Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehet lähestymään itseäni?

Vierailija
09.02.2016 |

Olen 22-vuotias nainen, enkä ole oikeastaan koskaan seurustellut. Lähes kaikki ystäväni seurustelevat, ja toisinaan tunnen itseni ulkopuoliseksi heidän seurassaan. Haluaisin löytää itselleni miehen, mutten halua tuhlata aikaani "turhiin" suhteisiin. En tiedä mistä löytäisin kunnollisen miehen, sillä minulle on ylipäänsä hyvin vaikeaa lähestyä itse miehiä. Olen varmaankin maailman surkein flirttaamaan, enkä todellakaan tiedä kuinka vastata siihen. Muuten olen älykäs, hauska ja seikkailunhaluinen nainen. Mikseivät miehet voi lähestyä ja ilmaista kiinnostustaan suoraan? Minulla on paljon miehiä kavereina, ja he pitävät minua viehättävänä, eivätkä voi ymmärtää tilannettani. Muistan kuinka nuorempana olin suosittu poikien keskuudessa, mutta jossain vaiheessa ikävien kokemusten myötä aloin kai vaistomaisesti välttelemään miehiä, ja minusta tuli huomaamaton. Pelkään kai tulevani satutetuksi suhteessa. Miten ihmeessä saisin lisää rohkeutta ja uutta nostetta miesmarkkinoilla, ja kuinka saisin miehet lähestymään itseäni, sillä yksinkertaisesti en kykene itse tekemään aloitetta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on ketkä uskaltaa kadulla tai kaupassa lähestyä, mutta osaatko ottaa vastaan tällaisen lähestymisen vai menetkö ihan lukkoon? Viime kesänä lähestyin kadulla samanikäistä nuorta naista, joka katsoi useamman kerran hymyillen. Aikansa hihitteli ja meni lopullisesti lukkoon kun kysyin puhelinnumeroa. Sanoi ettei oikein tiedä, mulla on sääntönä et kysyn kerran ja sen jälkeen en ruinaa vaan jatkan matkaa. On meitä ketkä kehtaa lähestyä selvinpäin. Vaatii munaa lähestyä selvinpäin tuntematonta naista.

Jaa-a. Jos hymyilen jollekin miehelle, niin se on todellakin omalla tasollani huippuluokan flirttiä, eli ei olisi toista kertaa tarvinut puhelinnumeroa pyytää.../ap

Vierailija
22/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkan tähän vielä, että jos haluat löytää elämäsi miehen en alentuisi nettideittailuun tai mihinkään tindereihin, en itsekkään pysty alistumaan tällaiseen deittailutapaan joka tuntuu samalta kuin autokaupasta autojen valkkaaminen." - Itselläni ei ole päivääkään kokemustanettideittailusta tai tinderistä. Mutta miten esimerkiksi nettideittailu, jossa voi jopa hieman yrittää seuloa ihmisiä heidän antamansa kuvauksen peruteella olisi jotenkin tuomittavampaa kuin vaikka satunnaisen ihmisen kohtaaminen tai yritys lähestyä, jossain ns. livenä, jsta ei tiedä muuta kuin sen miltä hän juuri tuolla sekunnilla näyttää, eli oikeastaan hyvin, vähän.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on ketkä uskaltaa kadulla tai kaupassa lähestyä, mutta osaatko ottaa vastaan tällaisen lähestymisen vai menetkö ihan lukkoon? Viime kesänä lähestyin kadulla samanikäistä nuorta naista, joka katsoi useamman kerran hymyillen. Aikansa hihitteli ja meni lopullisesti lukkoon kun kysyin puhelinnumeroa. Sanoi ettei oikein tiedä, mulla on sääntönä et kysyn kerran ja sen jälkeen en ruinaa vaan jatkan matkaa. On meitä ketkä kehtaa lähestyä selvinpäin. Vaatii munaa lähestyä selvinpäin tuntematonta naista.

Jaa-a. Jos hymyilen jollekin miehelle, niin se on todellakin omalla tasollani huippuluokan flirttiä, eli ei olisi toista kertaa tarvinut puhelinnumeroa pyytää.../ap

Me niin kuollaan sukupuuttoon! Oh my god

Vierailija
24/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan tähän vielä, että jos haluat löytää elämäsi miehen en alentuisi nettideittailuun tai mihinkään tindereihin, en itsekkään pysty alistumaan tällaiseen deittailutapaan joka tuntuu samalta kuin autokaupasta autojen valkkaaminen.

Niinpä. Sen verran kuitenkin arvostan miehiä, että pidän sellaista shoppailua moraalittomana. /ap

Vierailija
25/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jatkan tähän vielä, että jos haluat löytää elämäsi miehen en alentuisi nettideittailuun tai mihinkään tindereihin, en itsekkään pysty alistumaan tällaiseen deittailutapaan joka tuntuu samalta kuin autokaupasta autojen valkkaaminen." - Itselläni ei ole päivääkään kokemustanettideittailusta tai tinderistä. Mutta miten esimerkiksi nettideittailu, jossa voi jopa hieman yrittää seuloa ihmisiä heidän antamansa kuvauksen peruteella olisi jotenkin tuomittavampaa kuin vaikka satunnaisen ihmisen kohtaaminen tai yritys lähestyä, jossain ns. livenä, jsta ei tiedä muuta kuin sen miltä hän juuri tuolla sekunnilla näyttää, eli oikeastaan hyvin, vähän.   

Netissä kohtalo ei ole pelissä vaan sinä selaat siellä naamoja ja teet päätöksiä hyvin lyhyessä ajassa.

Vierailija
26/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mijes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just pelkään, ettei mun munasoluille tuu ikinä käyttöä. Eikun, siis halusin miehen, en toistaiseksi lasta. :D /ap

Vierailija
27/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Netissä kohtalo ei ole pelissä vaan sinä selaat siellä naamoja ja teet päätöksiä hyvin lyhyessä ajassa." - Tjaa,a. Ehkä tuo on juuri se ajatus miksi olen pysynyt nettideitti sivuilta ja tinderistä erossa. - Toisaalta minulla on mielikuva, että vaikka ihminen olisi paperilla mitä tahansa, niin oikeastaan vasta elävänä saa selville sen, millainen hän todella on. Tämä on nyt ehkä vähän kömpelö vertaus mutta aikanaan oletin erään kirjailijan olevan todella rempseä ja iloinen - tämän käsityksen olinsaanut hänen kirjoittamista kolumneista ja blogeista. Kun sitten sattumalta päädyin hänen kanssaan samaan pöytään istumaan iltaa, niin hän ei ollutkaan aivan si-tä mitä olin olettanut. En tiedä olinko pettynyt. Enemmän kai tuo kävi itselleni opetuksesta, että meissä kaikissa saattaa olla useampia puolia ja kaikki puolet eivät tule kaikkialla esiin. - Ystäväni, joka hänet tuntee paremmin puollusti kirjoittajaa sanomalla, että kuinka hän tutussa ja turvallisessa porukassa osaa irroitella enemmän. Kai minä tai muu pöytäseurueemme olimme sitten ni-in pelottavaa seuraa.   

Vierailija
28/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mijes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just pelkään, ettei mun munasoluille tuu ikinä käyttöä. Eikun, siis halusin miehen, en toistaiseksi lasta. :D /ap

Niinpä. Miehet saattaa joskus olla vähän lapsellisia.

Vierailija
29/44 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kyllä vielä vastannut ap:n ongelmaan. Menneisyyden kokemukset saattaa joskus aikaansaada jonkinlaisen lukon, mikä estää kohtaamasta miehiä vapautuneesti. Ehkä olisi hyvä miettiä syitä omalle käyttäytymiselle, purkaa niitä lukkoja ja sitten lähteä rohkeammin lähestymään miehiä :)

Vierailija
30/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin  fiksua? Kuvitteletko kenties osoittaavasi toiminnallasi, että olet moderni oman arvosi tunteva naine,  jonka ei tarvitse lähestyä ketään, kun "fiksut" miehet kyllä ymmärtää lähestyä muutenkin.    

Niin fiksua, että miehen aloitteita odottamalla päädyin heti yhden kiinnostusta osoittaneen kanssa parisuhteeseen. Vastaavaa lopputulosta ei koskaan tapahtunut niiden miesten kanssa, joille tein itse aloitteen.

Jos joudun vielä joskus sinkuksi, aion toimia samalla tavalla.

Vierailija
31/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin  fiksua? Kuvitteletko kenties osoittaavasi toiminnallasi, että olet moderni oman arvosi tunteva naine,  jonka ei tarvitse lähestyä ketään, kun "fiksut" miehet kyllä ymmärtää lähestyä muutenkin.    

Niin fiksua, että miehen aloitteita odottamalla päädyin heti yhden kiinnostusta osoittaneen kanssa parisuhteeseen. Vastaavaa lopputulosta ei koskaan tapahtunut niiden miesten kanssa, joille tein itse aloitteen.

Minäpä päädyin suhteeseen, kun nainen teki aloitteen. Aion jatkossa toimia samalla tavalla. Vastaavaa on historian aikana sattunut myös niin, että olen tehnyt itse aloitteen.

Vierailija
32/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua jo vähän vanhempi nainen, jota miehet eivät ole koskaan lähestyneet. En tiedä miksi, olen iloinen, ihan kivannäköinen, hyväkroppainen jne. Kaiken puolin aivan tavallinen mukava ihminen. Itse kun olen lähestynyt miehiä ihan vain sanoakseni moi tai kysyäkseni kuulumisia normaaleiden kohteliaisuussääntöjen mukaisesti, miehet eivät tajua ollenkaan vastata mitään. Olenpa jopa saanut kuulla että painu vittuun tai lähde vetään, kaikki nämä selvinpäin olevilta suomalaismiehiltä. Miehet eivät pidä siitä että naiset lähestyvät vaan heidän pitää saalistaa ja saada itse nainen itselleen. Varsinkin nämä vähän aremmat ja lassukammat tapaukset kavahtavat jos nainen lähestyy heitä; heillehän kuuluu paljon parempi nainen kuin tämä lähestyjä. Itse he taas eivät lähesty ketään, varsinkaan niitä heille kuuluvia tasokkaita naisia, ja sitten syyttävät kaikkia naisia kun ovat yksin. Yritä siinä sitten tavallisena normaalina naisena saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. 

Olet toisaalta niin nuori että ikäsesi miehet eivät ole vielä katkeroituneita ja vihaisia. Suosittelen että lähestyt itse miehiä, hymyilet ja kysyt vaikka johonkin ihan ääliöön asiaan neuvoa. Mies kannattaa napata nuorena, sillä yli kolmekymppisissä on vain enää kuraa jäljellä. 

Vierailija
33/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mennä vuodeksi vaikka Amerikkoihin, siellä ihmiset lähestyvät ihan eri tavalla toisiaan ja voisit käyttää sitä oppimiskokemuksena, small talk sujuu ainakin paljon helpommin USA:n vuoden  jälkeen. Samalla voisi tulla sitä itseluottamustakin, suosittelen!

Vierailija
34/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kauniimpi. Fakta on, että muuten ei miestä tule itselleen saamaan.

Vierailija
35/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä saisin lisää rohkeutta ja uutta nostetta miesmarkkinoilla, ja kuinka saisin miehet lähestymään itseäni, sillä yksinkertaisesti en kykene itse tekemään aloitetta?

Jos vaikka etsit jonkun kivan miehen ja pyydät sitä lähestymään sua.

Vierailija
36/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mijes kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä minä ainakin ymmärrän naisen kiinnostuksen jo katseesta ainakin jos olen itse kiinnostunut ja katson sillä silmällä.

Ap:lle: Eräs nuori nainen, jonka kanssa en ollut edes jutellut kunnolla, pyysi minua ulos viestillä. Arvostin lusikan kauniiseen käteen ottamista hyvin korkealle, vaikka en ulos lähtenytkään. Minulle ei ole missään nimessä ongelma, jos nainen pyytää ulos. Ennemminkin se kertoo luonteesta jotain positiivista.

Vierailija
37/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä saisin lisää rohkeutta ja uutta nostetta miesmarkkinoilla, ja kuinka saisin miehet lähestymään itseäni, sillä yksinkertaisesti en kykene itse tekemään aloitetta?

Jos vaikka etsit jonkun kivan miehen ja pyydät sitä lähestymään sua.

Tän täytyy olla paras vinkki koskaan :) /ap

Vierailija
38/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua jo vähän vanhempi nainen, jota miehet eivät ole koskaan lähestyneet. En tiedä miksi, olen iloinen, ihan kivannäköinen, hyväkroppainen jne. Kaiken puolin aivan tavallinen mukava ihminen. Itse kun olen lähestynyt miehiä ihan vain sanoakseni moi tai kysyäkseni kuulumisia normaaleiden kohteliaisuussääntöjen mukaisesti, miehet eivät tajua ollenkaan vastata mitään. Olenpa jopa saanut kuulla että painu vittuun tai lähde vetään, kaikki nämä selvinpäin olevilta suomalaismiehiltä. Miehet eivät pidä siitä että naiset lähestyvät vaan heidän pitää saalistaa ja saada itse nainen itselleen. Varsinkin nämä vähän aremmat ja lassukammat tapaukset kavahtavat jos nainen lähestyy heitä; heillehän kuuluu paljon parempi nainen kuin tämä lähestyjä. Itse he taas eivät lähesty ketään, varsinkaan niitä heille kuuluvia tasokkaita naisia, ja sitten syyttävät kaikkia naisia kun ovat yksin. Yritä siinä sitten tavallisena normaalina naisena saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. 

Olet toisaalta niin nuori että ikäsesi miehet eivät ole vielä katkeroituneita ja vihaisia. Suosittelen että lähestyt itse miehiä, hymyilet ja kysyt vaikka johonkin ihan ääliöön asiaan neuvoa. Mies kannattaa napata nuorena, sillä yli kolmekymppisissä on vain enää kuraa jäljellä. 

Tätä mä just ajattelen, että pakko skarpata ennen ku juna lähtee, vaikkakin tiedän kyllä tapauksia, joissa rakkaus (ei kura) on löytynyt myöhemminkin. /ap

Vierailija
39/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä päädyin suhteeseen, kun nainen teki aloitteen. Aion jatkossa toimia samalla tavalla. Vastaavaa on historian aikana sattunut myös niin, että olen tehnyt itse aloitteen.

Ei sinun tapauksesi muuta minun kokemuksiani. Toki ihan mukava, jos tuon perusteella joku nainen rohkaistuu ja syntyy suhde. Itselleni oli toivotonta.

Vierailija
40/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi mennä vuodeksi vaikka Amerikkoihin, siellä ihmiset lähestyvät ihan eri tavalla toisiaan ja voisit käyttää sitä oppimiskokemuksena, small talk sujuu ainakin paljon helpommin USA:n vuoden  jälkeen. Samalla voisi tulla sitä itseluottamustakin, suosittelen!

Oon ihan tosissani miettinyt jotain tällasta, mutta minun tapauksessani ongelmana taitaa olla se, etten luota ihmisiin, ja jotenkin tuntuu, että muualla luottaisin vieläkin vähemmän. /ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän