Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku vuonna 2016 käyttää autoa?

Vierailija
09.02.2016 |

Tosi nolo juttu! Kaipa se on sitten jokin egon jatke kun pitää planeetta väkisin tuhota. Tähän ei sitten kaivata mitään pullukoiden tekosyitä lasten harrastuksista ja kauppamatkoista, näihin tulee aikuisen ihmisen kyetä ilman liikkuvaa linnaa. Ja jumalan elän takana asuminen ei ole mikään tekosyy. Jos ostot homekämpän Savosta olet hölmöläinen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kaikki ne mitä ulkona näkyy on vaan kangastuksia, hologrammeja ja pahvisia kopioita.

Vierailija
2/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mokkaaminen on niin last season.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AP:lla ole varaa autoon ? ;)

Vierailija
4/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena, että mun miehellä on oma lentokone. Mennään sillä Gstaadiin lasketteleen ja shoppaan :)

Sp

Vierailija
5/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan,työmatkaan (40km) menisi julkisille 2.5h ja maksaisi yli puolet enemmän

Vierailija
6/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti yli 2000kg isomoottorinen maastoauto tilauksessa -revi siitä viherpiipertäjä!

Avoauto kesäleluna...

Vierailija
7/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla paikkakunnilla ei liiku julkiset, meilläkin on lyhyin matka bussipysäkille, josta bussi kulkee, n. 2km, keskustaan 5km. Kumman valitset? Kävellen bussipysäkille josta bussi kulkee arkisin 1h välein (jos edes sitäkään) vai ajat autolla 5km keskustaan, matkaan menee 10min ja saat mennä kuinka itse huvittaa. Minä ainakin valitsen auton, äläkä rupea tähän vetämään mitään polkuöyöräjuttuja, tälläkin hetkellä tiet niin jäässä, ettei kävellenkään tahdo pystyssä pysyä. Töihin mulla on 9km ja sinne ei edes pääse julkisilla.

Vierailija
8/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nolo juttu! Kaipa se on sitten jokin egon jatke kun pitää planeetta väkisin tuhota. Tähän ei sitten kaivata mitään pullukoiden tekosyitä lasten harrastuksista ja kauppamatkoista, näihin tulee aikuisen ihmisen kyetä ilman liikkuvaa linnaa. Ja jumalan elän takana asuminen ei ole mikään tekosyy. Jos ostot homekämpän Savosta olet hölmöläinen.

Savossa tuskin on sen enempää homekämppiä kuin Helsingissä, voi olla jopa päin vastoin, vanhemmat savolaiskämpät ovat muovittomia ja terveitä, kun ei olla kiiruhdettu remontin kanssa.

Vierailija
9/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa ja molempia käytetään. Eivätkä ole mitään katalysaattori-ihmeitä.

Vierailija
10/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kulkisin hevosella (3kpl) mutta kaupungissa turhan hankalaa

Vierailija
11/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulee käytyä matkoihin päivässä 200km vielä vanhalla autolla että varmasti saastutan ilmaa, vaihdan varmaan piakkoin dieseliin vaikka volkkarii ni pääsee oikein kunnolla kätäryttelemään.

Vierailija
12/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*käryttelemään

Vierailija
13/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan junttiamikset omistaa auton

Vierailija
14/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikuntaesteinen. Pitäisi olla kotona koko loppuelämä? Tylsä aloitus, kukaan jaksa kiihtyä noin tökeröstä otsikosta

Vierailija
15/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun käyn töissä ja julkisilla ei pääse järkevästi ja mies ei ole saanut samalta paikkakunnalta töitä. On vähän liian pitkä matka kävellä tai edes pyöräillä. 

Vierailija
16/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 autoa, prätkä,moottorikelkka ja mönkijä. Kuka vuonna 2016 käyttää julkisia, vähäx noloo...

Vierailija
17/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hyvänen aika, etkö ole huomannut, että tuohivirsuissamme taaperramme kinttupolkuja pitkin kontti selässä pogostalle suolaa ja kahvia hakemaan. Muun tuotamme itse, ellei sitten halla pane.

Vierailija
18/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 autoa, moottoripyörä ja 2 moottorivenettä. Elämä on ihanaa.

Vierailija
19/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku vuonna 2016 omistaa koiran? Koiran hiilijalanjälki on yhtä suuri kuin katumaasturin. Kun nyt planeetan tuhoamisesta alettiin puhua.

Vierailija
20/32 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teleportaatio on keksitty? Jos on niin luovun heti autosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi