Petra Kapasen varpaankynnet
Iltasanomissa,missä esittelee tatuointiaan.Siis yök!Mustankellertävät,pitkät kynnet ja känsäset varpaat!Ois nyt voinut leikata edes kynnet.yök!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae itse linkkis!
Olet täysidiootti. Jokainen muu paitsi vauvapalstalainen osaa liittää linkin tai lähteen viestiinsä! Tää on tapana vaikka kuinka monella muulla palstalla.
No mähän olen vauvapalstalainen!urpå!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae itse linkkis!
Olet täysidiootti. Jokainen muu paitsi vauvapalstalainen osaa liittää linkin tai lähteen viestiinsä! Tää on tapana vaikka kuinka monella muulla palstalla.
Naama kiinni huore.
En vain ymmärrä Petra hinkua julkisuuteen. Sami Kapanen aina vältteli yksityiselämän juttuja, eikä ole nykyisenkään naisen kanssa lehtien palstoilla. Petra meni yhteen Samin kanssa nuorena, elää nyt sitä nuoruuttaan. Aika nopeasti aikaisempi nuorukainen häipyi kuvioista, ehtivät sentään antaa Me Naisille haastattelun.
Sienikynnet, hyi olkoon miksi ei huolehdi jaloistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae itse linkkis!
Naama kiinni huore.
Huore?
Petra Koo on kiinnostava nainen -- varpaankynsiään myöten kun niistäkin täällä analysoidaan.
GO PETRA GO!
Vierailija kirjoitti:
Kuvaaja olisi mielestäni ehkä voinut rajata kuvan siten, että fokus on tatuoinnissa. Tatuoinnista siis olisi voinut ottaa lähikuvan. Mikäli olisi halunnut koko jalat niin ilman muuta stailattu jalat kuvauskuntoon kun oikeasti näytti siltä etteivät varpaat olleet ihan parhaimmillaan tai edustuskunnossa lehtikuvaan.
Esimerkiksi naistenlehtien kuvauksissa ammattilaiskuvaajat katsovat tosi tarkasti että kaikki on tiptop ja jutun kohde mahdollisimman edukseen -- kuuluu ammattietiikkaan ilmeisesti?
No mistäs sä tiedät, ettei nuo sorkat olleet mahdollisimman edukseen? Tuskinpa niitä olisi kameran eteen kuvattavaksi työnnetty, jos ne olisi olleet kuvattavan mielestä jotenkin ei-edustuskunnossa. Ei siannahkasta vaan saa silkkikukkaroa eikä se ole peilin vika jos naama on vino.
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala mikä jalka! Tuohan on varmaan joku nelikakkonen? Isot jalat naisella on niiiin ällöttävää. Varpaatkin kuin isoja paksuja sormia. Mun isovarvas on saman kokoinen kuin tuon pikkuvarvas.. :/ Ja mun kengännro on 37. En tajua miten isojalkaiset naiset kehtaa esitellä noita jalankoppuroitaan. Nousee aina vähän oksennusta suuhun kun näkee isot jalat naisella.
N27
Hyvin huomaa, ettei noissa jaloissa ole käytetty oikean kokoisia kenkiä vaan on väkisin pidetty liian pieniä kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala mikä jalka! Tuohan on varmaan joku nelikakkonen? Isot jalat naisella on niiiin ällöttävää. Varpaatkin kuin isoja paksuja sormia. Mun isovarvas on saman kokoinen kuin tuon pikkuvarvas.. :/ Ja mun kengännro on 37. En tajua miten isojalkaiset naiset kehtaa esitellä noita jalankoppuroitaan. Nousee aina vähän oksennusta suuhun kun näkee isot jalat naisella.
N27
Kenkä numeroa 37 on kanootti 😮
Terveisin numeroa 35 ja joskus 36 käyttävä 60 vuotias nainen. 😉
Vanhuksilla onkin usein pienet jalat, ovat hirmuisen lyhyitäkin. Terveisin vanhainkodilla työskennellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaaja olisi mielestäni ehkä voinut rajata kuvan siten, että fokus on tatuoinnissa. Tatuoinnista siis olisi voinut ottaa lähikuvan. Mikäli olisi halunnut koko jalat niin ilman muuta stailattu jalat kuvauskuntoon kun oikeasti näytti siltä etteivät varpaat olleet ihan parhaimmillaan tai edustuskunnossa lehtikuvaan.
Esimerkiksi naistenlehtien kuvauksissa ammattilaiskuvaajat katsovat tosi tarkasti että kaikki on tiptop ja jutun kohde mahdollisimman edukseen -- kuuluu ammattietiikkaan ilmeisesti?
No mistäs sä tiedät, ettei nuo sorkat olleet mahdollisimman edukseen? Tuskinpa niitä olisi kameran eteen kuvattavaksi työnnetty, jos ne olisi olleet kuvattavan mielestä jotenkin ei-edustuskunnossa. Ei siannahkasta vaan saa silkkikukkaroa eikä se ole peilin vika jos naama on vino.
Kuvaajilla yleensä tarkka esteettinen silmä on heidän paras työvälineensä ja toisiaan harkintakykyä voi aina käyttää että mitä lätkäistään lehtijutun oheen. Varsinkin nykyaikana kun olemme belfie-selfie-aikauden ulkonäkökeskeisiä kasvatteja. Toisaalta voisimme luodaan nyt uuden käsitteen varpie- eli kuvataan varpaita.
Laitetaan tähän vertailun vuoksi kuinka voi kuvata paljaita jalkoja eli Juontaja Hintikan punaiset varpaankynnet ja raikkaaksi stailattu valokuva, vaivaa on nähty kun kuvataan kohdetta ja se näkyy, vertailkaa itse (Toinen kuva alla olevassa artikkelissa)
Kyllä on kumma,ettei rva Kapasta itseään haittaa,että varpaat homesienessä!Luulisi jtn itsekritiikkiä olevan,ettei antaisi kuvata tuollaisessa kunnossa olevia sorkkia.
Olisko viiden käden sormella suomessa laskettavissa ne kuvaajat jot ottavat lehti artikkeleihin aina kohdettaan kunnioittavat ja edustavat kuvat? Suoraan sanoen aivan uskomattoman upeita kuvia joissa kuvan kohde osataan nostaa esiin oikealla tavalla.Sitten on kesätoimittajakuvaajia/harjoittelijoita, osa heistäkin tosi taitavia vaikka kokemus saattaa puuttua, sitten on asenteellisia kuvaajia että otetaan tahalleen epäedullisia/tietyntyyppisiä kuvia että ihmiset saa puhuttavaa ja jutun kohde saattaa esim olla niin luottavainen ja naiivi ettei tajua millaista juttua kuvituksineen siinä rakennetaan vaan suostuu vain kuvattavaksi kun kerran pyydettiin kuvaa. Tiedä sitten mistä tässä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan tähän vertailun vuoksi kuinka voi kuvata paljaita jalkoja eli Juontaja Hintikan punaiset varpaankynnet ja raikkaaksi stailattu valokuva, vaivaa on nähty kun kuvataan kohdetta ja se näkyy, vertailkaa itse (Toinen kuva alla olevassa artikkelissa)
Pitikö se Hintikka vetää tähänkin keskusteluun?
Ja mä taas nauran sun kaltaisille yökkiville reppanoille niin että räkä lentää ja kuset on housussa. Siinä vaiheessa sulla onkin jo yrjöt piikku-pikkuvarpeilla asti. Mutta minkä sä sille voit, yökit vaan menemään. Kyllä sä oot söpö, thihihih.