Miten eroon lapamadosta?
En voinut syödä kontal -kuuria loppuun sivuoireiden takia. Onko jotain muuta konstia?
Kommentit (17)
Miten sen huomaa, jos on lapamato?
Minä ostin apteekista reseptivapaan matolääkkeen, otin sen illalla ja aamulla tuli kuollut lapamato ulos. Siis perseestä. Lääkkeen nimeä en muista, on niin vanha juttu.
Vierailija kirjoitti:
3 vastaa. 70-luvulla oli kova influenssa liikkeellä, muistaakseni victoria nimeltään. Minulle se teki kaamean ripulin ja kun kaikki oli tyhjennetty kurkisti lapamato hanurista. Yritin vetää sen ulos, mutta se meni poikki ja livisti takaisin suoleen. Matokuurilla tuli loputkin ulos.
Ei sitä muuten mitenkään huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vastaa. 70-luvulla oli kova influenssa liikkeellä, muistaakseni victoria nimeltään. Minulle se teki kaamean ripulin ja kun kaikki oli tyhjennetty kurkisti lapamato hanurista. Yritin vetää sen ulos, mutta se meni poikki ja livisti takaisin suoleen. Matokuurilla tuli loputkin ulos.
Huh huh, mahtaa olla järkytys kun sen huomaa.
Pahimmat kertomukset mitkä olen kuullut ovat, että lapamato voi kasvaa 6 metriseksi. Ja nousta ylös kurkkuun ja kurkistaa suusta ulos. Kun pääse ruokatorven kautta.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat kertomukset mitkä olen kuullut ovat, että lapamato voi kasvaa 6 metriseksi. Ja nousta ylös kurkkuun ja kurkistaa suusta ulos. Kun pääse ruokatorven kautta.
Tätä en kyllä usko. T: 5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä usko. T: 5
Eiku se olikii 10 metriä ne pisimmät vielä "normaalit", mutta on vieläkin isompia löytynyt. Kato ite netistä jos et usko. Ite tarkistin just.
Lisäksi niitä voi kasvaa useista eri kohtaa suolistosta jos ovat olleet pidempää sillä munivat niin sillä lisääntyvät.
Nyt on oiva tilaisuus päästä exstra kiloista. Ovat kuulemma jotkut kokeilleet laihdutuslääkkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain just ikuiset traumat. Kihomadot jo oli itelle ihan hirvee paniikin aihe teininä
Ja vielä syövät jotkut raakaa kalaa! Järvikalasta se lapamato tarttuu. Ihminen laihtuu ja hänellä on jatkuvia vatsavaivoja. Siitä sitä ainakin ennen osattiin epäillä. Kyllä joillakin on matoa ollut metritolkulla, mutta alapäästä se on ulos tullut, kun on häätölääkkeet otettu.
Kansanedustaja Alli Vaittinen-Kuikka kertoi aikanaan melkoisia juttuja Pohjois-Karjalasta, missä hän toimi terveyssisarena ennen poliitikon uraansa. Koska hän oli niin menestyksekkäästi häätänyt lapamatoja, sai hän kansan parissa nimen Mato-Alli.
70-luvulla kerrottiin mallityttöjen hankkivan lapamadon pysyäkseen hoikkana. Joku silloinen malli oli ostanut ulkomailta apteekista lapamadon munia.
pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin. Vermox ilman reseptiä - https://ibright.lv/vermoxfi.htm
Tilaa MMS-tipat netistä. Tappavat kaikki loiset. Tai osta koiran matolääkkeitä omalle painolle suhteutettuna apoteekista.
Työkaveri kertoi, että isäntä oli kontillaan lattialla ja rouvaa veti viisi metriä matoa hanurista. Ilmeisesti kuollut mato, kun noin vain tuli häntä näkyville kiskottavaksi. Nauroi vedet silmissä, kun kertoi tuosta kerran elämässä -kokemuksestaan.
Voiko lapamadosta vaikka kutoa lapaset jos rouva sen ehjänä ulos kiskoo?
Mielenkiintoista! Mistä onnistui saamaan lapamadon?