Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tangle Teezer oikeasti hyvä/kannattaako ostaa?

Vierailija
09.02.2016 |

Itsellä pitkät hiukset, kostealla vähän taipuvaiset kiharaan, takkuuntuvat.

Kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, piikit liian lyhyet jopa minun hiuksiini, minulla on vain keskipaksut hiukset.

Pinkki tangle teezerini ei kuitenkaan jäänyt vaille virkaa, sillä käytän sitä raapijana. Välillä minulle tulee nokkosrokkoa sääriin. Kun tarvitsen oikein tehokasta raapijaa, tangle teezer on kätevä. Siitä saa myös tukevan otteen raapiessa.

Vierailija
22/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää. Tytölle ostin. Mutta yliherkkä poika ei varmasti harjaisi hiuksiaan, ellei olisi tuota tangle teezeriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole sen kummoisempi kuin muutkaan harjat. Tosin mulla onkin aika lyhyet ja ohuet hiukset, ehkä se ero on selkeämpi jos on vähän enemmän niitä hiuksia :D

Vierailija
24/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa!

Vierailija
25/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en huomannut juurikaan eroa, kun aloin käyttää tangle teezeriä. Kuitenkin nyt jos kokeilen "tavisharjaa", huomaan miten hirveää repimistä se on ja sattuu. 

Lisäksi hiukset ovat paremmassa kunnossa nykyään. 

Minulla on aitoja tangle teezereitä ja yksi halpis, jonka ostin Glitteristä. Se halpis on paljon huonompi kuin aidot.

Vierailija
26/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja totesin luonnonharjaksisen hiusharjan olevan parempi koska siinä on pidemmät piikit, se ei revi ja sitä voi käyttää myös hiusten muotoilussa. Melko turha kampe omasta mielestäni siis koko lärpäke, siitä vain kohistaan juuri nyt ja kohta kohistaan taas jostan muusta must have -tuotteesta.

Vierailija
27/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat

+ selvittää hiukset nopeammin ja ilman kipua

+ hiukset paremmassa kunnossa

+ ei sähköistä hiusta

+ varreton harja mahtuu hyvin laukkuun

+ todella helppo putsata, saa jokaisen hiuksen irti

Miinukset

- eroa ei huomaa heti, pitää käyttää jonkin aikaa

- feikit eivät niin hyviä kuin aito

Vierailija
28/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pitkät hiukset, kostealla vähän taipuvaiset kiharaan, takkuuntuvat.

Kokemuksia?

Ostin sellaisen Tangle Teezerin "halpis"version kun kyllästyin repimään poikasystävän hiuksista takkuja auki,hyvin on toiminut.Tuntuu mukavan pehmeältä ne harjakset vaikka ei takkuja olisikaan.

Vierailija
29/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut hiukset, jotka takkuuntuu superhelposti. Silti TT on huippu, vaikkei kerralla saa kuin päällimmäisen tukan, mutta otan osissa, eikä tavallisella harjalla voi sen isompia osioita ottaa, repii liikaa.

Vierailija
30/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tangleteezeriä ja luonnonharjaksista hiusharjaa. Luonnon harjaksisessa piikit kai villisianharjasta ja on parempi ja helpompi käyttää kuin tangle teezer. Tangle teezer on tosin helpompi puhdistaa. Kumpikaan ei revi tai katko hiuksia. Tangle teezeriä vaikea pitää kädessä, muuten molemmat ok.

Vierailija
31/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paksuille pitkille hiuksille ei erityisemmin sovi, hiuksia irtoaa mielestäni jopa helpommin. Hieroo kyllä hiuspohjaa hyvin. Tavallisella harjalla saan paremmin tuntuman hiuksiin ja takkuihin.

Vierailija
32/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ensin serkkuni tangleteezeriä ja kampaajakin tuota suositteli, kun mulla on pitkä (lapaluiden alareunaan) tukka, joka menee helposti takkuun. Ostin ensin yhden tangleteezerin ja nyt mulla on niitä jo kolme. :D Pois en vaihtaisi. On tosi hyvä. Lyhyeen tukkaan ei varmaan oikein toimi, mutta tähän pitkään se on tosi hyvä.

Nyt on tullut varrellinen tangleteezer, joka on tarkoitettu föönin kanssa käytettäväksi.

Vierailija
33/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, myös siitä varrettomuudesta. Ns perusharjoja käyttäessänikin pidin niitä usein harjaosasta kiinni, en varresta. Lapsi 11 v tykkää myös, hän tosin käyttää aina kahta harjaa, sellaista villisian(?)harjaksista ja tangle teezeriä. Harjat ei hänelläkään lentele vaikka on sitä käyttänyt jo useamman vuoden ja kädet on tavallisen lapsenkäden kokoiset, joten siksi vähän ihmetyttää nää "liian iso ei saa pidettyä kiinni"-kommentit. Mutta näinhän se on, että se mikä on yhden käteen sopiva on toisesta aivan susi :)

Yksi kiva puoli on se miten helppo on pitää puhtaana: hiukset irtoaa helposti ja pesu on tosi näppärää.

Vierailija
34/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi pienempi Tangle Teezer, jossa piikeille "kansi", eikä kimpoile kädestä. Noita aitoja tt-harjoja on eri kokoisia ja myös varrellisia.

http://littleearthtiddler.com/products/384

Olen itse ollut todella tyytyväinen harjaan.

Vierailija
35/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se parempi kun tavallinen muoviharja, mutta luonnonharjas- ja puuharja vievät mulla voiton. Käytin TT:tä kolmisen vuotta ja hiukset kyllä paksuuntui eli en repinyt enää päänahasta niitä irti, mutta alkoi epäilyttämään että se tekee mun latvoihin kaksihaaraisia. En tiedä miksi, johtuuko siitä että piikit on niin ohuita ja muovia. Ainakin ongelma katosi, kun vaihdoin harvapiikkiseen puuharjaan noin vuosi sitten, voi toki olla ihan vaan sattumaakin. Myös sähköisyys talvella oli TT:n kanssa painajainen, puuharjan kanssa ei niin paha.

TT opetti mulle kuitenkin, miltä harjaamisen kuuluu tuntua. Takkuja ei kuulu repiä väkivalloin auki vaan selvittää pikku hiljaa. Se kuuluu myös aloittaa latvasta pienissä osissa.

Nykyään harjaan perusteellisesti ja varovasti pitkän tukkani aamuin ja illoin. Muuten siistin sormilla kevyesti haroen tai hiusten pinnan luonnonharjasharjalla.

Vierailija
36/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se parempi kun tavallinen muoviharja, mutta luonnonharjas- ja puuharja vievät mulla voiton. Käytin TT:tä kolmisen vuotta ja hiukset kyllä paksuuntui eli en repinyt enää päänahasta niitä irti, mutta alkoi epäilyttämään että se tekee mun latvoihin kaksihaaraisia. En tiedä miksi, johtuuko siitä että piikit on niin ohuita ja muovia. Ainakin ongelma katosi, kun vaihdoin harvapiikkiseen puuharjaan noin vuosi sitten, voi toki olla ihan vaan sattumaakin. Myös sähköisyys talvella oli TT:n kanssa painajainen, puuharjan kanssa ei niin paha.

TT opetti mulle kuitenkin, miltä harjaamisen kuuluu tuntua. Takkuja ei kuulu repiä väkivalloin auki vaan selvittää pikku hiljaa. Se kuuluu myös aloittaa latvasta pienissä osissa.

Nykyään harjaan perusteellisesti ja varovasti pitkän tukkani aamuin ja illoin. Muuten siistin sormilla kevyesti haroen tai hiusten pinnan luonnonharjasharjalla.

No tämä. Repiihän se muoviharja jos sillä riuhtoo, sekin on tekniikasta kiinni.

Luonnonharjas on ehdottomasti paras.

Vierailija
37/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, myös siitä varrettomuudesta. Ns perusharjoja käyttäessänikin pidin niitä usein harjaosasta kiinni, en varresta. Lapsi 11 v tykkää myös, hän tosin käyttää aina kahta harjaa, sellaista villisian(?)harjaksista ja tangle teezeriä. Harjat ei hänelläkään lentele vaikka on sitä käyttänyt jo useamman vuoden ja kädet on tavallisen lapsenkäden kokoiset, joten siksi vähän ihmetyttää nää "liian iso ei saa pidettyä kiinni"-kommentit. Mutta näinhän se on, että se mikä on yhden käteen sopiva on toisesta aivan susi :)

Yksi kiva puoli on se miten helppo on pitää puhtaana: hiukset irtoaa helposti ja pesu on tosi näppärää.

Mulla ainakin se Original http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/tangle-teezer-hiusharja-59804… nimenomaan putoilee kädestä helposti, pienempi malli vois olla parempi! Ilmeisesti Tangle teezer Compact styler sellanen pienempi?

Vierailija
38/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi toista. Ei selvitä omaa tukkaani kovin hyvin. Kärsin etenkin näin pipoaikaan isoista takuista takaraivossa, niihin tämä ei pure yhtään. Siistii kyllä päällimmäiset hiukset, varmaan toimisi jos jaksaisi jakaa hiukset "osiin" aina harjatessa, mutta kenellä sellaiseen on aikaa?

Vierailija
39/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en huomaa eroa ja tosiaan lahjaksi saatu kun en siihen uskonut. Kampaaja huomasi selkeän eron (ikäni käynyt samalla) kun aloin samanaikaisesti käyttämään myös puhelinlankaponnareita.

Mulla on ihan sama, TT:n ja puhelinjohtoponnarin jälkeen (n. vuodessa) hiukset ovat selkeästi paksummat, eikä katkenneita hiuksia ole niin paljon. Paha kyllä sanoa, kumpi on vaikuttanut eniten. Pidän siis pitkiä hiuksia kiinni lähes aina, nykyään kuitenkin kotona ja arkisemmissa tilanteissa puhelinjohtoponnarilla, joka kuluttaa hiuksia vähemmän.

Tangle Teezereitä minulla on kaksi: toinen se perusharja ilman vartta, jota käytän ainoastaan hiusten selvittelyyn pesun jälkeen. Siihen se on hyvä, kun hiukset selvittää erissä. Lentelee kyllä kädestä aina silloin tällöin, kuten näköjään muillakin.

Toinen TT on tällainen: http://images.asos-media.com/inv/media/6/1/0/6/5466016/image2xxl.jpg

Käytän sitä lähinnä hiusten föönaamiseen, johon se on tarkoitettukin.

Lisäksi minulla on muitakin harjoja, kuten luonnonharjaksista tehtyjä, joita käytän muuten. Tangle Teezereiden jälkeen olen kuitenkin heittänyt pois kaikki sellaiset harjat, joissa piikkien pää on paksumpi, kuten esim. tällaiset: http://blog.timesunion.com/healthylifemagazine/files/2013/04/HL_HairBru…

Ne repivät ihan turhaan pitkiä luonnonkiharia hiuksiani, joilla on taipumus takkuuntua. Loppua kohti kapenevat harjakset, kuten TT:ssä, ovat omille hiuksilleni parhaita. Päänahkaa ne kyllä saattavat aavistuksen raapia, jos on tottunut painamaan harjalla kovempaa. Ainakin tuolla fööniharjalla on pitänyt opetella hellävaraisempia otteita! :-)

Vierailija
40/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä! Tytölläni on pitkät paksut semiluonnonkiharat hiukset. Viikonloppukylään tulleella ystävälläni oli kerran TT mukanaan ja kun tykkää laitella hiuksia niin letitteli tyttöni hiuksia. Olin ajatellut, etten mainontaan lankea, mutta tuolloin huomattiin miten hyvä TT on tytön hiuksille. Itselläni on pitkät, mutta ei kovinkaan paksut hiukset ja omilleni en paljonkaan eroa huomaa kun hiukset ovat kuivat. Mutta märille hiuksille TT on minullekin ihan ehdoton! Ei tosiaan revi hiuksia ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä