Onko miehesi istumapissaaja?
Kuulemma tällaistakin esiintyy mitä pidän aika outona.
Kommentit (79)
On. En todellakaan ole antanut miehelleni minkäänlaisia vessaohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran seurustellut miehen kanssa joka pissasi istualtaan. Hyi olkoon meni halut.
Ajattelusi kertoo kyllä enemmän sinusta kuin siitä istualtaan kusevasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
On. En todellakaan ole antanut miehelleni minkäänlaisia vessaohjeita.
Miehen äiti tai edellinen tyttis luultavasti on. Tai sitten miehen vastuulla on vessan putsaus ja yrittää minimoida oman työmääränsä.
On tämä sensuuri mennyt todella naurettavaksi täällä. :)
MIES
Istuen. On 196cm pitkä joten seisten on hankala osua 😊
Vierailija kirjoitti:
On tämä sensuuri mennyt todella naurettavaksi täällä. :)
MIES
Mitä tarkoitat? Etkö löydä edellistä kommenttiasi? On se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran seurustellut miehen kanssa joka pissasi istualtaan. Hyi olkoon meni halut.
Ajattelusi kertoo kyllä enemmän sinusta kuin siitä istualtaan kusevasta miehestä.
Ei hetero nainen halua olla hinttarin kanssa.
Istumapissaamisen ymmärrän kehitysvamman tai liikuntarajoittuneisuuden takia tai eläkeläiseltä.
Mutta en terveeltä mieheltä.
Seisten vain paikoissa, joissa on epäily jo valmiiksi sottaisuudesta, esim. abc-asemilla, ravintoloissa tms. Kotona ja ystävien luona aina istuallaan, jotta paikat pysyy siistinä. Saa sen rakon kummallakin tavalla tyhjäksi ja kannattaa pitää wc puhtaana. Usein myös kullin pesu on ok siinä pytyn päällä. Kullin täytyy olla puhdas jotta enkelini imee innokkaammin. Kotonani kukaan ei seisten tai lyön, ja painan yli 100 kg.
Pissaan istualtaan jos ketään ei ole kuuntelemassa. Pienempi sotku ja voi vaikka lukea jotain samalla. Tai kommentoida av palstalla.
En tiedä, en ole käynyt katsomassa, vaikka 15 vuotta kohta asuttu yhdessä. Sisäsiisti on, ei ole seinillä eikä lattialla roiskeita.
Mies 198cm pissaa istuen, koska pöntöltä näkee telkkarin.
Pitää olla aika narttu, että istueeltaan mies kuseskelee. Minä virtsaan aina seisten 17cm kullillani.
Kannattaa seisoa, jos tykkää kusen hajusta nurkissa.
Luulisi naisten tietävän, että isokullisen on vaikea kusta istualtaan. Mutta ehkä av-mammoilla on pienikaluisia miehiä.
Olen koettanut seisten, mutta rakko ei tyhjene kokonaan. Siksi seisten, jossa parempi tyhjentyminen.
Keski-ikäinen mies.
Ps. Itse kyllä pesen ympäristön, jos roiskuu. Se ei ole muiden tehtävä.
T: sama
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on hetero, joten tietenkin hän seisoo. :)
Pissaamisasennon perusteellako seksuaalinen suuntautuminen määritellään? Siinä tapauksessa miehen kanssa seurusteleva entinen kämppikseni on ilmeisesti hetero, koska pissaa seisoaltaan.
Aivan turha ns. isokullisten huudella täällä. Jos mulla on aamustondis ja jäpittää, painan sen vain kevyesti alas ja homma hoituu. Mutta roiskikaa ihan vapaasti...
Onko sulla kestoseisokki vai räpläiletkö ittees lämmittelynä ennen kuselle menoa? Kyllä sitä välillä voi seisokki olla, mutta se laantuu kun odottaa hetken. Tai sitten voi tietysti tehdä tarpeet istualtaan jos on oikein aktiivinen omalla tietoisuudella varustettu pikkuveitikka.
Ai niin ja arvaatko mistä tiedän sun puhuvan soopaa tai olevan nainen? Jos sulla oikeasti olisi noin pitkä slaikka niin se tökkisi epämukavasti sinne pöntön posliiniin istualtaan pissatessa.