Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petra Kapasen varpaankynnet

Tyrmistynyt
10.02.2016 |

Iltasanomissa,missä esittelee tatuointiaan.Siis yök!Mustankellertävät,pitkät kynnet ja känsäset varpaat!Ois nyt voinut leikata edes kynnet.yök!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITA SE VITUN LINKKI ALOITUSVIESTIIN AP.

Vierailija
22/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vain kateellisia. Ensin Petra oli kiekkoilijan vaimona jenkeissä parikymmentä vuotta ja nyt jo toinen nuorempi kolli kierrossa eron jälkeen. Hyvä Petra!

"ERON jälkeen...". Mahtoi olla hyvä ja onnellinen liitto Jenkeissä parikymmentä vuotta kiekkoilijan vaimona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itse linkkis!

Vierailija
24/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta jo synnyttänyt 42v nainen ... luultavasti parhaat kilometrit takanapäin

Käytön ja elämisen jäljet rupee jo näkymään ja niin myös näkyy

Vierailija
25/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapasten liitto oli onnellinen. Sami on eron aikoihin puhunut Petrasta kauniisti haastatteluissa ja toivonut avioliton jatkuvan. Petra sanoi liiton muuttuneen kaveruudeksi. Ei se tee Petrasta pahaa ihmistä, että hän kelpaa nuoremmillekin miehille.

Vierailija
26/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Petra on kaunis ja mukavan oloinen.

Ihmettelen kyllä tuota kuvaajaa kuka on ottanut ihan pöllön ja epämairittelevan lähikuvan Petran jalasta.

Kuka kyseinen jalkakuvaaja on?

Vierailija
27/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tuota kuvaajaa kuka on ottanut ihan pöllön ja epämairittelevan lähikuvan Petran jalasta.

No kuinka tuosta kynsisienestä voisi imartelevan kuvan saada? Minkä se kuvaaja sille kynsisienelle mahtaa. Lääkäreiden hommia tuollaiset.

Vierailija
28/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo nainen 42-vuotias?! Pikemminkin 52. Näyttäisi, että kynsissä on kynsisieni. Lasten nimikirjaimista tehty tatuointi näyttää Cheekin suomalaisittain kirjoitetulta nimeltä, eli KEEK.

Ihmettelin myös tuota "KEEK"- tatuointia (kyllä luin ensiksi KEEK, ennen kuvatekstiä). En saa millään niistä kahdesta kirjaimesta C-kirjaimia, kuten kuuluisi olla Petran mukaan. Tatuoija hiukan mokannut tai kuka nyt onkaan tekstin suunnitellut. Niiden kiekuroiden pitäisi olla huomattavasti pienempiä ja siellä C-kirjaimen yläosassa, koska nyt näyttävät tekstaus e-kirjaimilta... Aika noloa.

Vierailija
29/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinka tuosta kynsisienestä voisi imartelevan kuvan saada? Minkä se kuvaaja sille kynsisienelle mahtaa. Lääkäreiden hommia tuollaiset.

Sinä et ole tainnut kynsisientä nähdäkään 😊

Vierailija
30/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala mikä jalka! Tuohan on varmaan joku nelikakkonen? Isot jalat naisella on niiiin ällöttävää. Varpaatkin kuin isoja paksuja sormia. Mun isovarvas on saman kokoinen kuin tuon pikkuvarvas.. :/ Ja mun kengännro on 37. En tajua miten isojalkaiset naiset kehtaa esitellä noita jalankoppuroitaan. Nousee aina vähän oksennusta suuhun kun näkee isot jalat naisella.

N27

Vierailija
31/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapäässä kuvunutta ihoa?

Vierailija
32/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala mikä jalka! Tuohan on varmaan joku nelikakkonen? Isot jalat naisella on niiiin ällöttävää. Varpaatkin kuin isoja paksuja sormia. Mun isovarvas on saman kokoinen kuin tuon pikkuvarvas.. :/ Ja mun kengännro on 37. En tajua miten isojalkaiset naiset kehtaa esitellä noita jalankoppuroitaan. Nousee aina vähän oksennusta suuhun kun näkee isot jalat naisella.

N27

Joo oksupoksuu, yrjöliinii ja vaikka mitäää...tosi nolooo...vois vähä miättiiii....

Vierailija
33/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja olisi mielestäni ehkä voinut rajata kuvan siten, että fokus on tatuoinnissa. Tatuoinnista siis olisi voinut ottaa lähikuvan. Mikäli olisi halunnut koko jalat niin ilman muuta stailattu jalat kuvauskuntoon kun oikeasti näytti siltä etteivät varpaat olleet ihan parhaimmillaan tai edustuskunnossa lehtikuvaan. 

Esimerkiksi naistenlehtien kuvauksissa ammattilaiskuvaajat katsovat tosi tarkasti että kaikki on tiptop ja jutun kohde mahdollisimman edukseen -- kuuluu ammattietiikkaan ilmeisesti?

Vierailija
34/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiä enemmän minua häiritsevät ns. vasaravarpaat, jotka aiheutuvat liian pienien kenkien käytöstä. Tekee varmaan kipeää.

Vierailija
35/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Joo oksupoksuu, yrjöliinii ja vaikka mitäää...tosi nolooo...vois vähä miättiiii....

Loukkaantuiko Isojalka, vai puhutko muuten vaan noin lapsekkaasti vaikuttaen tyhmältä? :D

Vierailija
36/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Kenkä numeroa 37 on kanootti 😮

Terveisin numeroa 35 ja joskus 36 käyttävä 60 vuotias nainen. 😉

Vierailija
37/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae itse linkkis!

Olet täysidiootti. Jokainen muu paitsi vauvapalstalainen osaa liittää linkin tai lähteen viestiinsä! Tää on tapana vaikka kuinka monella muulla palstalla.

Vierailija
38/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Kenkä numeroa 37 on kanootti 😮

Terveisin numeroa 35 ja joskus 36 käyttävä 60 vuotias nainen. 😉

Siellä on mummin kiva shoppailla yhdessä lastenlasten kanssa samalla osastolla 😆

Vierailija
39/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Loukkaantuiko Isojalka, vai puhutko muuten vaan noin lapsekkaasti vaikuttaen tyhmältä? :D

" Nousee aina vähän oksennusta suuhun kun näkee isot jalat naisella."

Lapsellista.

Vierailija
40/57 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali jalka

http://is13.snstatic.fi/img/978/1455018419147.jpg

Niin on, mun miehellä joka juoksee maratoneja ja utria on tuommoinen. Ehkä Petra lenkkeilee ja liikkuu paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän