Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinulla on säästöjä?

Vierailija
09.02.2016 |

Toisen ketjun innoittamana tämä ketju! :)

Mielestäni jokaisella pitäisi olla pieni sukanavarsi. Itselläni löytyy kirjekuoresta 1700 euroa. Olen 25-vuotias, avoliitossa, ei lapsia. Mitään etityistä varten en säästä, pahan päivän varalle vain.

Miten muilla? Onko muilla tapana säästää ja mitä varten?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suurin osa täällä kirjoittajista valehtelee säästöistään. Toisaalta ymmärrän, miksi Suomessa on nykyisin oikeistohallitus, kun näitä mielipiteitä katselee. Missä ovat ne ihmiset, jotka näen päivittäin leipäjonoissa? Olen kai nähnyt näitä viimeksimainittuja niin paljon työssänikin, että olen kuin se lapsi, joka joulusadussa (Pieni tulitikkutyttö) katselee ikkunan läpi sisälle rikkaiden loistoa ja juhlimista ajatellen, ettei tuollaista voi ollakaan.

Vierailija
62/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadusta kirjoitti:

Luulen, että suurin osa täällä kirjoittajista valehtelee säästöistään. Toisaalta ymmärrän, miksi Suomessa on nykyisin oikeistohallitus, kun näitä mielipiteitä katselee. Missä ovat ne ihmiset, jotka näen päivittäin leipäjonoissa? Olen kai nähnyt näitä viimeksimainittuja niin paljon työssänikin, että olen kuin se lapsi, joka joulusadussa (Pieni tulitikkutyttö) katselee ikkunan läpi sisälle rikkaiden loistoa ja juhlimista ajatellen, ettei tuollaista voi ollakaan.

Jos joutuu käymään leipäjonossa, ei varmaankaan ole myöskään nettiyhteyttä, että pääsisi tänne suutaan soittamaan. Tai ainakin minä tuossa tilanteessa käyttäisin rahat mieluummin ruokaan kuin nettiin.

Toiseksi, kysymykseen vastaavat ensisijaisesti ne ihmiset, joita aihe kiinnostaa. Tällaiset ihmiset luultavasti ovat myös säästäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sadusta kirjoitti:

Jos joutuu käymään leipäjonossa, ei varmaankaan ole myöskään nettiyhteyttä, että pääsisi tänne suutaan soittamaan. Tai ainakin minä tuossa tilanteessa käyttäisin rahat mieluummin ruokaan kuin nettiin.

Toiseksi, kysymykseen vastaavat ensisijaisesti ne  ihmiset, joita aihe kiinnostaa. Tällaiset ihmiset luultavasti ovat myös säästäneet.

Sellaisillakin ihmisillä, jotka eivät ole rahakroisoksia , on toistaiseksi oikeus sanoa mielipiteensä. Ja heille  on onneksi olemassa  netinkäyttömahdollisuuksia ilmaiseksi esim. kirjastoissa yms. paikoissa. Mutta näistähän sinunlaisesi ei tiedä mitään. Ja kyllä köyhiäkin aihe kiinnostaa, sitä juuri tarkoittaa mielleyhtymäni pienestä tulitikkutytöstä, joka silmät ihmetyksestä suurina katseli lasin läpi rikkaiden runsasta joulupöytää ja juhlimista. Jatka sinä vaan hyvällä omallatunnolla rahojesi keräämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä