Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehet lähestymään itseäni?

Vierailija
09.02.2016 |

Olen 22-vuotias nainen, enkä ole oikeastaan koskaan seurustellut. Lähes kaikki ystäväni seurustelevat, ja toisinaan tunnen itseni ulkopuoliseksi heidän seurassaan. Haluaisin löytää itselleni miehen, mutten halua tuhlata aikaani "turhiin" suhteisiin. En tiedä mistä löytäisin kunnollisen miehen, sillä minulle on ylipäänsä hyvin vaikeaa lähestyä itse miehiä. Olen varmaankin maailman surkein flirttaamaan, enkä todellakaan tiedä kuinka vastata siihen. Muuten olen älykäs, hauska ja seikkailunhaluinen nainen. Mikseivät miehet voi lähestyä ja ilmaista kiinnostustaan suoraan? Minulla on paljon miehiä kavereina, ja he pitävät minua viehättävänä, eivätkä voi ymmärtää tilannettani. Muistan kuinka nuorempana olin suosittu poikien keskuudessa, mutta jossain vaiheessa ikävien kokemusten myötä aloin kai vaistomaisesti välttelemään miehiä, ja minusta tuli huomaamaton. Pelkään kai tulevani satutetuksi suhteessa. Miten ihmeessä saisin lisää rohkeutta ja uutta nostetta miesmarkkinoilla, ja kuinka saisin miehet lähestymään itseäni, sillä yksinkertaisesti en kykene itse tekemään aloitetta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa rohkeampaa silmäpeliä.

mies

Vierailija
42/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat kerta hankkia kavereita niin mikset sitten kumppaniakin? Ei siinä sen kummemmasta ole kyse. Ellet sitten hae ns. leffarakkautta koko maailman mullistavine ensikohtaamisineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaa rohkeampaa silmäpeliä.

mies

Jep, voitko kertoa mitkä on ne silmien liikkeet, joiden avulla pointti menee perille, muttei kuitenkaan luulla psykopaatiksi? Oon ihan tosissani, että olen tässä nykyisin avuton. /ap

Vierailija
44/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat kerta hankkia kavereita niin mikset sitten kumppaniakin? Ei siinä sen kummemmasta ole kyse. Ellet sitten hae ns. leffarakkautta koko maailman mullistavine ensikohtaamisineen...

Se on mun mielestä niin eri asia. Tällä tavoin olen ajautunut friendzonelle, mistä ei nousta edes hankkimalla silarit. Onko niin, että jonkun tyyppisissä naisissa miehet näkevät vain kaverin? Olen huomannut, että joissakin asioissa ajattelen ja toimin ennemmin kuin miehet, mutta koen silti olevani naisellinen (meikkaan, pukeudun naisellisesti...). Onko tässä joku ristiriita? /ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme