (säällä kun säällä)
Palapeli on menossa tällä hetkellä,mutta kaipaisin jotain missä pääsisi kotoa pois..
Ap
Ajan radio-ohjattavilla autoilla
M22