Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te-toimistoon saa yhteyden? Ei sieltä soittoa kuulunut tänäänkään,

Vierailija
09.02.2016 |

tärkeää asiaa olisi ollut. Työlinjalle soitin, ei pystynyt sitä kautta asiaa hoitamaan. Voikohan lähettää postia oman alueen yhteystietojen kautta, vaikka ei ole tiettyä henkilöä vielä, joka omia asioita hoitaisi? Yhteydenottopyynnön olen lähettänyt Omien sivujen kautta, ei siis tullut yhteydenottoa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lähetit yhteydenottopyyntösi?

Taitaa kestää tavallisesti hyvinkin parisen viikkoa, että vastaavat yhteydenottopyyntöihin, tosin erot voivat olla huomattavia eri paikkakunnilla. Mutta näin siis Pirkanmaalla, ottivat yhteyttä vajaan parin viikon kuluttua pyynnöstäni. Tosin asia ei ollut mitenkään erityisen kiireinen, ja tuosta on jo piakkoin vuosi aikaa (nykyisin olen taas töissä, joten tämän hetken tilannetta en tiedä).

Paikalliseen TE-toimistoon voi lähettää sähköpostia/postia, vaikkei olisikaan ketään nimettyä "omavirkailijaa". Käsittelyajoista en tiedä, luultavasti samaa luokkaa yhteydenottopyyntöjen kanssa.

Vierailija
2/3 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä yhteydenottopyynnön kun laittaa, on kirjoitettu, että ottavat yhteyttä viikon kuluessa. Mulla on mennyt käytännössä pari arkipäivää (Päijät-Hämeessä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin lähetit yhteydenottopyyntösi?

Taitaa kestää tavallisesti hyvinkin parisen viikkoa, että vastaavat yhteydenottopyyntöihin, tosin erot voivat olla huomattavia eri paikkakunnilla. Mutta näin siis Pirkanmaalla, ottivat yhteyttä vajaan parin viikon kuluttua pyynnöstäni. Tosin asia ei ollut mitenkään erityisen kiireinen, ja tuosta on jo piakkoin vuosi aikaa (nykyisin olen taas töissä, joten tämän hetken tilannetta en tiedä).

Paikalliseen TE-toimistoon voi lähettää sähköpostia/postia, vaikkei olisikaan ketään nimettyä "omavirkailijaa". Käsittelyajoista en tiedä, luultavasti samaa luokkaa yhteydenottopyyntöjen kanssa.

Kiitti. Lähetin yhteydenottopyynnön yli viikko sitten, tänään viimeistään oli pvm, jolloin ottavat yhteyttä. Ehkä mä lähetän itse suoraan s-postia, josko siihen joku vastaisi. Hitsi, meni tärkeä juttu sivu suun.. :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi