Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä baarikokemus

Vierailija
10.02.2016 |

Pääsin tuossa muutama viikonloppu sitten erinäisistä syistä johtuen sisään k-40 baariin, vaikka olen 22-vuotias. Olen vieläkin aivan järkyttynyt kyseisen baarin keski-ikäisten naisasiakkaiden käytöksestä. Joka toinen näytti siltä kuin olisi yrittäny riisua minua katseellaan, ties kuinka moni änki väkisin viereen istumaan ja sitten oli muutama jotka "eivät jaksaneet juoda" Gin Toniciaan loppuun ja tarjosivat sen tällä verukkeella minulle.

Himokkaat katseet pommittivat joka paikasta välillä niin pahasti, että minun oli pakko käydä ulkona pummi-tupakalla tuulettumassa, vaikken edes polta.

Tuntuu kuin minut olisi jollain tapaa raiskattu kyseisen illan aikana. Aivan järkyttävää. Osa näistä naisista olivat vielä miehiensä kanssa, mutta tulivat silti pälättämään minulle.

Missä ihme kiimassa nuo keski-ikäiset naiset oikein olivat???

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams...

Vierailija
2/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ap heräsi ja päästi kissan ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näitä  fantasioita riittää.

Vierailija
4/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In your dreams...

Ei tämä on kyllä ihan tositarina. Itse en ole vanhempien naisten perään oikeastaan ollenkaan. Toisaalta kai jollekin olisi kelvannut tuo kyseinen ilta minun saappaissani.

Vierailija
5/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus oli yhdellä kaverilla. Luulevat varmaan olevansa jotain puumia.

Vierailija
6/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In your dreams...

Ei tämä on kyllä ihan tositarina. Itse en ole vanhempien naisten perään oikeastaan ollenkaan. Toisaalta kai jollekin olisi kelvannut tuo kyseinen ilta minun saappaissani.

Oikeastaan jälkikäteen alkanut vituttamaan se, että en saa samanlaista huomiota jos menen johonkin ikäisiäni täynnä olevaan paikkaan.

Vierailija
7/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit k-40 baariin???? Kiinnostaako mummot?

Vierailija
8/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän baarissa on "k-40"? :) Vaikka taisi olla enemmänkin sellainen kieli/mielikuva?

Vierailija
9/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit k-40 baariin???? Kiinnostaako mummot?

Noh kun siis työkaverini ovat kaikki vanhempaa sakkia. Portsari oli mukava ja päästi sisään, ettei minun tarvinut vaihtaa paikkaa.

Vierailija
10/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän baarissa on "k-40"? :) Vaikka taisi olla enemmänkin sellainen kieli/mielikuva?

En ole varma oliko varsinaisesti k-40 baari vai k-40 ilta tjsp. Kuitenkin joku tämmöinen.

Vierailija
11/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha olepas herkkänahkainen :D. Olisit voinut vaan ignorata ne ihmiset tai vaikka lähteä? Mitä sinä odotit kun menit sellaiseen paikkaan? Tottakai humalaiset keski-ikäiset miehet kuolaa nuorta naista..

Vierailija
12/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaa. Kerrohan tarkemmin tv. Markku 76v.

Vierailija
13/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lihakauppias?

Noin ainakin muut olettaneet.

Vierailija
14/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä baarityöntekijänä voin kertoa, ettei varmastikaan ole provo/fantasia...

Keski-ikäiset, "toisella kierroksella" olevat naisihmiset ovat varsinkin parin drinkin jälkeen uskomattoman aggressiivisia ja röyhkeitä. Ylimeikattuina tissit tiskillä Kaija Koo-vaihde päällä heilutaan ja huudetaan, napsutellaan sormia ja hipelöidään ohikulkevia miehiä, huhhuh. Itse naisena aloin jo pelkäämään tulevaisuutta.

Vierailija
15/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin tuossa muutama viikonloppu sitten erinäisistä syistä johtuen sisään k-40 baariin, vaikka olen 22-vuotias. Olen vieläkin aivan järkyttynyt kyseisen baarin keski-ikäisten naisasiakkaiden käytöksestä. Joka toinen näytti siltä kuin olisi yrittäny riisua minua katseellaan, ties kuinka moni änki väkisin viereen istumaan ja sitten oli muutama jotka "eivät jaksaneet juoda" Gin Toniciaan loppuun ja tarjosivat sen tällä verukkeella minulle.

Himokkaat katseet pommittivat joka paikasta välillä niin pahasti, että minun oli pakko käydä ulkona pummi-tupakalla tuulettumassa, vaikken edes polta.

Tuntuu kuin minut olisi jollain tapaa raiskattu kyseisen illan aikana. Aivan järkyttävää. Osa näistä naisista olivat vielä miehiensä kanssa, mutta tulivat silti pälättämään minulle.

Missä ihme kiimassa nuo keski-ikäiset naiset oikein olivat???

Miehie= Miehen kanssa otettu selfie?

Vierailija
16/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinostaa. Kerrohan tarkemmin tv. Markku 76v.

Mua aina niin naurattaa kun osa keski-ikäisistä naisista on niin samannäköisiä :D Tiedätkö sellainen lyhyt värjätty tukka, vielä vuosi sitten muodissa olleet silmälasit, aviomiehen ostamat korvakorut, pikkutakki, tumma huulipuna. Juuri sellainen kelan asiakaspalvelijan näköinen.

Ei lookissa sinäällään vikaa, mutta tämmöisen trendin huomannut.

Vierailija
17/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo-vaihde päällä

:D Kas siinä loistava termi kuvaamaan näitä! Korkkarit kattoon jne.

Vierailija
18/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, pääsit kurkistamaan, mitä on olla nuori nainen pikkujouluaikaan/viis vaille pilkku baarissa :)

Vierailija
19/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa kuuluu kai sanoa, että tapahtuipa Porvoossa.  Meinasin tuolilta tippua, kun kuvittelin ryppyisiä huuliaan nuolevia tätösiä. Nauratti niin.

Toisekseen, ei läheskään kaikkia vanhempia naisia kiinnosta pikkupojut. Jätämme ne ihan varmasti ikäisilleen sulottarille.

Kolmannekseen, kauniita ihmisiä on kiva katsoa, olivatpa he minkä ikäisiä tahansa. Ei se sitä tarkoita, että seuraava toimenpide on kiihkon vallassa ryöstää kehto. Heh.

Vierailija
20/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, panitko ketään? Et vai? Jessus, mikä  luuseri; kun pillua on tarjolla niin sitä myös otetaan.

t. Pelimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi