Tarkista sukunimesi yleisyys/harvinaisuus täältä! (linkki) Laita sitten palstalle tulos eli yhteensä lkm.
Klikkaa sukunimihaku.
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp
Minkä tuloksen sait (Yhteensä Lkm.)?
AP aloittaa. 6027. Sukua enimmäkseen länsi-Suomessa.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
No ollaanpa täällä nyt taas niin harvinaisilla sukunimillä varustettuja. Taitaa olla teillä kaikilla vielä vaakunatkin ritarihuoneella.
Mietin samaa.. Voikohan pitää paikkaansa. Jotkut haluavat päteä tällä, tai sitten näihin vastaa vain ne, joilla tulee alhainen luku. Ja tietysti pari terveellä itsetunnolla varustettua normaalin nimen kantajaa.
Ps. Olen myös sitä mieltä, että "vain minulla on tämä nimi" ei ole kiinnostavaa tai oleellista, jos se on avioliitossa otettu yhdistelmänimi. Tuleeko siitä muka uusi nimi, vai olisiko kyseessä kaksi nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että kaikilla av:lla on niin harvinainen sukunimi "en jaksa ees tarkistaa kun olen ainoa".. hohhoh :D
Olin tulossa toteamaan ihan samaa :D Seuraavaks menenkin masentumaan yleisen sukunimeni kanssa vaikka säästöketjuun. Kaikilla av:lla on helposti ainakin 100 000 euroa säästöä! Ei mulla vaan...
143 kaikkiaan, 128 suomessa asuvia.
Yksityisyydensuojan turvaamiseksi palvelussa ei näytetä sukunimien tarkkaa lukumäärää eriteltynä.
??????????
Nykyisenä nimenä 20 ihmisellä, entisenä 9, kuolleilla 16, yhteensä 45
kaikki ollaan sukua keskenämme.
Tyttönimellä: 27
Nykyisellä nimellä: 18741
Nykyisellä nimelläni olen tietääkseni ainoa Suomessa (alle 5 Suomen väestörekisterissä, miehelläni norjalainen nimi, jota Norjassa hieman alle 1600 kpl), mutta tyttönimi onkin yleisempi eli sitä löytyy 16 000 kpl.
2137, enkä tunne heistä ainuttakaan.
(Tää on isäni sukunimi, hän kuoli kun olin pieni, joten en ikinä saanut tutustua sen puolen sukuun, enkä nyt enää vanhempana kehtaiskaan mennä "sekaantumaan" heidän sukuunsa :)
Nykyisenä nimenä 260kpl ja yhteensä 501kpl
Katso huviksesi :) jos vaikka yllätyt.