Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset on kateellisia toisten naisten saamista orgasmeista. Tulipa huomattua,

Vierailija
09.02.2016 |

tälläkin palstalla kahdesti lyhyen ajan sisään, kun hädissäni ja ihan asiallisesti kirjoitin omasta tilanteestani. Miksi te ette itse saa orgasmeja? Joku rakenteellinen vika?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä orgasmeista? Eikös se orgasmi ole enemmänkin kokeneiden naisten alaa? Omaani vielä odotellessa...

N21

Vierailija
22/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama siis mulle miten saatte ja kuinka monta, mua vaan ihmetyttää, miksi ihmeessä poistatatte (sillähän ne poistuu kun ilmoittaa asiattomaksi tarpeeksi monta kertaa!) aloitukseni, jo kahdesti? Kuvittelin täällä naisten pitävän yhtä, ymmärtävän, jopa että saisin jotain tukea? Mikä teitä sitten vaivaa? En tajua tän palstan logiikkaa, vaikka mitä kommenttia saa olla, mun asialliset kysymykset poistetaan.

Johtuiskohan siitä, että täällä on oma palsta seksikeskustelulle. Pitäis tehdä nämä avaukset sinne??

Tuskin, ei se seksi siinä ollut pääasia vaan mun tuntemukset ja se, että pyysin neuvoja?! Joitakin avauksia olen joskus nähnyt siirrettävän seksipalstalle, mutta mun avaus poistettiin KAKSI KERTAA, vaikka toin siinä esiin hätäni ja kysymykseni ensisijassa. Mitä tästä voi muuta päätellä, kun että av-palstalaisten mielestä raiskauksessa orgasmeja saava nainen on horo, joka ansaitsee raiskauksen?? Ja mitä tuosta voi päätellä, kuka ilmiantaa tuollaista? Ilmeisesti nainen, joka ei sitä orgasmia saa millään ilveellä, muuten aivan käsittämätöntä käytöstä. Edelleen, luulin että naiset pitää yhtä - itse toimin aina niin. ap

No semmoisen neuvon voisin antaa, että älä toiste suostu sidottavaksi miehen kanssa, johon et voi luottaa 100%. SADO-leikit voi olla vaarallisia, jos ei ole tarkat säännöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut kirjoituksiasi. Mistä mahtoi tuossa hädässä olla kyse?

Minä pystyn saamaan toistakymmentä orgasmia parin tunnin sisällä ja yleensä minulta lähtee lähes taju, kun säkenet lyövät päästä varpaisiin ja jälkijäristyksetkin ovat aikamoisia. Harmillisesti tämä onnistui vain yhden ainoan  miehen kanssa sen aikaa, kun hänet tunsin, ja kaikki muut ovat luoneet lopulta pelkkää turhautumista.

En ihmettele ettet ehtinyt huomata, kun ne poistettiin ennen kuin ehdin edes itse lukea yhtäkään vastausta! En tajua minkä ihmeen takia??? Siis, koin raiskauksen, jossa sain useamman orgasmin peräkkäin (ihan fyysisistä syistä), olin sidottu tilanteessa omasta suostumuksestani, mutta silti halusin lopettaa, mies ei lopettanut. Paha olo ja traumat jäi. Ei kauheasti auta tää palstan asenne, toistan, mikä helvetti teitä vaivaa???!!

Eli tämä kokemus todistaa, että orgasmin saa aikaan fysiikka eikä siihen tarvita mieltä mukaan. Eli estynyt mieli ei voi olla syy, miksen minä saa. AP saa orgasmeja vastenmielisestäkin yhdynnästä. AP:lle pahoittelut, oli varmasti hirveä kokemus.

Ei se mitään todista. Joillakin syy todella on mielessä, tunnelukko. Jotkut taas fyysisesti saa vaikkeivat haluaisi, kuten ap. Naiset on erilaisia.

Vierailija
24/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama siis mulle miten saatte ja kuinka monta, mua vaan ihmetyttää, miksi ihmeessä poistatatte (sillähän ne poistuu kun ilmoittaa asiattomaksi tarpeeksi monta kertaa!) aloitukseni, jo kahdesti? Kuvittelin täällä naisten pitävän yhtä, ymmärtävän, jopa että saisin jotain tukea? Mikä teitä sitten vaivaa? En tajua tän palstan logiikkaa, vaikka mitä kommenttia saa olla, mun asialliset kysymykset poistetaan.

Johtuiskohan siitä, että täällä on oma palsta seksikeskustelulle. Pitäis tehdä nämä avaukset sinne??

Tuskin, ei se seksi siinä ollut pääasia vaan mun tuntemukset ja se, että pyysin neuvoja?! Joitakin avauksia olen joskus nähnyt siirrettävän seksipalstalle, mutta mun avaus poistettiin KAKSI KERTAA, vaikka toin siinä esiin hätäni ja kysymykseni ensisijassa. Mitä tästä voi muuta päätellä, kun että av-palstalaisten mielestä raiskauksessa orgasmeja saava nainen on horo, joka ansaitsee raiskauksen?? Ja mitä tuosta voi päätellä, kuka ilmiantaa tuollaista? Ilmeisesti nainen, joka ei sitä orgasmia saa millään ilveellä, muuten aivan käsittämätöntä käytöstä. Edelleen, luulin että naiset pitää yhtä - itse toimin aina niin. ap

No semmoisen neuvon voisin antaa, että älä toiste suostu sidottavaksi miehen kanssa, johon et voi luottaa 100%. SADO-leikit voi olla vaarallisia, jos ei ole tarkat säännöt.

Häh? Mitä sä nyt sekoilet? Erehdyit ketjusta?

Vierailija
25/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mitä sä nyt sekoilet? Erehdyit ketjusta?

Kaipa neuvoja viittasi tuohon kohtaan:"olin sidottu tilanteessa omasta suostumuksestani, mutta silti halusin lopettaa, mies ei lopettanut."

Vierailija
26/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä orgasmeista? Eikös se orgasmi ole enemmänkin kokeneiden naisten alaa? Omaani vielä odotellessa...

N21

No ei todellakaan ole. Neitsyys meni 18v:nä ja kolmannella yhdyntä kerralla eka orgasmi ja sen jälkeen olen saanu lähes poikkeuksetta aina...

N23

Vierailija
27/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naiset ovat "kateellisia raiskauksessa saaduista orgasmeista". Eiköhän tällä palstalla poistella ketjuja täysin mielivaltaisesti,usein kun yrittää avata jonkun keskustelun tulee vain "hups!ei löydy!" Jos olet oikeasti joutunut kokemaan traumaattisia asioita,kannattaisi tosiaan kääntyä ammattiauttajan puoleen,AV:lta saa harvoin järkeviä vastauksia yhtään mihinkään ongelmaan.

Vierailija
28/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi avauksesi poistatettiin, mutta ehdin lukea niistä pari kommenttia ja voin sanoa et syy oli juuri tuo mitä arvelitkin. Hyvä ettet ehtiny lukea, pelkkää huorittelua. Hulluja ämmiä on olemassa, en mäkään olis sitä tahtonu uskoa. Voimia sulle AP!

Vierailija
29/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti ois kateellinen raiskauksesta :( Ja miksi edes itse, ap, korostat niitä orkkuja? Ei kuulosta jotenkin aidolta sekään? Orgasmeja voi saada myös esim hyväksi käytetty lapsi, eikä sekään ole mikään merkki mistään mikä tekisi teon oikeutetuksi!

Vierailija
30/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti ois kateellinen raiskauksesta :( Ja miksi edes itse, ap, korostat niitä orkkuja? Ei kuulosta jotenkin aidolta sekään? Orgasmeja voi saada myös esim hyväksi käytetty lapsi, eikä sekään ole mikään merkki mistään mikä tekisi teon oikeutetuksi!

No hyvä luoja kun en korosta!!!! Korostan sitä, että tämä on KOLMAS avaus jonka teen raiskauksestani tänne, aiemmat poistatettiin heti, mistä järkytyin. Se, että fyysisesti sain orkkuja, oli raiskaajamiehen puolustus sille, että "halusinkin sitä" - ja sama linja näytti jatkuvan av-mammoilla, kun 2 täysin asiallista avaustani aiheesta poistettiin?! Enkö siis ole "tarpeeksi raiskattu" kun sain siitä orkun, jopa monta?? Ootte sairaita. ap

Vierailija
31/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt on aina katkeria ja kateellisia toisilleen.Se tulee jotenkin luonteessa mukana.Naiset tuntuvat oppivan 30 ikävuoden hujakoilla saamaan niitä orkkuja.Ennen sitä jaksetaan syyttää miehiä, kun mies ei osaa.Jokainen on oman orgasminsa sepppä.

Tämä. Kaikkein hauskimpia on nämä tytsyt jotka vakavalla naamalla selittää, että ei se vaadi mieheltä kuin vähintään puoli tuntia yhtäjaksoista nuolentaa. Kokeilisivat ensin itse jonkun "tyttöystävänsä" kanssa miten helppoa ja vaivatonta se on. ;)

Vierailija
32/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä luoja kun en korosta!!!! Korostan sitä, että tämä on KOLMAS avaus jonka teen raiskauksestani tänne, aiemmat poistatettiin heti, mistä järkytyin. Se, että fyysisesti sain orkkuja, oli raiskaajamiehen puolustus sille, että "halusinkin sitä" - ja sama linja näytti jatkuvan av-mammoilla, kun 2 täysin asiallista avaustani aiheesta poistettiin?! Enkö siis ole "tarpeeksi raiskattu" kun sain siitä orkun, jopa monta?? Ootte sairaita. ap

Mikä tuo otsikko sitten on? Aivan vitun mauton!

Vierailija
33/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se otsikko on turhautuneen minun KOLMAS, kun kaksi aiempaa avaustani poistettiin ilman mitään syytä!! Niissä oli erilainen otsikko, jännää, että tämä nyt sai jäädä?? ap

Vierailija
34/34 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän se näyttää. Se on kuitenkin valitettavasti ap:lta enemmän kuin osuva - mä ehdin nähdä ne hänen aiemmat ketjut, itse kuulemma edes ei.