Tarkista sukunimesi yleisyys/harvinaisuus täältä! (linkki) Laita sitten palstalle tulos eli yhteensä lkm.
Klikkaa sukunimihaku.
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp
Minkä tuloksen sait (Yhteensä Lkm.)?
AP aloittaa. 6027. Sukua enimmäkseen länsi-Suomessa.
Kommentit (166)
Alle 5. Jostain syystä tunnen kaikki = samaa perhettä
37, mutta minä ja perheeni ainoat meidän sukuhaarassa.
Kyrvister ja varmasti ainoa suomessa mieheni lisäksi. Joo mies on Puolasta eli ei ihan orkkis suomi sukunimi
67. Ruotsissa taitaa olla muutama sukulainen lisää.
420 kun lasketaan kuolleet ja ulkomaillakin asuvat
Lu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ollaanpa täällä nyt taas niin harvinaisilla sukunimillä varustettuja. Taitaa olla teillä kaikilla vielä vaakunatkin ritarihuoneella.
Mietin samaa.. Voikohan pitää paikkaansa. Jotkut haluavat päteä tällä, tai sitten näihin vastaa vain ne, joilla tulee alhainen luku. Ja tietysti pari terveellä itsetunnolla varustettua normaalin nimen kantajaa.
Ps. Olen myös sitä mieltä, että "vain minulla on tämä nimi" ei ole kiinnostavaa tai oleellista, jos se on avioliitossa otettu yhdistelmänimi. Tuleeko siitä muka uusi nimi, vai olisiko kyseessä kaksi nimeä.
No mun kaksoisnimeni ensimmäinen osa tulee venäjän emigranteilta 1900 luvun alusta ja toinen suomenruotsalaiselta suvulta. Elossa siis 20-148. Yhdistelmänä ainoa maailmassa, enkä laske tosiaankaan "uudeksi nimeksi"
123
18292 yhteensä. 9074 nykyisenä nimenä.
Kaikkiaan 16017, nykyisenä nimenä 7809, sukupuolijakauma melkoisen 50-50.
512 mun sukunimistä on yhteensä. Parikymmentä heistä ulkomailla.
Etunimisiäni oli "alle 26". Tarkkaa määrää ei yksityisyydensuojan takia kerrota.
Ei tarvitse edes klikata, oon ainoa koko maassa. Kahden suht harvinaisen sukunimen yhdistelmä kyseessä.
Miehellä ja minulla ainoana suomessa tämä sukunimi. Ulkomaalaista perua.
Jos kaikki lasketaan niin 15295
64