Vihaan talvea eli lunta ja kylmää
Toivottavasti te talveen hurahtaneet nautitte nyt täysillä!
Kommentit (15)
Pakko ausa täällä, mutta syy ei kuulu kenelläkkään muulle kuin minulle.
Sama juttu! Onneksi vuoden vaihteen jälkeen pääsee pariksi viikoksi lämpimään. Siellä ei astmayskä vaivaa ja ihokin voi paremmin.
Niin minäkin. Onneksi kohta tulee taas kevät ja yli 15 asteen lämpötilat ja pääsee taas kuuntelemaan lihavien yksilöiden valittamista liian kuumista helteistä. Sillä aikaa on minun aikani valittaa talven kylmyydestä, pimeydestä ja pituudesta.
Nauttivat sisällä lämpimässä. Jostain syystä kesästä nautitaan väärin jos sisällä onkin viileää 🤷
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Onneksi kohta tulee taas kevät ja yli 15 asteen lämpötilat ja pääsee taas kuuntelemaan lihavien yksilöiden valittamista liian kuumista helteistä. Sillä aikaa on minun aikani valittaa talven kylmyydestä, pimeydestä ja pituudesta.
Sama täällä, rakastan valoa ja lämpöä. En ymmärrä miksi helteistä valitetaan, vaikka se on niin lyhyt aika. Toisin kuin talvi, joka kestää monta kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sinun on asua Suomessa?
Lapsena pakotettu, eikä ole tullut vielä lottovoittoa, et on varaa muuttaa pois.
Nimen omaan valkoista moskaa tulee tuutin täydeltä, kylmempää kuin Siperiassa, monen kuukauden pimeys ja kaiken huipuksi tätä kestää 7 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei toiseen maahan muuttaminen ole toteutettavissa sormia napsauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kevääseen vielä 5 kuukautta ja nuihin lämpötiloihin puoli vuotta, sitä odotellessa.
Saatanan talvi täytyy pukeutua lämpimästi. Mutta vaatekappaleet vanhoja eivät sovi ja lämmitä. Pläägät täytyy olla tukevat muuten kaatuu ja loukkaantuu vakavasti. Talvi sairastuvalla. Kesällä pärjää kevyellä takilla, lenkkikengillä, shortseilla.
Joo, ihan samaa mieltä. Huhhuh, pakko vaan kestää.
Sama juttu, siksi käyn joka talvi kuukauden Thaimaassa.
Lumi on kivaa kun sitä on vain pieni kerros. Heti on valoisampaa. Mutta jos on vähääkään enemmän niin se ei ole kivaa.