Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä baarikokemus

Vierailija
10.02.2016 |

Pääsin tuossa muutama viikonloppu sitten erinäisistä syistä johtuen sisään k-40 baariin, vaikka olen 22-vuotias. Olen vieläkin aivan järkyttynyt kyseisen baarin keski-ikäisten naisasiakkaiden käytöksestä. Joka toinen näytti siltä kuin olisi yrittäny riisua minua katseellaan, ties kuinka moni änki väkisin viereen istumaan ja sitten oli muutama jotka "eivät jaksaneet juoda" Gin Toniciaan loppuun ja tarjosivat sen tällä verukkeella minulle.

Himokkaat katseet pommittivat joka paikasta välillä niin pahasti, että minun oli pakko käydä ulkona pummi-tupakalla tuulettumassa, vaikken edes polta.

Tuntuu kuin minut olisi jollain tapaa raiskattu kyseisen illan aikana. Aivan järkyttävää. Osa näistä naisista olivat vielä miehiensä kanssa, mutta tulivat silti pälättämään minulle.

Missä ihme kiimassa nuo keski-ikäiset naiset oikein olivat???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, panitko ketään? Et vai? Jessus, mikä  luuseri; kun pillua on tarjolla niin sitä myös otetaan.

t. Pelimies

Ehen. Rehellisesti sanottuna oma käsi toiminut kyllä tähän asti kaikista parhaiten.

Vierailija
22/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö nyt miksi nuoret naiset ovat miehille niin tylyjä baarissa? Joka ilta on tollanen et epäkiinnostavat ihmiset tulee toistuvasti iskemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt miksi nuoret naiset ovat miehille niin tylyjä baarissa? Joka ilta on tollanen et epäkiinnostavat ihmiset tulee toistuvasti iskemään.

Joo itseasiassa tämä kokemus pisti kyllä vähän miettimään ja ymmärtämään tuota hommaa toisesta näkökulmasta. Baarit tosiaan ovat paskoja paikkoja etsiä kumppanuuksia tai seuraa itse kullekin.

Vierailija
24/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, panitko ketään? Et vai? Jessus, mikä  luuseri; kun pillua on tarjolla niin sitä myös otetaan.

t. Pelimies

Ehen. Rehellisesti sanottuna oma käsi toiminut kyllä tähän asti kaikista parhaiten.

Yllätys. Oma käsi vs. pillu on kuin pelaisi jääkiekkoa Kangasalan Voitto vs. Detroit Red Wings.

Saanti on myöhäistä nyt...

Vierailija
25/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, nyt luulisi ap:lta löytyvän empatiaa entistä enemmän. 

En ole koskaan nähnyt tuollaista menoa, mutta kaipa ihmiset muuttuvat vanhetessaan röyhkeämmiksi joten ihan uskottava skenaario.

Vierailija
26/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pelimies

Yllätys. Oma käsi vs. pillu on kuin pelaisi jääkiekkoa Kangasalan Voitto vs. Detroit Red Wings.

Saanti on myöhäistä nyt...

Ei maksa vaivaa mielestäni.

Vierailija
27/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta epäselvyyksiltä vältyttäisiin, käyttäkää näppäämistänne itsiekuvista oikeita nimiä: boobsie, doggie, dickie, fuckie, fannye, sickie, suckie, cattie, stubbie, sippie, soinie kera edespäin niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi